سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

بهبود طراحی سایت که یک فرایند پنج روزه برای حل مشکلات سایت، الگوسازی اولیه و آزمایش مشکلات طراحی است اولین بار توسط Google Ventures مطرح شد و تیم های سراسر جهان از آن به سرعت برای بهبود محصول نهایی و در نهایت کسب و کارشان استفاده نمودند. استیو فیشر، بنیانگذار UX کانادا، مشاوره فناوری وب و استراتژی محتوا  در اتحاد کیفیت (the republic of quality)، با این حال، متوجه شد که یک چیز  در برنامه بهبود سایت که او شاهد آن بود کم است: محتوا.

او توضیح می دهد که "مزایای زیادی وجود دارد." یک sprint (برنامه بهبود سایت ) به شما امکان می دهد به جلو حرکت کنید و مشاهده کنید که بدون نیاز به صرف وقت و کار زیاد چه کارهایی می توانید انجام دهید. اما ما متوجه شدیم که مردم واقعا حرفی از طراحی محتوا نمی  زنند و این که چگونه این امر به پیشرفت کار کمک می کند. "

 

کار در زمینه های مختلف

استفاده از تجارب و یادگیری از یکدیگر، کلیدی برای تلفیق محتوا و طراحی وب سایت بود.

در ابتدا، مشتریانی که فیشر در فرآیند برنامه سرعت بخشی داشت، بسیار شکاک بودند. به نظر می رسید خیلی هزینه بر باشد باید چهار تا شش نفر را اختصاص دهید و تا یک هفته تمام آن را به موفقیت برسانید. با این حال، آنها  خیلی زود مزایای آن را مشاهده نمودند - به ویژه در محتواگذاری و طراحی که در هسته قوانین تیم " اتحاد کیفیت" قرار داشت.

فیشر مشتاقانه می گوید: " آن شرکت ها، پس از پایان پروژه متوجه صرفه جویی ها و سود به دست آمده خواهند شد زیرا ما برنامه سرعت بخشی را اعمال نمودیم. هنگامی که این کلمه  ارزش خود را ثابت کند دیگر اجباری خواهد شد. "

این تیم با مشکلات بسیاری در سازمان های بزرگ مواجه می شود - ، فیشر تاکید می کند کلید کار همکاری است. "دفعات بسیاری وجود دارد که تیم ها به طور فیزیکی و اداری از یکدیگر جدا می شوند. اغلب، تنها زمانی که افراد با زمینه های کاری مختلف دوباره متحد می شوند زمانی است که پروژه را تحویل می دهند. استفاده از تجارب و یادگیری از یکدیگر، کلیدی برای تلفیق محتوا و طراحی با هم بود. "

همکاری بین رشته ای یکی از مزایای بزرگ روش برنامه سرعت بخشی است. این تیم می تواند متشکل از یک کارشناس حرفه ای UX، استراتژیست محتوا، کارشناس IT یا یک توسعه دهنده، یک بازاریاب و صاحب کسب و کار یا کسی که دارای مجوز تصمیم گیری در زمینه کسب و کار است باشد. این تیم ها ترکیبی از مشتری و فروشنده یا تیم های داخلی ( دورکار ) هستند.

 

اول، تبدیل به یک تیم شوید

اولین چیزی که فیشر با سرعت انجام می دهد ایجاد یک قالب کاری است که به همه اجازه می دهد تا به عنوان یک تیم بهتر کار کنند و بتوانند به توافق برسند تا اینکه در مورد تصمیمات سازش کنند. فیشر توضیح می دهد: «سازش آسان است، اما رودخانه زیر زمینی وحشتناکی از نزاع را  در پشت خود دارد.»

در مقایسه با روش دقیق GV، برنامه سرعت بخشی اتحاد کیفیت متفاوت است و اغلب تنها سه یا چهار روز طول می کشد. او توضیح می دهد: "ما بیشتر به طراحی محتوا تمرکز می کنیم تا پیچیدگی ها را واقعا درک کنیم."

"ما ممکن است روز اول را به این اختصاص دهیم که" شما چه کسی هستید؟ "بچسبانیم؟ و" مشکل در اینجا کجاست؟ "و سپس به سرعت به مطرح کردن ایده ها مشغول شویم، بنابراین در پایان هفته ما یک الگوی اولیه برای آزمایش داریم."

