سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

رعایت این نکات مهم در مصاحبه ها به شما کمک می کند تا شغل رویاهای خود را بدست آورید.

 

بدست آوردن شغل رویایی تان فقط این نیست که  صندوقچه کارهای طراحی سایت یا رزومه خلاقانه خود را تمام عیار بسازید - همچنین باید خودتان را در مصاحبه به خوبی نشان دهید تا توانایی های شما نمایان شود. من در مصاحبه های زیادی برای تکنولوژی وب و طراحی سایت در اتاق مصاحبه حضور داشتم، و در این بین، یک سری نکات را برای طراحان وب و توسعه دهندگان و برنامه نویس های وب سایت که به دنبال شغل جدید هستند جمع آوری نموده ام.

توصیه های زیر به شما کمک می کند تا مصاحبه گران را قانع کنید که برای آن کار مناسب هستید - و بسیاری از این موارد علاوه بر طراحی سایت, شبکه مربوط به رشته های دیگر نیز هستند.

 

همانند آنها لباس بپوشید

در مصاحبه ای که برای یک کادر فنی است با کت و شلوار ظاهر نشوید. مگر اینکه شما مصاحبه ای برای اینکه مدیر مالی باشید در حال انجام هستید. من هیچ شرکتی را نمی شناسم که طراحان وب یا توسعه دهندگان آن ، کت و شلوار بپوشند. این کار باعث می شود که شما از جمع موقعیت  همکاران خود خارج شوید و این وجهه در واقع مخالف مأموریت شماست - هدف شما این است که آنها را متقاعد کنید که به آنجا تعلق دارید.

 

چطور باید لباس بپوشید؟ مانند آنها! دانستن این مسئله آسان است اگر که شما فرصتی داشته اید برای اینکه محل کار را از قبل بتوانید بازدید کند.  اگر این راه وجود نداشته باشد، به عکس های در وب سایت شرکت نگاه کنید و آنچه را که می توانید از صفحه About Us دریابید را بکار ببرید. بسیاری از عکس های تیم کاری در دفتر آنها و در یک روز کاری گرفته می شوند. اگر آنها وبلاگی داشته باشند، تقریبا قطعا عکس هایی از رویدادهایی پیدا خواهید کرد که به شما تصور ذهنی درستی را از سبک لباس پوشیدن آنها را نشان می دهد، البته در صورتی که چنین وب بلاگی وجود داشته باشد.

 

هنگامی که شک دارید، فقط لباسهایی را که معمولا می پوشید را انتخاب کنید یعنی زمانی که میخواهید "خوب" به نظر بیایید، اما همچنان راحت و طبیعی باشید. کفش های با نام تجاری جدید را نخرید که به پای شما آسیب می رساند، یا لباس های با جنس نامرغوب نپوشید.

 

بدانید که در حال حرکت به چه سمتی هستید

برخی از شرکت ها مصاحبه های معمولی  همراه با صرف چای یا قهوه انجام می دهند، در حالی که دیگران فرآیند بسیار رسمی با بخش های مختلفی دارند. بعضی از شرکتها از شما میخواهند پروژه در قالب طراحی وب سایت نمونه ای را انجام دهید یا نمونه ای از کارتان را ارائه دهید.

به منظور داشتن حس اعتماد به نفس، این امر واقعا کمک کننده است که بدانید چه کارهایی را بایستی انجام دهید. بنابراین وقتی به مصاحبه دعوت میشوید، این کاملا منطقی است که شما در مورد روند شرکت بپرسید.

به وقت آنها احترام بگذارید (استخدام کردن نیرو بسیار وقت گیر است) و سؤال های زیادی را مطرح نکنید که شما به نظر برسد که ناامید شده اید یا حرف های بیهوده می زنید. اما در پرسیدن در مورد حقایق زیر کاملا راحت باشید:

  • با چه کسی ملاقات می کنید؟
  • کدام موقعیت برای شما در نظر گرفته شده است (این سوال خیلی گیج کننده می شود)؟
  • آیا تست یا ارزیابی وجود دارد که از شما برای انجام آن خواسته شود ؟
  • این مصاحبه در فرآیند کلی استخدام کجا قرار می گیرد؟

 

سؤال بپرسید

در برخی مواقع در مصاحبه از شما پرسیده می شود آیا سوالی دارید. "نه" جواب اشتباه است. نپرسیدن هیچ سوالی باعث می شود شما بی علاقه و بدون هیچ ایده ای به نظر برسید.

