سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

اقدام بعدی آن‌ها این خواهد بود که تهیه‌کنندگان را بیشتر از قبل ادغام کنند. تهیه‌کنندگان کسانی هستند که باید قابلیت‌های بیشتری فراهم کنند.

۲. بازار عرضه‌ی اولیه‌ی سهام (IPO) بعد از عملکرد ضعیف خود در سال ۲۰۱۷، دوباره به اوج باز خواهد گشت. بر اساس تحلیل بیکر مک‌کنزی، انتظار می‌رود ارزش این بازار‌ در سال ۲۰۱۸ به بیش از ۷۰ میلیارد برسد و توسط یک بازار سهام و بخش فناوری قوی، حمایت و تقویت شود.

۳. اقتصاد آمریکا در حال ترقی است و اعتماد به کسب‌وکار پیرامون آن رشد خواهد کرد. شاخص اعتماد ژورنال وال‌استریت که یک شاخص در مورد اعتماد کسب‌وکارهای کوچک است، در اکتبر نسبت به سال گذشته، رشدی ۱۴ درصدی داشته است. انتظار می‌رود ۷۵ درصد از کسب‌وکارهایی که مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، در سال ۲۰۱۸ (بعد از اینکه این کسب‌وکارها در سال ۲۰۱۷ نمایشی قوی ارائه دادند) درآمد بیشتری کسب کنند.

۴. اصلاحات مالیاتی برای اکثر کارآفرینان یک مزیت خواهد بود. معنی نتایج به‌دست‌آمده پس از تطبیق و تصویبات کنگره آمریکا، شفاف‌تر خواهد شد؛ ولی این دو پیشنهاد باعث صرفه‌جویی چشم‌گیری در هزینه‌های اضافه‌ی نهادهایی (این نهادها چیزی به نام مالیات بر درآمد ندارند و در عوض مالیات توسط صاحبان آن‌ها به‌صورت جداگانه پرداخت می‌شود) خواهد شد که سرمایه‌گذاری می‌کنند. درحالی‌که خدمات حرفه‌ای مزایای مالیاتی کمی در بر خواهد داشت، حسابدارهای عمومی گواهی‌شده، مشاوران ثروت و شرکت‌های خدمات مالی، فرصت‌های جدیدی به‌ دست خواهند آورد.

۵. شرکت‌های فناوری برتر آمریکا مثل گوگل، فیسبوک و آمازون در حال مقابله با واکنش‌هایی از طرف دنیا هستند. این غول‌های فناوری به دلیل مجادله‌ها و بحث‌هایی که در مورد سانسور، مسائل مربوط به حریم خصوصی و از دست رفتن اطلاعات وجود دارد، با مخالفت‌هایی از جانب کشورهای چین، آلمان و ... روبه‌رو شده‌اند.

 

غول‌های فناوری

۶. فناوری‌های سه‌بعدی در حال انفجار و به‌سرعت در حال رشد هستند. سال ۲۰۱۸ سالی خواهد بود که کسب‌وکارها، برنامه‌هایی مربوط به واقعیت‌ افزوده و واقعیت مجازی (به مقدار کمتر) به دنیای واقعی وارد خواهند کرد. این برنامه‌ها که در حال حاضر در بسیاری از بخش‌های زندگی روزمره مثل اتومبیل دیده می‌شود، در آینده برای آموزش افرادی که با خودرو سروکار دارند، خلبانان و کارکنان خرده‌فروشی نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

۷. اینترنت اشیاء به ما کمک خواهد کرد که تصمیمات بهتری بگیریم. بر اساس تحلیل گارتنر، اکنون ۸.۴ میلیارد از این اشیاء در دنیا وجود دارد و هر ساله این عدد ۳۰ درصد افزایش می‌یابد. شرکت‌ها از اینترنت اشیاء برای جمع‌آوری داده‌ها استفاده می‌کنند.

۸. ربات‌ها با استفاده از هوش مصنوعی به حل مشکلات و مسائل خواهند پرداخت. به‌عنوان مثال پیام‌رسان فیسبوک، ووبات (Woebot) با افراد افسرده چت می‌کند یا به کاربران یادآوری می‌کند که رفتن به باشگاه را فراموش نکنند. برنامه‌ها و نرم‌افزارهای کسب‌و‌کار هم در آینده افزایش خواهند یافت.

۹. تجارت الکترونیک هم رشد چشمگیری خواهد داشت. بعد از جمعه‌ی سیاه و دوشنبه‌ی سایبری، احتمالا شاهد رشدی ۲۰ درصدی در سال ۲۰۱۸ باشیم. آمازون‌پرایم با فشار بر تمامی صنعت می‌خواهد عمل تحویل را دقیقا در روز بعد از خرید انجام دهد. بر اساس ژورنال وال‌استریت، ۸۶۰۰ فروشگاه در سال ۲۰۱۸ بسته خواهند شد.

