سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

دیوید اولک، کارآفرین و مشاور کسب و کار در وبسیات Inc تجربیات و درس‌های خود از این کتاب را اینگونه بیان کرده است: این کتاب در مورد ارزیابی مجدد اولویت‌ها است. این کار یکی از سخت‌ترین درس‌های کارآفرینی است. به عنوان یک کارآفرین شما عموما این حس را دارید که همه چیز مهم است. اما مطالعه‌ی این کتاب و راهکارهایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنم، به من یاد داد که می‌توان اولویت بندی کاملی برای وظایف در شرکت داشت.

 

در هر روز،‌ تنها تعداد کمی وظیفه را انجام دهید

فرهنگ کنونی کسب و کار ما را به این تصور فرو برده که باید در هر روز تا آنجا که می‌‌توانیم کار کنیم. این نوع از تفکر شما را در پایان روز خسته کرده و هیچ انرژی برای کارهای دیگر باقی نخواهد گذاشت. اثر مخرب دیگر، مشخص کردن وظایف بیش از حد برای یک روز کاری و ناتمام ماندن نیمی یا بیشتر آنها است. اگر برای هر روز کاری تنها تعداد کمی وظیفه که می‌توانید به انجام برسانید، مشخص کنید،‌ بهتر از آن است که وظایف و اهداف زیادی مشخص کرده و آنها را ناتمام بگذارید.

multi task

پیش از مشخص کردن هر کار یا وظیفه برای خود، یک سوال «چرا» بپرسید. دلیل انجام آن کار یا وظیفه را به طور کامل برای خود شرح دهید. در پایان تنها در صورتی وظیفه‌ی مورد نظر را در لیست کارها وارد کنید که اولویت بالای آن برای شما مشخص شده و زمان کافی نیز برای انجام داشته باشید. بقیه‌ی وظایف با اولویت بالا را نیز باید به افراد زیردست محول کنید. البته پیش از آن باید با برنامه‌ریزی و آموزش مناسب، افراد قابل اعتماد برای محول کردن وظایف را تربیت کرده باشید.

مراقب حواس‌پرتی‌ها باشید

پاسخ دادن به ایمیل‌ها و پیام‌های شبکه‌های اجتماعی از اعتیادهای ما شده است. فراموش نکنید که این کارها نباید اولویت‌های شما را دچار تغییر کنند. پاسخ دادن به ایمیل اولویت کاری شما نیست. بسیاری از مدیران این حقیقت را بسیار دیر و پس از تحمل خسارت‌های زیاد متوجه می‌شند.

 

«نه» گفتن را تمرین کنید

یکی از سخت‌ترین کارهای مدیران، نه گفتن به پیشنهادات جلسه، دورهمی و رویدادهای شبکه‌سازی است. با تعیین اولویت کاری و شرکت، می‌توانید به بسیاری از دعوت‌ها نه گفته و زمان زیادی برای خودتان ذخیره کنید. پیش از پاسخ به هر دعوتی،‌ تنها این سوال را از خود بپرسید که آیا حضور در این رویداد شرکت و شما را قدمی به جلو خواهد برد یا خیر؟

نکته‌ی مهم کتاب معرفی شده این است که چیزی به نام «اولویت‌ها» در کار وجود ندارد و «اولویت» موردی منفرد است که باید پیش از هر کاری به آن پرداخته شود.


