سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

با اینکه بازارهای آسیایی اقبال خوبی به ارزهای رمز پایه داشته‌اند اما هیچ کدام از آنها به اندازه ژاپن نسبت به این بازار جوان، علاقه نشان نداده‌اند. در ژاپن اوضاع خیلی فرق می‌کند آن هم به لطف حمایت‌های دولت برای پذیرش این فناوری جدید. ژاپن به پیشرو بودن در این زمینه ادامه می‌دهد و علاقه زیادی بین مردم این کشور و همین‌طور اشخاصی مثل: خانم بیت کوین (Miss Bitcoin) یک کارشناس ارزهای دیجیتال وجود دارد.

 

خانم بیت کوین

خانم بیت کوین

مای فوجیموتو که با نام خانم بیت کوین در ژاپن شناخته می‌شود نماینده افرادی است که در سرزمین خورشید، به طرفداری از این فناوری‌ها می‌پردازد. او این ادعا را دارد که تمام درآمدهای خود را مستقیما تبدیل به بیت کوین می‌کند. او می‌افزاید:

من تمام درآمدهای قابل عرضه خود را تبدیل به ارزهای دیجیتال می‌کنم. حدود یکسال است که این کار را انجام می‌دهم. حتی تمام پس انداز خود را به جای نگهداری در بانک به ارزهای رمز پایه تغییر داده‌ام.

 

ارزهای دیجیتال در ژاپن ؛ چرا این اشتیاق در ژاپن وجود دارد؟

نگاه مردم در کشورهای چین و کره جنوبی نسبت به ارزهای دیجیتال بسیار مثبت است اما نهادهای نظارتی مانع مردم شده‌اند. در چین ممنوعیت عرضه اولیه سکه و سپس ممنوعیت بسترهای معاملاتی مانع جدی در این زمینه ایجاد کرده است. کشور کره نیز به سمت برقراری ممنوعیت‌های مخصوص به خود گام برداشته است البته علاقه زیادی نسبت به بیت کوین در ژاپن وجود دارد.

اما ژاپن در ماه آوریل، اقدام به حمایت و قانونی کردن معامله بیت کوین در این کشور کرد. ژاپن از ممنوعیت معامله بیت کوین در چین هم سود کرد چرا که شرکت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری به این جزیره آمده‌اند.

 

پذیرش بیت کوین و ارزهای دیجیتال در ژاپن

حدود ۶ ماه پیش بود که ژاپن اقدام به پذیرش بیت کوین به عنوان یک بستر پرداخت کرد. حتی بخشی از حقوق افراد نیز به صورت بیت کوین پرداخت می‌شد. کوجی هیگاشی یکی از صاحب‌نظران حوزه ارزهای دیجیتال در ژاپن می‌گوید:

درگیر شدن شرکت‌های بزرگ، همین‌طور حمایت دولت در پذیرش آن و اقبال رسانه‌ها باعث ورود گروه جدیدی از مردم به این بازار شده است.

 

یک جانشین خوب

بیت کوین برای سرمایه‌گذارهای ژاپنی از آن جهت جذاب بوده که بانک مرکزی ژاپن، نرخ بهره پول را برای کاهش قیمت‌ها به شدت کاهش داده است و آنها هم به دنبال محلی می‌گردند تا بتوانند از سرمایه‌های خود سود بیشتری را به دست آورند. هر چند عده‌ای معتقد هستند که بیشتر از آنکه این موضوع ربطی به آینده‌نگری سرمایه‌گذارها داشته باشد مربوط به جو ایجاد شده است. او می‌افزاید:

همه انجامش می‌دهند و من شنیده‌ام که خیلی خوب از آن پول درآورده‌اند. من هم باید وارد این ماجرا شوم. این یک شیوه ژاپنی برای فکر کردن است. باید صادقانه بگویم مطمئن نیستم که مردم براساس منطق این تصمیم را گرفته‌اند. بیشتر شبیه یک تصمیم کوتاه مدت هیجانی است.