۱۰. ارزهای رمزپایه دیگر فناوری جدیدی نخواهند بود. افزایش قیمت اخیر بیت‌کوین به این دلیل است که مبادلات آینده توسط سرمایه‌گذاران ارزهای رمزپایه انجام خواهد شد. 

۱۱. هواپیماهای بدون سرنشین وارد کار خواهند شد. اداره هوانوردی فدرال سیستم شناسایی جدیدی به کار خواهد گرفت تا کار نظارت به‌صورت دقیق‌تری صورت پذیرد و همچنین این اداره باعث به وجود آمدن برنامه‌های تجاری بیشتری خواهد شد.

۱۲. رقابت فضایی بخش خصوصی رشد خواهد کرد. یک فضاپیمای ناسا در سال ۲۰۱۸ از مریخ بازدید خواهد کرد، درحالی‌که اسپیس‌ایکس، ویرجین‌گالاکتیک، بوئینگ و بلو‌ اورجین، نیز وارد رقابتی جدی‌تر خواهند شد تا فرصت‌هایی ایجاد کنند که مسافران یک بار به دور ماه بچرخند.

۱۳. تسلا نیم میلیون خودرو خواهد فروخت و راه را برای تولید نسل جدیدی از ماشین‌های غیر آلاینده و برقی فراهم خواهد کرد. مدل ۳ جدید، یک نسل جدید با رانندگی لذت‌بخش است و همه‌ی افراد قدرت خرید آن را دارند.

تسلا

۱۴. عدم تعادل مسکن در آمریکا، اشتغال را با محدودیت مواجه خواهد کرد. وقتی شغل‌های داغ مربوط به فناوری به مرکز‌های شهری مثل سان‌فرانسیسکو و سن‌خوزه انتقال پیدا کنند، جوانان نخواهند توانست هزینه‌ی زندگی در نزدیکی محل کار را پرداخت کنند. حتی کارکنان تولیدی اغلب باید ۶۰ دقیقه یا بیشتر در مسیر خانه تا کار در رفت‌وآمد باشند که این امر موجب می‌شود فشار بیشتری به کارفرمایان وارد شود.

۱۵. کارفرمایان دقت بیشتری در کنترل آزار و اذیت‌ها در محل کار به خرج خواهند داد. شرکت‌ها شیوه‌های جدیدی برای کاهش مصرف الکل و فراهم کردن یک مکان امن برای کارکنان اتخاذ خواهند کرد.

۱۶. به‌ دست آوردن شغل برای کارکنان مهاجر، حتی از قبل سخت‌تر خواهد شد. دولت آمریکا در حال استخدام بالغ بر ۱۰ هزار مأمور اعمال مهاجرت و گمرک است و می‌خواهد سیاست‌های خود را در قبال ویزای کار تغییر دهد.

مهاجرت تحصیلی

۱۷. اقتصاد جهانی هنوز شکننده است. البته جای خوش‌بینی زیادی وجود دارد. با این حال، خطرات بالقوه‌ی کره شمالی، چین (افزایش بدهی)، ونزوئلا (تورم بالغ بر هزار درصد)، و برزیل (فساد) و همچنین تهدید بلایای طبیعی و تروریسم، پایه‌ی اقتصاد دنیا را متزلزل کرده‌ است.

حال که این ۱۷ مسئله را مطالعه کردید، می‌خواهید در سال ۲۰۱۸ روی کدام تمرکز کنید؟

همین حالا برای مالیات خود مشاوره دریافت کنید. برنامه‌ی راهبردی سریع داشته باشید تا بتوانید با توجه به لحظه و به‌صورت لحظه‌ای تغییر ایجاد کنید. این برنامه را هر سه ماه مرور کنید تا مطمئن شوید که می‌توانید موقعیت‌ها را پیشاپیش به دست بیاورید.

در فناوری سرمایه‌گذاری کنید. از تیم مدیریتی خود سؤال کنید فناوری چگونه یک مزیت استراتژیک محسوب می‌شود. اگر تیم شما پاسخی برای سؤال نداشت، به دنبال افرادی بگردید که جواب را می‌دانند. فناوری را وارد برنامه استراتژیک خود کنید.  قبل از اینکه نیاز داشته باشید، افرادی را استخدام کنید تا اگر اقصاد آنقدر رونق گرفت که یافتن افراد مستعد تقریبا غیر ممکن شد، دچار مشکل نشوید.