 

 

استیو فیشر یک کارگاه آموزشی در زمینه برنامه بهبود بخشی طراحی و محتواگذاری در جنریت لندن را میزبانی خواهد کرد و یک سخنرانی با نام تجاری جدید در مورد اینکه چگونه محصولات می تواند جهان را بهتر کنند، ارائه خواهد کرد.

 

از تست کنده های خارجی استفاده کنید

فیشر و تیم او با بسیاری از ادارات ایالتی و شهرداری های بزرگ کانادا کار می کنند؛ زیرا رویکرد Sprint  (برنامه بهبود طراحی و محتواگذاری) برای سازمان هایی که دارای مشکلات پیچیده و مقیاس بزرگ هستند مفید است. در یک پروژه تیمی طراحی سایت چهار ساله که شامل 20000 صفحه و بیش از 100 نویسنده محتوا بود بهبود پیدا کرد.

با چنین پروژه های بزرگی، گاهی اوقات نتیجه می تواند کاملا متفاوت با آنچه که در ابتدا پیش بینی شده بود باشد. به عنوان مثال، هنگام کار با یک برنامه بهبود برای ایجاد یک برنامه کاربردی واکنشگرا، تیم متوجه شد که برنامه خاصی نیاز است با سه برنامه دیگر ترکیب شود تا افراد واقعا بخواهند از آن استفاده کنند.

"اگر ما افراد خارجی را بیاوریم که در واقع از محصولات استفاده می کنند تا در این برنامه بهبود سایت را آزمایش نمایند و بازخورد دهند و به این نحو ما می توانیم مشکل واقعی را که در حال حل آن هستیم پیدا کنیم. آن مسئله را می توان به سرعت کشف کرد، اما تنها اگر ما چشم انداز های متنوع و مردم خارج از گروه را کنار هم بیاوریم. ما کار را تحویل دادیم درحالیکه محصول بهتری را تحویل دادیم. این نقطه عطفی برای آن اداره بود. "

 

 

استیو فیشر در حال انجام مشاوره، کنفرانس خود و صحبت در سراسر جهان است

 

آزمایش زودهنگام و مداوم

نمونه اولیه به سمت انتهای برنامه بهبود اغلب با Bootstrap یا چیزی شبیه آن ایجاد می شود که در هفته بعد توسط کاربر مورد آزمایش قرار می گیرد. رویکرد فیشر برای استفاده از تست توسط کاربر بصورت زودهنگام، اغلب به میزان کم است.

"اگر بیشتر با گروه های کوچکتر تست می کنید، 80 یا 90 درصد از موارد را به سرعت کشف می کنید. وقتی تیم شما شاهد مشکلات می شود یا موفقیت را مشاهده می کند ، بسیار احساس قدرت ایجاد می کند. این کار قلب ها و ذهن ها را تغییر می دهد. "

یک رویکرد شخصی نیز می تواند تاثیر بزرگی داشته باشد. "ما دوست داریم که هر زمان که بتوانیم به میان مردم برویم آنها را مشاهده کنیم که با ابزارهای مختلف کار می کنند که درکارهای روزمره آنها و در محیط اطرافشان رواج پیدا می کند و اینکه آن را تا آنجا که امکان پذیر است محبوب و آشنا می سازند. اگر من یک مکبوک همراهم داشته باشم و کسی دیگر از کامپیوتر استفاده نماید، من از یک موس معمولی استفاده خواهم کرد و نحوه کار را به آنچه که آنها به آن عادت کرده اند تغییر خواهم داد. جزئیات کوچکی مانند آن باعث ایجاد تفاوت در زمان تست توسط کاربر می شود. "

فیشر معتقد است که اغلب ما بیش از حد در ابزارها غوطه ور شده ایم و تقسیم بندی فعلی ابزارها را یک مشکل بزرگ در صنعت وب می داند.  Grunt، gulp و webpack ممکن است برای برخی افراد به طور موثر کار کنند، اما برای سلیقه دیگران می تواند مناسب نباشد.