وقتی که من مصاحبه گر هستم، به اندازه ای که از یک کاندید شغلی سوال می پرسم من از سوال پرسیدن آنها یاد می گیرم. من احتمال بیشتری برای استخدام یک کاندیدایی دارم که سؤالات هوشمندانه ای در مورد چیزهایی که مهم است می پرسد تا اینکه کسی که فقط می خواهد بداند چقدر مصاحبه طول می کشد، سوال می کند.

سوالاتی که تصمیم می گیرید از مصاحبه کننده بپرسید در واقع شانس شما هست برای صحبت کردن در مورد هر چیزی که می خواهید. شما ممکن است از این شانس برای نشان دادن آشنایی تان با شرکت استفاده کنید یا چیزی را که می خواهید آنها در مورد شما بدانید ذکر کنید. حداقل، این فرصتی است تا نشان دهید که چه چیزهایی مورد علاقه شما است. آن را به هیچ وجه از دست ندهید!

 

 از آزمایش شدن نترسید


بعضی از شرکتها از داوطلبان می خواهند که تست هایی را انجام دهند. من بعنوان یک مصاحبه کننده هرگز از این روش ها استفاده نکردم زیرا این روش ها معمولا دعوت شدگان به مصاحبه را مضطرب می کنند و در بهترین حالت ، این روش ها فقط نشان می دهند که وقتی عصبی و پریشان هستند چگونه کار می کنید.  نهایتا این که این روش نشان دهنده آنچه که در آن شرکت انجام خواهید داد نخواهد بود.

 
دانستن این امر لزوما شما را از انجام آن کار باز نمی دارد، اما امیدوارم شما بتوانید کمی آرامش خود را حفظ کنید و با دانستن اینکه تلاش مصاحبه کننده برای تست شما به این شیوه در واقع نگرشی احمقانه در مورد آنها را نشان می دهد. به یاد داشته باشید که می توانید در مورد یک سازمان با توجه به روند و روش های استخدام آنها چیزهای بسیار زیادی را یاد بگیرند.


برای یک کار ابتدایی، احتمالا ایمن تر است که اشاره نکنید که شما می دانید که روند استخدام آنها ناقص است، اما شما می توانید از این نکته و دانسته به نفع خود استفاده کنید، زیرا فریب خورده اید اگر فکر کنید که این مهم است که چگونه تست هوش را سریع حل کنید.  بنابراین آرام بمانید.  اگر خیلی سریع وحشت زده نشوید، شما نشان داده اید که به اندازه کافی زیرک و دارای اعتماد به نفس هستید بدانید که حل یک سوال هوش احمقانه نشان نمی دهد که در واقع چقدر هوشمند هستید.


از هر فرصتی استفاده نمایید تا به شیوه ای برخورد نمایید که توانایی شما را برای بودن به عنوان بخشی از تیم را نشان دهد.


من توصیه میکنم با صدای بلند فکر کنید و سوالهای فراوانی را بپرسید. به عنوان مثال، اگر از شما سوال شود که چگونه کل تعداد بطری های کچاپ را در آمریکای شمالی می توانید محاسبه کنید، بپرسید که از این رقم بدست آمده به چه منظور استفاده می شود و توضیح دهید که هدف نهایی بر الزامات دقت تاثیر می گذارد، که متد شما را مشخص و تحمیل خواهد نمود.


اگر از شما سوال شود که چگونه می توان کوه فوجی یامای ژاپن را جابجا نمود سوال کنید ، " به چه میزان فاصله ای" (بعد از همه، در حال حرکت است). این امر کمک می کند تا تمرکز را از این مسئله دور نمایید که آیا جواب صحیح (اگر وجود داشته باشد) را خواهید یافت و بیشتر آن را به سمت فرایند خود برای حل مسئله متمایل سازید.

 

 وانمود کنید که روز اول شماست


کار مصاحبه کننده ، تنها یافتن کسی با مهارت های لازم برای انجام کاری نیست، بلکه همچنین یافتن کسی است که تیم فعلی را بتواند تقویت کند.  بطور مثال اگر در دفتر سگ وجود داشته باشد و شما عاشق سگ ها باشید، آن را نوازش کنید (بدون اینکه  احساس ناراحتی نماید). اگر یک طراح سایت از یک قلم مخصوص استفاده می کند که شما دوست دارید، از آن تعریف کنید و اگر فردی وارد گفتگوی تان می شود فراموش نکنید که خودتان را معرفی کنید.