سعی کنید بهترین کارفرما باشید و در فراهم کردن محیط کاری انعطاف‌پذیر بهترین عملکرد را از خود نشان دهید (شامل فضای دفتر مجازی). از ابزارهای همکاری استفاده کنید تا به تیمتان این قدرت را بدهید که در هرجا و هرزمانی مؤثر واقع شوند.

بی‌عیب و نقص عمل کنید. با توجه به سرعت تغییر، مشتریان انتظار دارند تحویل در زمانی دقیق، با کیفیتی عالی و ارتباطی کامل ارائه شود. از اصول مربوط به چابکی استفاده کنید تا مطمئن شوید تیم شما می‌تواند به‌سرعت خودش را با نیازهای متغیر مشتریان وفق دهد.


تگ ها : چالش‌ها و فرصت‌های کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸ نوپانا: ۱۸ فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸ راه‌های ثروتمند شدن در سال ۲۰۱۸ چیست؟ آخرین اخبار پیش بینی گارتنر بایگانی‌ها دلایل چالش ها و فرصت های کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸ سهم هر کشور در اجلاس داووس ۲۰۱۸ بهترین راه های ثروتمند شدن در سال ۲۰۱۸ چیست؟ آفیس ۲۰۱۹ سال آینده روانه بازار می شود طراحی سایت ۱۲ پیش بینی «اکونومیست» درباره سال ۲۰۱۸ فرصت های بازار سرمایه در برابر بازار پول ۱۲ پیش‌بینی برای آینده جهان در سال ۲۰۱۸ چالش های پیش روی فناوری خودران ۲۰۱۸، سال کلیدی برای لیونل مسی بایگانی: تجارت اکونومیست روندهای کلیدی سال آینده میلادی را تحلیل کرد /۱۲ پیش‌بینی موج فا دانلود کنید: والپیپرهای گلکسی اس 7 سامسونگ گوگل مبلغ پاداش پرداخت شده در ازای انتقال مالکیت دامنه‌ Google.com به روزنامه دنياي اقتصاد96/7/15: «صندوق بين المللي پول» گزارش سالانه خود نبرد ایده‌ها در سال نو میلادی! استراتژی فروش موفق در آمازون برای سال ۲۰۱۸ را بشناسید بررسی مزیت ها و کمبودهای بودجه 97 /کاهش بودجه عمرانی به اقتصاد صدمه می ۱۴ ترفند کلیدی برای کسب‌ و کارهای کوچک از زبان اهل فن تسليم اظهارنامه دوره اول : فصل بهار [PDF]World Bank Documents & Reports خبر خوان بریتانیا بهترین کشور برای تجارت در سال ۲۰۱۸ نماینده آمریکا مانند ترامپ حرف‌های مضحک می زند/ رئیس جمهور فرانسه نوچه جشنواره ریسک و فرصت پیام نوروزی اقتصاددانان دنیا به مردم ایران یافته های کلیدی از سطح نمایشگاه «بازار جهانی سفر لندن ۲۰۱۷ اولین شبکه بین المللی ٣ زبانه در بستر IPTV دنيای تجارت بهبود اقتصاد دنیا از سوی ایران و هند ریسک های خطرناک بیمه گران در سال۲۰۱۸ 16 مرداد 1396 در هفتمین نشست فینتاک نامداری درباره ایرنا استیضاح ترامپ در سال ۲۰۱۸ ؟ فرصت ها و چالش های صادرات ایران چالش‌های اقتصاد جهان در ۵ حوزه ۲۰۱۷ سال فروپاشی داعش در سوریه؛ ۲۰۱۸ سال چالش‌های بشار اسد نگاهی به دنیای ترجمه فرصت ها و چالش های پیش روی جذب سرمایه گذار در بخش معدن و صنایع چالش‌ها و فرصت‌های کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸ رانگلر ۲۰۱۸ گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸ ۲۰۱۸ چالش نشر دیجیتال [PDF]گزارش تفصیلی کنفرانس بروکسل در مورد افغانستان ۱۳۹۵ میزان ۱۴ و ۱۳ بلاگ گزارش رشد در زمانه بی‌ثباتی چالش ها، راه حل ها و استراتژی های نوآوری در زنجيره تامين شرکتهای داروسازی [PDF]ّّّّهه Respnonse Paper 2017 بیل گیتس ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا؛ فرصت‌ها و چالش‌هااندیشکده راهبردی تکنولوژی های کلیدی سال 2020 [PDF]ﺗﻌﻠﯿﻤﺎﺕ ﺗﺨﻨﯿﮑﯽ ﻭ ﻣﺴﻠﮑﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎﻥ ﻭ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺍﺳ چالش نرخ بهره پیش‌ روی بزرگ‌ترین اقتصادهای جهان

نظرات




نماد