فیشر بیان می کند:"این حس وجود دارد که شما باید همه چیز را یاد بگیرید که می تواند منجر به تحریف اذهان شود لازم است که ما یک یادگیرنده مادام العمر باشیم اما همچنین باید تمرکز داشته و وظایف خود را به پایان رسانیده و انجام دهیم. چیزهای زیادی وجود دارد که ما می بایست بدانیم و یاد بگیریم و پیگیری کنیم. "

او عقیده دارد که طراحان و توسعه دهندگان این وضعیت را به عنوان یک فرصت برای کشف محصولاتی که به کارشان در جریان کاری کمک می کند، مشاهده می نمایند. "ما باید آشکارا درباره نحوه کار مان صحبت کنیم. برای مثال، اگر ما با دیگران به اشتراک بگذاریم چه نوع سیستمی را توسعه می دهیم، ما به یادگیری جامعه کمک می کنیم. "

 

تنوع پذیری را در آغوش بگیرید

یک مسئله دیگر، شاید همیشگی در مسئله صنعت وب، عدم تنوع آن است. "احتمالا برای یک مدت طولانی به تغییر ادامه نخواهد داد." فیشر می گوید: "ما تیم های تفضیلی نداریم، زیرا در تعداد زیادی شرکت و به ویژه در زمینه رهبری تعداد کمی تیم فعال داریم."

فیشر می گوید که تیم های فعال، نماینده ها و قومیت های مختلف، آن چیزی است که او را به کنفرانس شبکه اینترنت Generate جذب نمود. هنگامی که کنفرانس ها در بردارنده تنوع هستند، هر کسی که به آن رویداد می آید - شخصا، در وب سایت، یا در رسانه های اجتماعی - می تواند ببیند که خودشان در آن صحنه دارای نماینده هستند.

فیشر می گوید: "سفید پوستان در صنعت فن آوری و طراحی هرگز وارد " rep sweats " نمی شوند. آنها هیچ وقت احساس نمی کنند که در آنجا دارای نماینده هستند و نشان داده شده اند. ما در همه جا نشان داده شده ایم! اگر فردی غیر سفید پوست در آمریکا هستید، تجربه ای متفاوت در زندگی خواهید داشت، و شما تجربه مشابهی از امتیازات و حقوق را نخواهید داشت و متفاوت از سفید پوستان خواهید بود. "

 

 

صنعت وب نیازمند پرداختن به مسئله تنوع آن است. "اکثر مردم دارای حق امتیازات یعنی مردمی سفید پوست مانند من، فرصت های بیشتر را به راحتی بدست می آورند. من آن را در زندگی خودم دیده ام. مهم است که از امتیازاتم برای کمک به افراد کم اهمیت، آسیب پذیر در جامعه و غیر از خودم استفاده کنم. "

تعجب آور نیست، تنوع یکی از عناصر مهم کنفرانس فیشر  در زمینه طراحی و محتوا است. اما این همیشه روش درستی نیست. فیشر اذعان می کند: "هنگامی که ما اولین کنفرانس را سازماندهی کردیم، زنان بیشتر نسبت به مردان صحبت می کردند، . چشم انداز افراد اینگونه بود: سفید یعنی 80 درصد از سخنرانان سفید بود. ما قصدمان خوب بود، اما از مسیر اصلی گمراه شدیم ".

"تا زمانی که فردی ما را درباره کمبود تنوع در فهرست سخنرانان ما چالش نگذاشت، متوجه نشدیم که باید بهتر عمل کنیم."

ما به تیم هایی نیاز داریم که تصویر درستی از تنوعی که در جهان شاهد آن هستیم نشان دهند.

فیشر تصمیم گرفت تا به این مسئله با ایجاد گروه تولید متنوعی برای این رویداد رسیدگی نماید از جمله افرادی که از طیف وسیعی از لحاظ جنسیت، پیشینه ها، قومیت ها و گروه های سنی بودند. همه صدای یکسانی دارند و هر کس برای زمان صرف نموده خود پول می گیرد. این روند در وبلاگ استودیو ثبت شده است.

"این کار همه چیز را برای ما تغییر داد. یکی از تیم های ما دارای مسئله حرکتی است و در کنفرانس شرکت می کند، بنابراین دیدگاه وی به ما کمک می کند تا برای دیگران نیز از این لحاظ برنامه ریزی کنیم. من نمی دانستم بزرگترین مسئله تحرک من این است که من 40 ساله هستم "

فیشر معتقد است که معرفی تمرکزی مشابه بر روی مسئله تنوع و گنجاندن این مسئله در شرکت های فن آوری باعث ایجاد تفاوت های زیادی در چگونگی کار این شرکت ها می شود. او می گوید: "ما می توانیم تیم هایی داشته باشیم که تصویر واقعیتری از تنوعی که در جهان شاهد آن هستیم، داشته باشند."

