سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱- از قدرت ارتباطات استفاده کنید

دنیای امروزی اتصال و ارتباط بین افراد و حتی ماشین‌ها با افراد را بسیار آسان کرده است. جک ما فردی بود که در ابتدای این دوران از پتاننسیل‌های آن استفاده کرد. او از همان ابتدا جهانی فکر می‌کرد و با طراحی و ساخت یک وب‌سایت ساده، هدفش را بازارهای جهانی قرار داد و به موفقیت رسید.

۲- با آنچه که در توان دارید شروع کنید و از فرصت‌های رشد استقبال کنید

جک ما با تغییری ساده در روند کاری، وارد فرآیند کارآفرینی شد. او ابتدا یک معلم زبان بود. او سپس تصمیم گرفت با تغییر روش،‌ شغل خود را به مترجمی تغییر دهد. پس از مدتی یکی از دوستان جک او را با اینرتنت و وب آشنا کرد. این کارآفرین چینی به‌سرعت فرصت پیش‌آمده را غنیمت شمرد و از توانایی‌هایش برای توسعه‌ی کسب و کار جدید استفاده کرد.

alibaba

۳- از شکست نترسید

افراد موفق بر این باورند که چیزی به نام شکست وجود ندارد و این تغییر مسیر است که در زندگی آن‌ها رخ می‌دهد. جک ما یک همکاری با شرکت‌های دولتی را در کارنامه دارد. او پس از مدتی که از شروع این همکاری گذشت، متوجه ایرادات کاغذبازی‌ اداری دولتی شد و در این همکاری موفق نبود. اما این اتفاق باعث شد که او برای مدتی در شرکت دولتی مشغول به کار شود و در آنجا با مؤسس یاهو آشنا شود. این آشنایی منجر به سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری یاهو در علی بابا شد. در نتیجه آن اتفاق نیز شکست نبود و تنها یک تغییر مسیر در زندگی جک شد.

۴- وقتی کارها به‌خوبی پیش نمی‌رود، به فکر تغییر مسیر باشید

جک ما از شراکت با دولتی‌ها درس‌های زیادی گرفت. او متوجه شد که برخی روندهای کاری برای شرکت او جواب نمی‌دهند و باید به فکر نوآوری‌های بیشتری باشد. علاوه بر آن، تغییر مسیر از شرکت‌های دولتی به سمت سرمایه‌گذاری خصوصی، او را به فردی با دانش بالا تبدیل کرد. پس از مدتی همان شرکت‌های دولتی از او درخواست کمک فنی کردند و در ازای آن، تسهیلات تأسیس کسب و کار در اختیارش گذاشتند.

۵- آینده‌نگری، راهکار پیشرفت است

کارآفرینی فرآیندی طولانی‌مدت است. جک ما نیز مانند بسیاری از کارآفرینان موفق این حقیقت را درک کرد و با صبر و حوصله به کار خود ادامه داد. او همیشه به آینده توجه داشت و برنامه‌ریزی برای بازارهای جهانی هیچ‌گاه از ذهنش خارج نشد. او در یکی از مصاحبه‌هایش عنوان کرد که موفقیت علی بابا نه به عملکرد امروز و امسال، بلکه به تلاش‌های ۱۵ ساله‌ی آن‌ وابسته است.

 


تگ ها : رازهای موفقیت جک ما، مؤسس علی بابا رازهای موفقیت جک ما، موسس علی بابا داستان موفقیت علی‌بابا؛ کلید گنج پنهان رازهای موفقیت جک ما موسس عامل علی بابا رازهای موفقیت مؤسس علی بابا درس های موفقیت از شکست های موسس علی بابا چگونه جک ما با علی بابا از فرش به عرش رسید؟ زندگینامه جک ما جک ما نابغه تجارت الکترونیک چگونه با علی بابا از جک ما بنیان گذار علی بابا شکست های موفقیت! قانون جذب و موفقیت داستان پر ماجرای زندگی و موفقیت جک ما عصر مجازی » راز موفقیت موسسه علی بابا 10 نکته برای موفقیت از نظر موسس سایت علی بابا جک ما جعبه موسس علی بابا برای رسیدن به موفقیت، این 8 نکته را از مؤسس علی‌ بابا یاد بگیرید جک ما؛ 10 نکته خواندنی در مورد موسس علی بابا جک ما، میلیاردر خودساخته و مدیر عامل علی‌ بابا می‌گوید : 8 کلید موفقیت برای رسیدن به موفقیت، این ۸ نکته را از مؤسس علی بابا یاد بگیرید رازهای موفقیت جک ما مؤسس علی بابا بایگانی: علی پاورقی دنباله‌دار کتاب «دنیای علی‌بابا» داستان موفقیت علی‌بابا؛ کلید گنج پنهان جک ما موسس سایت علی بابا گزارش روزیاتو از دنیای علی بابا دات کام دانلود کلیپ انگیزشی 40 رازهای موفقیت مؤسس علی بابا جک ما جک ما، موسس علی‌بابا که رمز گنج را به دست آورد جک ما، موسس علی بابا، به زودی ستاره سینما می شود "جک ما " در جاده ابریشم دیجیتالی چین

نظرات




نماد