سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

برگی، شرکتی نوپا و آلمانی است که در زمینه‌ی طراحی و توسعه‌ی هدفون‌ هوشمند بی‌سیم فعالیت دارد. برگی (Bragi) نامی نوظهور در دنیای فناوری است؛ این شرکت آلمانی که مقر اصلی آن در شهر مونیخ مستقر است در زمینه‌‌هایی نظیر طراحی و توسعه‌ی هدفون‌ بی‌سیم هوشمند، سیستم‌عامل Bragi OS و اپلیکیشن موبایل Bragi App فعالیت دارد. محصولات سخت‌افزاری Bragi، هدفون بی‌سیم هوشمند مبتنی بر دستیار شخصی The Dash Pro‌ و هدفون‌ توگوشی بی‌سیم The Headphone را در بر می‌گیرد.

این محصولات را می‌توان از طریق بلوتوث به دستگاه‌های دیگری همچون گوشی‌ هوشمند، تبلت‌ و کامپیوتر متصل و از آن‌ها در کاربردهایی نظیر پخش موسیقی یا برقراری تماس استفاده کرد. در بین دو محصول یادشده، هدفون‌ بی‌سیم The Dash Pro با بهره‌گیری از ‌سیستم‌عامل Bragi OS قابلیت‌های بیشتری، نظیر راهنما برای ورزش‌های دو، شنا و دوچرخه‌سواری را در کنار رابط کاربری حرکتی برگی (Bragi KUI)، شامل ژست‌های حرکتی سر کاربر و Shortcut (پیش‌تر با نام MyTap (Beta)) ارائه می‌دهد. این شرکت نوپای آلمانی تا ماه آوریل ۲۰۱۷ موفق به فروش بیش از ۱۰۰ هزار واحد از هدفون‌های The Dash و The Headphone شده است.

Bragi - Nikolaj Hviid

نیکلای وید، بنیان‌گذار دانمارکی Bragi

برگی در سال ۲۰۱۳ و توسط نیکلای وید (Nikolaj Hviid)، کارآفرین دانمارکی بنیان‌گذاری شد. او پس از آنکه مدتی سمت مدیر عامل یک آژانس طراحی و مدیریت واحد طراحی شرکت هارمان را برعهده داشت، طرح مفهومی اولیه‌ی هدفون‌ بی‌سیم The Dash را خلق کرد؛ اما این پروژه به دست تیمی متشکل از نیکلای وید، جوزف شایدر، مدیر سابق واحد طراحی مکانیکی AKG، آرنه لوئرمان، مدیر واحد طراحی و توبی مارتین، مدیر واحد نرم‌افزار برگی، عملی شد؛ البته پس از گذشت یک سال، تعداد اعضای تیم از ۴ به ۲۰ نفر افزایش پیدا کرد. تعداد کارکنان برگی در نوامبر سال ۲۰۱۵ به ۸۵ نفر رسید و این شرکت تا آن تاریخ موفق به دریافت ۲۲ میلیون دلار از جانب گروهی از سرمایه‌گذاران آمریکایی، اروپایی و آسیایی شد.

پس از آنکه پروسه‌ی امکان‌سنجی تولید The Dash پایان یافت، برگی بین تاریخ‌های ۹ فوریه تا ۳۱ مارس ۲۰۱۴ (۲۰ بهمن ۱۳۹۲ تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۳)، کمپینی برای سرمایه‌گذاری جمعی برگزار کرد و ظرف مدت ۴۸ ساعت، به مبلغ اولیه‌ی مد نظر ۲۶۰ هزار دلاری دست یافت. کمپین کیک‌استارتر برگی با جمع‌آوری بیش از ۳.۳ میلیون دلار از ۱۵,۹۹۸ حامی مالی تا به این تاریخ، موفق‌ترین کمپین سرمایه‌گذاری جمعی در اروپا محسوب می‌شود. در ماه ژانویه‌ی ۲۰۱۵، برگی موفق به دریافت جایزه‌ی نوآوری نمایشگاه CES برای هدفون‌ بی‌سیم The Dash شد و این هدفون اواخر سال ۲۰۱۵ به‌صورت رسمی روانه‌ی بازار شد.

Bragi - The Dash

هدفون بی‌سیم The Dash

با توجه به برنامه‌ای که برگی در زمان آغاز کمپین کیک‌‌استارتر خود اعلام کرده بود، تولید انبوه هدفون‌ The Dash باید از نوامبر سال ۲۰۱۴ آغاز می‌شد؛ اما به‌ دلیل بروز چالش‌های متعدد، تولید این محصول چندین ماه به تعویق افتاد. مهندسان برگی در ابتدا قصد داشتند دو سمت The Dash را از طریق بلوتوث به‌ یکدیگر متصل کنند؛ با این حال پس از گذشت مدتی مشخص شد انجام این کار با دشواری‌های فراوانی همراه است؛ از این رو، آلمانی‌ها برای فراهم‌ کردن اتصالی پایدار بین دو سمت هدفون، از فناوری NMFI استفاده کردند و در نهایت، هدفون The Dash‌ اواخر سال ۲۰۱۵ رونمایی شد. باید خاطرنشان کنیم که عرضه‌ی The Headphone، به‌عنوان دومین محصول سخت‌افزاری برگی نیز به‌ دلیل وجود چالش‌های متعدد در تولید، با تأخیر چندماهه‌ همراه بود؛ به‌طوری که آلمانی‌ها عرضه‌ی آن را از دسامبر سال ۲۰۱۶ و یک ماه پس از تاریخ تعیین‌شده، آغاز کردند.