به نظر می رسد تنوع، می تواند هر جنبه ای از صنعت ما، از تست محصول نهایی گرفته تا ارائه کنفرانس ها را بهبود بخشد. هر چه شرکت شما متنوع تر باشد، آنگاه دیدگاه های بیشتری را می توانید  استفاده نمایید تا تصمیمات درمورد محتوا و طراحی محصول نهایی را اتخاذ نمایید که نهایتاَ منجر به رسیدن به مشتریانی شادتر می شود.


تگ ها : مقاله حرف های استیو فیشر در مورد نحوه انجام برنامه بهبود طراحی و محتوا مقاله های گروه design آرشیو کل مقالات ۱۲ عمل صبحگاهی که افراد موفق انجام می‌دهند مجموعه مقالات و موضوعات روانشناسي [آرشيو] [PDF]شهامت، سرسختی و ابتکار، چگونه می تواند دنیا را تغییر دهد استیو کراشاو آتبین دات نت [PDF]برای دریافت فایل PDF کامل این شماره کلیک کنید [PDF]photoshop.sellfile.ir [PDF]درسنامه منازعه حلّ صلح و مطالعات آموزش معرفی کتاب های خوانده شد – مأموریت+/ مأموریت ما موفقیت شما است. چگونه استراتژی به انتها رسید گوناگون (138) [PDF]فاینانس۵ میلیارد یورویی ایتالیا و ایران بایگانی: نویسی لیزر دستگاه برش – برگه 55 – یک سایت وبلاگدهی greenfieldblog.ir نگاهی به عکاسان معروف جهان و تصاویر به یادماندنی که ثبت کرده‌اند روزنامه اطلاعات بهینه سازی جستجو SEO (سئو) سیگنال هدایت بهبود کیفیت تصویر + کد متلب نسیم آنلاین راهبردهای مدیریت منابع انسانی تلگرام باز نلسون ماندلا موانع ارتباطات اثر بخش سازمانی langdata/fas.wordlist at master · tesseract دستگاه لیزر مونالیزا تاچ – برگه 31 – یک سایت وبلاگدهی reignblog ترجمان فن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو ویژه نامه نوروز 1391 [PDF]فهرست [PDF]اصل مقاله (3818 K) ابراز امیدواری سفیر روسیه در کابل از امضای توافقنامه متیو مک‌کانهی – بلاگ نماوا تغییر قابل توجه روش های بازاریابی ب ام و آگوست 2017 – برگه 25 – دستگاه لیزر موهای زائد کتالب فارسی از ایوانکا ترامپ تا لیلا سلیمانی زنان خبرساز۲۰۱۷ Frozen Fireball دانلود کتاب آموزش عکاسی بایگانی‌ها مقالات [PDF]ســــــــایـه رفـاه هجــوم طلبـــکـاران - - مقاله فنون مذاکره برای حل مسائل سازمانی رشته فاینانس [PDF]والت دیزنی خبرسازترين زنان در سال ۲۰۱۷ دستگاه لیزر خانگی رمینگتون – برگه 2 – یک سایت وبلاگدهی [PDF]ﮐﻮﻟﻪ ﺑﺎر ﯾﮏ زﻧﺪﮔﻰ ﮐﻮﻟﻪ ﺑﺎر ﯾﮏ زﻧﺪﮔﻰ داﻧﺸﺠﻮﯾﻰ [PDF]دانلود ماهنامه تخصصی سلام دنیا ( با لینک مستقیم) آرشیو خبرنامه میزان ۱۳۹۳ – برگه 3 – سایت انجمن فرهنگی تبلور اندیشه آیا در حال حل کردن مشکلات درست خود هستید؟ [PDF]جزوه درس محاسبات ابري.docx [XLS]Winlib Report Generator بیل گیتس آمازون، اژدهای هفت‌سر موسسه ديده بان فناوري اطلاعات و ارتباطاتاطلاعات عموميسازمان مردم نهاد Images about #مصرف جستجوی فروشگاه رژیم لاغری سریع [XLS]Sheet1 Sami1993 پروژه دانشجویان طراحی فرصت های یادگیری با توجه به الگوی آموزش زندگی نامه نلسون ماندلا داستان کوتاه معرفی وسایل طراحی مطالب متنوع و بروز فرهنگ ، تعیین کننده سرنوشت standard&boushehr&civil

نظرات




نماد