تگ ها : نقش انتقادپذیری رهبران در موفقیت سازمان‌ها نقش انتقادپذیری رهبران در موفقیت سازمان ها [PDF]مطالعه فرهنگ سازمانی در ستاد وزارت بهداشت و درمان وآموزش پزشکی Ravanpajoh بررسي عوامل موثر بر موفقيت مديران چگونه انتقاد کنیم،روشهای انتقاد سازنده ازهمکاران و مافوق،زیباوب اصول مدیریت کارآمد از دیدگاه امام علی(ع) مقاله درباره انتقاد پذیری در سازمانها میگنا : روشهای موثر انتقاد سازنده [PDF]تدوین و اعتباریابی الگوی رهبری معنوی اسالمی در سازمان البالغه از منظر نقش مدیریت در ارتقای سلامت روان [PDF]بررسی نقش تعدیلگری خلاقیت و نوآوری سازمانی در رابطه بین رهبری آخرین اخبار leadership [PDF]انتقاد برای بهبود انتقاد استراتژیک نه و مشفقانه تا انتقاد دوس انتقاد ا انتقاد،مخرب یا سازنده؟ [PDF]ماهنامه خبري، اقتصادي، فرهنگي انتخاب دوره جديد [PDF]ای ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﺳﺎﺯی ﮔﺮا ﺑﺮ ﺳﮑﻮت ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﻧﻘﺶ واﺳﻄﻪ اﺛﺮ [PDF]ﻣﻘﺪﻣﻪ ان ﺳﺎزﻣﺎن ي ﺧﺎﻃﺮ ﻣﺪﯾﺮ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﻨﺒﻊ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻫﻤﻮار پیشران های مدیریت سرمایه انسانی [PDF]بررسی توأم نقش اصول اخلاقی و مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی اخلاق حرفه‌ای در مدیریت [PDF]: ﻬﺎ اي ﺗﻌﻴﻴﻦ ﺳﻄﺢ ﻳﺎدﮔﻴﺮﻧﺪﮔﻲ ﺳﺎزﻣﺎﻧ ﺑﺮ ﻃﺮاﺣﻲ اﻟﮕﻮﻳﻲ [PDF]ﺑﻪ اﺷﺘﯿﺎق ﺑﻪ ﮐﺎر رﻫﺒﺮان ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻦ ﻫﺎي ﻣﺮﺑﻮط ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و تدابیر و هوشمندی های 26 ساله امام خامنه‌ای در دوران رهبری مدیریت در اسلام انتقاد پذیر باشید چون جان سی مکسول توصیه میکند [PDF]ﺑﺮرﺳﯽ ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﮔﺬار در اﯾﺠﺎد ﻧﻮآوري،ﺧﻼﻗﯿﺖ و ﮐﺎرآﻓﺮ [DOC]دانلود فايل : nezame mosharekat.doc [PDF]نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها توسعه حرفه ای مدیر ارزش ها – شرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیا [PDF]های ای در دانشگاه مطالعه ( پرسشنامه رهبری دانش اعتباریابی ) شهر سنندج kiq [PDF]888 K شایسته سالاری و نقش آن در سازمان یک مجری تلویزیون در برنامه زنده خودکشی کرد!+عکس نظرات درباره خوانندگان مسابقه استیج 2017 فیلم جدید حاتمی کیا کلید خورد جامعیت و فردیت محوری، رویکرد جدید رهبران در موفقیت سازمانی نگاهی از درون به سازمان و نشانگان ناپیدای بحران یاسی دات آی آر یک سازمان برای موفقیت لازم است مشتری مدار باشد دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني قم management نقش مهارت های ارتباطی در رضایت مشتری / مجله / ho5fs [PDF]صنعت نفت رفتار مرشدانه از دیدگاه مدیران و ابعاد ها مؤلفه اکتشافی ۀ مطا آتیه نو zaum/fa [PPT]نظام پيشنهادها [PDF]دریافت من می خواهم بدانم پیاز خشک کردن ماشین آلات برگزاری نشست تعاملی نقش مشارکت مردمی و سمن‌ها در حفظ محیط زیست مقاله [PDF]ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎﺯﻣﺎﻧﻲ ﺗﻘﻮﻳﺖ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ( ﺳﺮﺁﻣﺪﻱ ) ﻧﻴﻞ ﺑﻪ ﺗﻌﺎﻟ مایدا: تماسی از ایران با من گرفته نشده / برای شاگردانم آرزوی موفقیت دارم ارزشهاي اخلاقي مؤثر در سلامت سازمان از منظر كلام معصومان(ع) نقش جادویی کلمات در مدیریت بحران

نظرات




نماد