اگر یک سوال فنی مطرح شود و مصاحبه کننده از یکی از مهندسان کنونی می خواهد تا کمک کند به آن پاسخ داده شود، از این وضعیت استقبال نمایید انگار که در حال حاضر همکار هستید از هر فرصتی استفاده نمایید تا به شیوه ای برخورد کنید که توانایی شما را برای بودن به عنوان بخشی از تیم را نشان دهد حتی اگر فقط یک یا دو دقیقه طول بکشد.


سعی نکنید ثابت کنید که بهتر از کارکنان موجود هستید. شما برای آن شرکت مشغول رقابت با دیگر اعضاء شرکت آنها نیستید و این کار باعث می شود که از شما خوش شان نیاید. یک رئیس هوشمند بیشتر تحت تأثیر توانایی شما برای توانمند سازی دیگران قرار خواهد گرفت تا آنها را تقویت کنید.



 بدانید آنها چه کار می کنند


اگر مصاحبه ای در یک شرکت طراحی سایت داشته باشید که دارای یک یا دو مشتری بلند مدت باشد، بدانید که چه کسانی هستند و چه کاری انجام می دهند. این امر به دلایلی یک ایده خوب است. این کار نشان می دهد که شما مسائل را دریافت می کنید. شما نمی خواهید آنها شروع به صحبت کردن درباره چیز مهمی کنند و مجبور شوید آنها را متوقف کنید و بپرسید که در مورد چه چیزی اصلا صحبت می کنند!


اگر با یک استارتاپ مصاحبه می کنید، برنامه نرم افزاری آنها را دانلود کنید و وقت بگذارید و یاد بگیرید که چگونه کار می کند. اگر مشخصه ها یا تصمیمات طراحی وجود دارد که آنها را درک نمی کنید و یا اگر شما ایده هایی در مورد چگونگی بهبود چیزی دارید، اینها سوالات عالی هستند که می توانید وقتی که نوبت شماست )مودبانه) سوال کنید. فقط مطمئن شوید که شما نیز مودبانه و محترمانه رفتار می کنید.

 

 به موقع حضور یابید


آیا واقعا باید این را توضیح دهم؟ اگر شما استخدام شده اید، اکثر شغل ها انتظار دارند که به موقع کار کنید، بنابراین نشان دهید که از این لحاظ خوب هستید. از قبل بدانید که به کجا  می روید و چه مدت طول می کشد تا وقتی به آنجا می رسید با زمان اضافی وارد شوید.


برای یک مصاحبه خیلی زود خود را نشان ندهید. این کار ناخوشایند است یک کافی شاپ یا جایی برای استراحت پیدا کنید، سپس پنج یا 10 دقیقه قبل از قرار ملاقاتتان وارد شوید.



مصاحبه بسیار انجام دهید


تمرین باعث تکامل می شود. بنابراین هرچه بیشتر مصاحبه کنید احساس راحت تری خواهید داشت. بنابراین خیلی زیاد این کار را انجام دهید- نه فقط زمانی که به شدت به یک کار نیاز دارید. در این نقطه در حرفه من، من واقعا از رفتن به مصاحبه لذت می برم. مضطرب نمی شوم زیرا می دانم که اگر مصاحبه ناخوشایند باشد، احتمالا کار کردن در آنجا نیز ناخوشایند به نظر خواهد رسید.


من همچنین دوست دارم ببینم چگونه تیم های دیگر کار می کنند و من از آن به عنوان فرصتی برای دیدار با افراد جالب و وب گستر های حرفه ای در نظر می گیرم. این تجربه مهم است زیرا به من اجازه می دهد بیشتر در روند ها قرار بگیرم و بیشتر در مورد نتیجه تمرکز کنم. حتی اگر چیزی فی نفسه در آن نباشد، من آن را شکست نمی دانم. موارد متعددی وجود دارد که من با کسی مدت ها پس از مصاحبه بر روی یک پروژه کاملا متفاوت کار کردم. بنابراین مثبت باقی بمانید (حتی اگر فکر کنید که خیلی ضعیف باشد) و از آن لذت ببرید.