برگی در تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۱۶ (۱۵ شهریور ۱۳۹۵) و دو روز پیش از رونمایی اپل از ایرپاد، هدفون‌ بی‌سیم The Headphone را به‌عنوان دومین محصول سخت‌افزاری خود معرفی کرد. The Headphone، نسخه‌ای ساده‌ از The Dash محسوب می‌شود: هدفون‌ توگوشی بی‌سیمی که توانایی اتصال به دستگاه‌های مبتنی بر بلوتوث، پخش صوت، برقراری تماس و دسترسی به دستیار دیجیتال گوشی‌های هوشمند دارد؛ اما برخلاف The Dash، از قابلیت‌های هوشمندی نظیر پایش سلامت، ضربان قلب و ژست‌های حرکتی بهره نمی‌برد و اپلیکیشنی برای آن توسعه داده نشده است.

Bragi - The Headphone

هدفون بی‌سیم The Headphone

برگی در جریان رونمایی از The Headphone، نسخه‌ی ۲.۱ از سیستم‌عامل Bragi OS را نیز معرفی کرد. این نسخه، علاوه‌ بر رفع باگ‌های نسخه‌ی پیشین، قابلیت‌های جدیدی نظیر یکپارچه‌ شدن The Dash با Google Fit و Apple HealthKit، تاچ‌لاک برای جلوگیری از اجرای ژست‌های ناخواسته، پخش تصادفی برای پخش‌کننده‌ی موسیقی داخلی The Dash و پایش ضربان قلب درصورت تمایل کاربر را به هدفون بی‌سیم اضافه کرد.

برگی در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۶ (۱ آذر ۱۳۹۵)، با انتشار به‌روزرسانی ۲.۲ برای سیستم‌عامل Bragi OS از رابط کاربری حرکتی خود با نام Bragi KUI رونمایی کرد که به‌موجب آن، بدن کاربر و حرکات آن به رابط کاربری محصولات برگی تبدیل می‌شود. رابط کاربری Bragi KUI، قابلیت‌‌های Head Gestures و MyTap (Beta) را در بر می‌گیرد. به‌موجب قابلیت Head Gestures، کاربر می‌تواند با تکان دادن سر خود، دستورهای مختلف را روی هدفون The Dash‌ اجرا کند. قابلیت Shortcut نیز دو ضربه‌ی متوالی بر گونه‌ی کاربر را شناسایی و حرکت‌های تعریف‌شده توسط وی را اجرا می‌کند. علاوه‌بر این، قابلیت‌هایی نظیر اتصال WindShield و اپل واچ در کنار بهبودهایی در عملکرد سیستم پایش ضربان قلب، نسخه‌ی ۲.۲ از Bragi OS را همراهی می‌کنند.

برگی در تاریخ ۱۶ می ۲۰۱۷ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶)، نسخه‌ی ۳.۰ از سیستم‌عامل Bragi OS را به همراه قابلیت‌هایی نظیر منوی مجازی 4D، پایش فعالیت کاربر مبتنی بر هوش مصنوعی، ذخیره‌ی آفلاین فعالیت‌ها، Super Hearing: برای بهبود شفافیت و کیفیت صدا، Versant 2.0: برای فیلتر کردن بهتر نویزهای محیطی معرفی کرد، علاوه‌ بر موارد یادشده، نام قابلیت MyTap در این نسخه به Shortcut تغییر پیدا کرد. 

محصولات Bragi اخیرا توسط شرکت آرمان همراه ارتباطات با گارانتی ۱۸ ماهه در بازار کشور عرضه می‌شود.


تگ ها : برگی (Bragi)؛ تولیدکننده‌ نوظهور و آلمانی هدفون‌ هوشمند برگی (Bragi)؛ تولیدکننده نوظهور و آلمانی هدفون هوشمند برگی bragi تولیدکننده نوظهور و آلمانی هدفون هوشمند برگی (Bragi)؛ تولیدکننده‌ نوظهور و آلمانی هدفون‌ هوشمند : طرح لایه باز برگی bragi تولیدکننده نوظهور و آلمانی هدفون هوشمند برگی Bragi تولیدکننده نوظهور و آلمانی هدفون هوشمند عنوان برگی (Bragi)؛ تولیدکننده نوظهور و آلمانی هدفون هوشمند برگی bragi تولیدکننده نوظهور آلمانی هدفون هوشمند آخرین اخبار تاریخ رونمایی گوشی های ۲۰۱۷ JBL سه هدفون جدید مبتنی بر گوگل اسیستنت معرفی کرد bragi ویدیو بررسی هدفون وی مودا کراس فید 2 برند آلمانی برگی (Bragi)؛ تولیدکننده‌ نوظهور و آلمانی هدفون‌ هوشمند سئو سایت head soccer بررسی هدفون Jabra Sport Coach Sport داستان برند: ایسوس، بزرگترین تولید‌کننده‌ مادربورد دنیا آیفون 7 احتمالا به اسپیکر ثانویه در مکان جک هدفون مجهز می‌شود اسپری برگی اخبار فناوری و IT هندزفری بلوتوث دانشمند ایرانی حسگر رصد معده ساخت - سات کالا مردم ۴۰ ثانیه زلزله کرمانشاه را احساس کردند

نظرات




نماد