سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

در یک رابطه و فرآیند، پیشرفت شخصی بیش از ازخودگذشتگی مفید است. اگر شما بتوانید نقش خود را پررنگ‌تر کنید و وظیفه‌ها را بهتر انجام دهید، مفیدتر از آن است که خودتان را فدای رابطه یا کار کنید.

نکته‌ی مهم این است که عموم افراد می‌دانند ازخودگذشتگی به آن‌ها ضربه می‌زند؛ اما اکثریت از خسارتی که به دیگران و کسب و کار خودشان وارد می‌کنند مطلع نیستند.

چرا ازخودگذشتگی به کسب و کار شما کمک نمی کند؟

مدیران و کارآفرینان ابتدا تصور می‌کنند که با فداکاری، روند پیشرفت شرکت را تسریع می‌کنند. نکته‌ای که این مدیران بدان توجه ندارند، رفتاری است که دیگران از آن‌ها می‌آموزند. یک مدیر ابتدا باید توانایی مشخص کردن اولویت‌ها را در کسب و کارش داشته باشد. مدیری که زندگی و سلامت خود را فدای شرکت می‌کند، نشان می‌دهد که هدف و ارزشی بالاتر از انسانیت ایجاد کرده است و برای رسیدن به آن از هر چیزی خواهد گذشت.

فرهنگ فداکاری مدیران،‌ به کارکنان نشان می‌دهد که مدیر حاضر است ارزش‌های بلندمدت (سلامتی، دوستان،‌ خانواده) را فردای ارزش‌های کوتاه‌مدت (موفقیت در یک قرارداد، فروش محصول یا پروژه) بکند. شاید شما متوجه این قضیه نشوید؛ اما پس از مدتی، کارمندان نیز از رفتار شما پیروی می‌کنند و ممکن است خسارات جبران ناپذیری به روند شرکت وارد کنند.

نکته‌ی مهم دیگر این است که کارمندان با مشاهده‌ی رفتار مدیر، فشار بیشتری روی خودشان حس می‌کنند. آن‌ها متوجه این قضیه می‌شوند که ازخودگذشتگی یکی از نیازهای اساسی پیشرفت شرکت است و در آینده‌ی نزدیک، این رفتار مدیر با شدت بیشتری تکرار خواهد شد. این کارمندان همیشه نگران هستند که اگر مدیرشان نتواند با فداکاری بیش از حد مشکلات را حل کند یا روزی در شرکت نباشد، آن‌ها باید فشار بیش از اندازه‌ی وظایف و اهداف کوتاه‌مدت را تحمل کنند.

مدیر

راه حل ازخودگذشتگی برای مدیران

  • زمان‌های مشخصی را به تنهایی و آرامش شخصی اختصاص دهید. این زمان‌ها نباید طولانی باشند. استراحت‌های کوتاه چند دقیقه‌ای و تمرکز روی وضعیت فعلی خودتان، مانند میان وعده‌های غذایی هستندکه انرژی شما را در روز تأمین می‌کنند.
  • همیشه گروهی از دوستان و نزدیکان قابل ارتباط در اطراف خود داشته باشید؛ افرادی که درگیری زیادی با کسب و کار شما ندارند، اما از دشواری‌های آن اطلاع کلی دارند. این افراد در مواقع مشکلات می‌توانند به شما انرژی دهند و ادامه‌ی مسیر را آسان کنند.
  • عادات سلامتی خود را تقویت کنید. این تصور اشتباه را که ازخودگذشتگی پس از مدتی تمام می‌شود و پس از رسیدن به هدف نیازی به ادامه‌ی آن نیست، کنار بگذارید. عادت کردن به فداکاری برای کسب و کار، حتی پس از رسیدن به هدف نیز در شما باقی خواهند ماند. به بیان دیگر اگر امروز از شدت کار و نحوه‌ی آن راضی نیستید،‌ در آینده نیز اتفاق عجیب و غریب یا معجزه‌ای رخ نخواهد داد و روند شما شبیه امروز خواهد بود. پس تلاش کنید تا عادات اشتباه کاری مانند ساعات کاری زیاد و استراحت کم را حذف کنید. فراموش نکنید که سلامتی، ارزشمندترین دارایی شما برای پیشرفت کاری است.

تگ ها : ازخودگذشتگی کارآفرینان باعث موفقیت آن‌ها نمی‌شود ازخودگذشتگی کارآفرینان باعث موفقیت آنها نمی شود ازخودگذشتگی کارآفرینان باعث موفقیت آن ها نمی شود نقل‌قول‌هایی که به شما در کشف ایده‌های جدید کمک می‌کند [DOC]کارآفرین کیست؟ دفتر کارآفرینی 3 %D8%B1%D8%A7%D8%B2 %D8%A7%D8%B2 %D8 چه دلایلی باعث توقف رشد استارتاپ می‌شوند معرفی چند کارآفرین برتر ایران آخرین اخبار success آموزش 2 هزار نفر در موسسات و خانه های قرآنی سیرجان اهمیت سازمان‌های کارآفرین و عوامل موفقیت آنها برای پیشرفت گاهی نیاز است به دیگران بی توجه باشید دانشگاه علوم پزشكي سبزوار ۹ چیز که آدم‌های عادی راجع به کارآفرین‌ ها درک نمی‌کنند وزیر ارتباطات: فضای مجازی را به محیط پاک تبدیل کنیم ۱۰ راز موفقیت کارآفرینان از زبان لیونل مسی موفقیت زن کارآفرین پرتغالی برغم بحران اقتصادی طراحی سایت خبر لیزری آیا همه می توانند کارآفرینی کنند؟ کارآفرینی چیست و کارآفرین کیست ؟ شریفی‌نیا واحد روشنفکری را پاس کرده و به فیگورهای کلیشه‌ای چندش آور اولین تصاویر رسمی از نسل جدید جیپ چروکی تحقیق کارآفرینان موفق نقشه مبارزه ی مرحله ای برای موفقیت کارآفرینان کارآفرینان موفق و برتر دنیا چه کرده‌اند؟ 10 فیلم که هر کارآفرین باید ببیند رازهای موفقیت در کسب و کار و کارآفرینی با این ویژگی ها به یک کارآفرین برتر تبدیل شوید مقالات موسسه سیب سرخ ساحل اگر واقعا میخواهید کارآفرینی کنید باید از اینجا شروع کنید مهم‌ترین عاملی که باعث موفقیت تیم می‌شود دستگیری دختران موتورسوار در دزفول! + عکس [PDF]ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﭼﯿﺴﺖ؟ ، ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻦ ﮐﯿﺴﺖ ﻣﻘﺪﻣﻪ موفقیت ایرانی تحقیق در مورد کارآفرینی در مدیریت علوم انسانی زنان و نقش آنان در كارآفريني آیا سخت ترین مشکل برای کار آفرینان ترس از شکست است؟ موفقیت و کارآفرینی » 2017 » ژوئن

نظرات




نماد