سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

زمانی که گوگل ،YouTube  را در سال 2006 وارد بازار کرد، بیشتر افراد انتظار داشتند تا طراحی مجدد مارک های تجاری را ببینند تا به راحتی بتوانند از طریق آن ، ویدئوهای خود را به اشتراک گذاشته و به سبک شرکت های اصلی نزدیک تر شوند. در نهایت این طراحی مجدد 7 سال بعد، برنامه های خود را  تا اخر آگوست ، کاملا به روز رسانی کرد و لوگو های جدیدی را به بازار عرضه داد. از آن پس، طراحی های جدیدی مارک های تجاری، در وب سایت YouTube با موفقیت انجام شد. در زمینه سوالاتی که در اینجا پرسیده می شود، بالاخص در زمینه yahoo!disasterous reband ، گوگل به نوبه خود تغییراتی را ایجاد کرد.

در این مقاله طراحی سایت از سلسله مقاله های طراحی وب سایت که در شرکت طراحی سایت اطلس وب تهیه و ارائه شده است قصد داریم شما را با این تغییرات که در لوگوی گوگل ایجاد شده است آشنا نماییم تا بیشتر در مورد رمزها و رازهای این لوگوی جدید بدانید.

 

 

کاربرد های جدید YouTube

این لوگوی جدید، مربع قرمز رنگی دارد و شکل آن یعنی YouTube TV کاملاجذاب به نظر میرسد . فضای اطراف آیکن play، سفید رنگ است و شباهت زیادی با آیکن های مورد دلخواه YouTube  دارد. همچنین این لوگوی جدید، به شرکت گوگل، ویژگی خاصی  (open Sans)بخشیده و زمانی که شما طرفدار این نوع لوگو می باشید، آگاهانه می توانید از آن استفاده کرده و حتی نیاز به اندازه کوچک تر آن دارید. بالاخص در زمینه Ios7 و Helvetica، از طراحی جدیدی استفاده شده است.

 

 

 

 

در اینجا دو احتمال وجود دارد: یا گوگل ، طرح جدیدی را ایجاد می کند و کاربرد های خود را با طراحی مارک های جدید شروع کرده و تغییر کمی در لوگوی Trade Gothic ایجاد می کند و یا سایت YouTube  را  با طراحی بسیار برجسته، مجددا طراحی می کند. به همین نحو، طراحی جدید مارک های تجاری ، از همان ابتدا توجه زیادی را به سمت خود جلب کردند.

نظر شما راجع به لوگوی جدید YouTube چیست؟ آیا YouTube ، طراحی جدیدی از مارک های تجای را وارد بازار کرده یا همچنان به طرح قبلی خود چسبیده است؟ اجازه دهید ، تا نظر شما را راجع به این موضوع بدانیم.


تگ ها : YouTube برنامه های یوتیوب برای روز جهانی زن دانلود یوتیوب YouTube 13.01.52 برنامه رسمی سایت YouTube یوتیوب ویدیو های یوتیوب YouTube آپارات یوتیوب چگونگی دانلود از یوتیوب آموزش حذف کانال یوتیوب (YouTube)؛ چگونه کانال یوتیوب را راهنمای جامع کسب درآمد از یوتیوب (YouTube) آیا یوتیوب (youtube) باعث رشد سایتتان می شود؟ Youtube خرید لایک، Share و بازدید ویدیوی یوتیوب Youtube ربات دانلود از یوتیوب YouTube Downloader تماشا راهنمای مشاهده فیلم های آکادمی در یوتیوب (YouTube) کسب درآمد از یوتیوب (YouTube) آیا یوتیوب(youtube) باعث رشد سایتتان می شود؟ دانلود از YouTube زنده کانال توصیه شده یوتیوب YouTube – دانلود فایل ترنجی معرفی ربات YouTube Downloader؛ دانلود بی دردسر ویدیوها youtube آینت آموزش ساخت کانال در یوتیوب / YouTube دانلود برنامه ای برای دانلود فیلم از یوتیوب youtube یوتیوب (YouTube) آموزش دانلود از یوتیوب Youtube بدون نیاز به برنامه فقط با روش دانلود ویدئو از یوتیوب (YouTube ) ساده ترین روش برای دانلود از یوتیوب (youtube.com) - دانلود کلیپ‌ از سایت یوتیوب (Youtube) بدون نیاز به ابزار شاتل لند آموزش دانلود از یوتیوب youtube بدون نیاز به برنامه فقط با دانلود از یوتیوب دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم راهنمایی عیب یابی برای یوتیوب تحميل آموزش دانلود فیلم و کلیپ از سایت یوتیوب Youtube بازاریابی دیجیتال –یوتیوب (Youtube) Easy Youtube Video Downloader Express – Дополнения دانلود فیلم از یوتیوب Youtube با کمک فایرفاکس YouTube Downloader HD + Portable دانلود ویدیو HD از پخش کننده و دانلودر یوتیوب بهترین آموزش دانلود از یوتیوب youtube دانلود YouTube v12.29.57 – نرم افزار یوتیوب ClipConverter.cc: مبدل YouTube SnapTube جستجوهای مربوط به یوتیوب youtube

نظرات




نماد