تگ ها : مقاله 8 نکته برجسته برای داشتن مصاحبه های شغلی عالی 10 سؤال سخت مصاحبه‌های شغلی و جواب‌های دندان‌شکن به آنها نکات عالی برای موفقیت در مصاحبه های شغلی 3 نکته برای 5 دقیقه ی اول مصاحبه های شغلی 10 نکته مهم برای موفق شدن در مصاحبه شغلی غول چراغ شخصی خودتان • با این 10 نکته شغل مورد نظرتان را تصاحب - نگارش رزومه - مركز اطلاع رساني بازاركار تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی دانشگاه افسری سال 94 [DOC]بهره وری نیروی انسانی [PPT]Slide 1 رزومه چیست؟ نکاتی مهم در خصوص نگارش رزومه معرفی شغل طراح مد و لباس معرفی شغل استاد دانشگاه مصاحبه شغلی بدون ترس [PDF]روش های ایجاد انگیزه در کارکنان [PDF]for Greece [PDF]الزامات محیط کار ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي "بابک زنجاني" چقدر [PPT]روش تحقيق شاگرد دکتر حسابی: او اصلا استاد خوبی نبود، نابغه هم نبود تجاوز 40 مرد به دختر 15 ساله در مالزی! [PDF]پژوهشنامه آموزشي ، شماره 120 دي ماه 1389 [PDF]چگونه برنامه های کارآفرینی و کارآموزی به فعالیت ها و اشتراک اجتماعی در آنچه مدیران باید بدانند نوشته های خواندنی زندگی ستاد ويژه توسعه فناوري نانو [PDF]راه اندازی و مدیریت کسب و کار کارآفرینی: تالیف: فدک [PDF]Untitled خواندنی هایی در مورد خوانندگان ايران [آرشيو] سایت جامع آموزشی خوارزمی سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان Car.ir: بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو موتور جستجوی قطره zaum/fa دکتر روحانی:اگر اجرای برجام مورد قبول شما است چرا در تهران آن همه بیلبرد راديو كالج پارك دانشگاه صنعتی کرمانشاهاخبار کلی دانشگاه » دانشگاه صنعتی کرمانشاه هاشمی از سال 88 آنقدر فاصله‌اش را با اصلاح‌طلبان کم کرد تا از او حمایت [PDF]دورۀ اوّل متوسطه 8 روش شگفت انگیز برای تمایز بخشیدن به رزومه تان [PDF]عدالت از نگاه زنان افغان: از طریق میانجیگری و فیصله محاکم مورد که قضایا جمع کنین بابا! این رهبرتون چیکار کرده؟! (کلیپ مهم) از بزرگترین دروغهای ما این است که ایران تمدن عظیمی داشته است / تخت توصیه های پروفسور سمیعی: مغزتان را مشوش نکنید، کودکان از چرا نیروهای کار متخصص از ایران می روند؟ مربیان گوشه When a Patient Becomes a Caregiver 37 luxetemp Author at TheLuxe.London — صفحه 8 از 9 داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد [آرشیو] مردم ایران چگونه زندگی می‌کنند و لازم است چگونه زندگی کنند؟ اعتراضات مردمی اخیر برای چه بود؟/ بانک دولتی تماس گرفته که سود 27 حسن روحانی: الحمدلله کشور ما در میان کشورهای منطقه همیشه آرام بوده است دردنامه یک مهندس نفت 8 عادتی که بیل گیتس را ثروتمند کرد کتاب 21 راز مهم و کاربردی برای استخدام تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای شغل، رضایت شغلی و روش های ارزیابی آن توضیحات بیشتر دوره فن بیان ایجاد یک رزومه عالی برای طراح بایگانی‌ها آکادمی لرن مارکتینگ ارسال پیام و نظر محصولات « خط سفید – گروه آموزش زبان های خارجی [DOC]استانداردسازی نامه ها و مکاتبات اداری در استانداری علی‌اکبر دهخدا [PDF]حمایت بانک گردشگری از برگزاری دهمین دوره رقابت های واترپلو جام باشگاه [PDF]دانشگاه فرهنگیان Searches related to 8 نکته برجسته برای داشتن مصاحبه های شغلی عالی

نظرات




نماد