تگ ها : ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت کوین در ژاپن چگونه است؟ ارز رمزپایه Zcash به فهرست ارزهای قابل معامله صرافی معروف BitHumb صنعت مالی ژاپن سرانجام استخراج بیت کوین را مورد سیاکوین Siacoin چیست ؟ – ارز دیجیتال تفاوت توکن و ارزهای دیجیتال چیست؟ – ارز دیجیتال بیت کوین چیست ؟ همه چیز درباره بیت کوین + ویدئو – ارز دیجیتال آموزش تبدیل بیت کوین ، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال – ارز دیجیتال ساخت MotherBoard برای استخراج کنندگان ارز دیجیتال توسط ASUS از قانونی کردن بیت کوین در هند تا تولید ارز دیجیتالی اختصاصی زندگی با بیت‌کوین در سال 2017 تا چه حد عملی است؟ پرسشهای رایج نظر مدیرعامل بانک مرکزی آرژانتین درباره کاربردهای بیت کوین چیست ارز دیجیتال چگونه به وجود آمد؟ - بیت کوین چیست و چگونه کار می کند؟ عوامل موثر بر قیمت بیت کوین را بشناسید لاین، در پی عرضه‌ی ارز دیجیتال خود است! ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت کوین در ژاپن چگونه است؟ قزاقستان هم با پیروی از روسیه، ارز دیجیتالی مخصوص خود را ایجاد می کند کسب درآمد باورنکردنی با ارزهای دیجیتال بایگانی‌های اتریوم بایگانی‌ها ارز دیجیتال بیت‌کوین و اثرات سیاسی و اقتصادی آن پیام‌رسان مخصوص ارزهای دیجیتالی راه‌اندازی شد بیت‌کوین چگونه مهار شد؟ آیا حباب بیت‌کوین ترکیدنی است؟ سرنوشت سرمایه گذاری های مردم چه خواهد چرا ارزهای دیجیتالی تا این اندازه محبوب شده‌اند و سرانجام به کجا خواهند آموزش تبدیل بیت کوین ، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال بیت کوین”Bitcoin” چیست؟معاملات ارزی با”بیت کوین” چگونه انجام می بیتکوین به جای بیت کوین بر روی اتر ، لایت کوین و مونرو سرمایه گذاری کنید بانک اطلاعات ارزهای دیجیتالی ریسک‌ها و جذابیت‌های "بیت‌کوین" عصر اعتبار بیت کوین چیست؟ بیت کوین به زبان ساده بیت کوین چیست بیت کوین چیست – تخخصی ترین مرکز کسب درآمد مجازی در ایران شیب شدید افزایش قیمت بیتکوین، پس از 10 000 دلاری شدن ورود شرکت های طرفدار بیتکوین به کسب و کار تاکسی های پرنده راه‌اندازی مدل جدید کیف پول بیت‌کوینی Trezor کاردانو چیست؟ همه چیز درباره کاردانو + ویدئو ژاپن به دنبال جایگزین بیت کوین در بازار ارز دیجیتال بیت‌کوین یک واحد پول برای سرمایه‌گذاری نوین بیت کوین نظر بانک مرکزی درباره بیت کوین چیست؟ معامله ارزهای دیجیتال زیر پوست شهر استخراج بیت کوین چگونه است؟ از قانونی کردن بیت کوین در هند تا تولید ارز دیجیتالی اختصاصی آخرین اخبار واحد پول دیجیتالی اشتغال‌زایی در بستر فضای مجازی از ایده تا عمل لاین در جستجوی ارز دیجیتالی اختصاصی یک شرکت سازنده لیموناد دستگاه های استخراج بیت کوین تولید می کند انقلاب بیت کوین و شکاف بین بانک های مرکزی استفاده فعالان بازار ارز دیجیتال در کره از حساب های بانکی ناشناس ممنوع به روز رسانی 4.4 تلگرام؛ لوکیشن های زنده، مدیا پلیر جدید و پشتیبانی بلاک چین چگونه کار میکند؟ #ارز آموزش Bluhen 29 واحد پول ژاپن دانلود فیلتر شکن مخصوص گوشی سامسونگ مدل s5570 سود خالص یا تلاش بیهوده؛ استخراج بیت کوین در سال 2017 چگونه است؟ تجربه های موفق استفاده از بیت‌کوین در گردشگری ورود شرکت های طرفدار بیتکوین به کسب و کار تاکسی های پرنده آینده سفر در کنفرانس های امسال چه نوآوری های برای سفر پیش بینی شد درباره بیت کوین پول آینده چه می دانید بایگانی‌های بلاگ آنچه درباره بیت کوین باید بدانید Searches related to ارزهای دیجیتال مخصوصا بیت کوین در ژاپن چگونه است؟

نظرات




نماد