سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

کاملا طبیعی است که برخی اوقات، فرهنگ و ارزش‌های شما خدشه‌دار قرار بگیرد؛ کارمندانی که ارزش‌ها و قوانین را رعایت نمی‌کنند یا شرایطی که باعث می‌شود مدیران یا خود مؤسس شرکت، مجبور به زیر پا گذاشتن ارزش‌ها شود. در این مواقع است که تفاوت یک مدیر معمولی و یک رهبر کسب و کار مشخص می‌شود. به‌عنوان یک رهبر باید بدانید که ارزش‌ها، تحت هر شرایطی خط قرمز هستند و در صورت زیر پا گذاشتن آن‌ها، در قدم اول اعتبار شما زیر سؤال می‌رود.

البته شرایط استثنائی نیز وجود دارد. به‌عنوان مثال ارزش‌های یک سازمان ممکن است در ابتدای تأسیس به‌خوبی تدوین نشوند و پس از مدتی مشاهده شود که اغلب رفتارهای کارمندان و مدیران، با آن‌ها منافات دارد. در این مواقع بهتر است یک بازنگری اساسی در قوانین و ارزش‌ها داشته باشید.

ارزش های اساسی

برخی اوقات، مشتریان و طرف‌های قرارداد خواسته یا ناخواسته ارزش‌های شرکت شما را تهدید می‌کنند. فرض کنید شما احترام متقابل و رعایت ادب در مکالمات و ارتباطات را جزو قوانین اصلی شرکت تعیین کرده‌اید و اگر هر کارمندی با هر مرتبه‌ای این قانون را زیر پا بگذارد، به‌راحتی او را اخراج می‌کنید. حال اگر یک مشتری این قانون را زیر پا بگذارد و به کارمندان شما توهین کند، آیا به خاطر احترام به او، از ارزش‌ها کوتاه می‌آیید؟ اگر چنین تصمیمی می‌گیرید باید بگوییم کاملا در اشتباه هستید.

همه‌ی مدیران می‌دانند که جذب مشتریان جدید و راضی کردن آن‌ها به بستن قرارداد (در مقیاس شرکتی) بسیار دشوار است و هزینه‌های زیادی طلب می‌کند. نتیجه‌ی از دست دادن مشتری که به‌سختی جذب شده است، خسارتی قابل توجه خواهد بود. در این مواقع است که شما خود را به‌عنوان یک رهبر که کسب و کار و ارزش‌هایش در اولویت اول قرار دارند، نشان می‌دهید. وقتی یک مشتری ارزش‌ها و خطوط قرمز شما را زیر پا بگذارد، بهترین کار، حذف او با کمال احترام است. این کار شما حتما در خاطر کارمندان باقی خواهد ماند. آن‌ها با دیدن رفتار مدیرشان، به کار کردن در شرکت افتخار خواهند کرد.

فراموش نکنید که کارمندان همیشه در حال مشاهده و تحلیل رفتارهای شما هستند. آن‌ها انتظار دارند فردی که تأکید زیادی روی ارزش‌های شرکت دارد، خود، آن‌ها را رعایت کند و به اصول پایبند باشد. اگر نتوانید یک مشتری را به خاطر زیر پا گذاشتن اصولتان حذف کنید، نمی‌توانید از کارمندان انتظار احترام به این قوانین داشته باشید. به هر حال، حذف مشتری تصمیم دشواری است؛ اما مطمئن باشید با این کار در مواقع درست، عمر بلندمدت شرکت خود را تضمین خواهید کرد.


تگ ها : برای حفظ ارزش های کسب و کار، برخی مشتریان را حذف کنید برای حفظ ارزش های کسب و کار برخی مشتریان را حذف کنید ۱۰ استراتژی برای حفظ مشتری که بازاریابی شما را متحول می کند خلق ارزش های پیشنهادی مشتری در مدل کسب و کار کسب و کار دیجیتال را بهتر بشناسیم نگاهی به الگوریتم‌های پیشبینی عملکرد مجرمان و کارایی آن‌ها [PDF]از کتاب ای ه خالص استراتژی قیمت گذاری Pricing with confidence 10 ۱۳ استراتژی برای حفظ مشتری که کسب‌وکارتان را متحول می‌کند 5 نکته کلیدی برای بهبود نرخ تبدیل افراد موفقی که تعادل بین زندگی و کار را حفظ کرده اند 4 privacy ارزش حفظ و رضایت مشتری [PDF]ﺟﺰوه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ بوم کسب و کار و اجزاء آن چیست؟ بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی ۵ روش برای ارائه هرچه بهتر خدمات مشتریان رضایت مشتری چیست ؟ و چگونه آن را ایجاد و حفظ نماییم؟ مدیریت ارتباط با مشتری – نرم‌افزار CRM حفظ مشتریان فعلی مفیدتر از جذب مشتریان جدید است هکرها 1.2 میلیارد دلار ارز دیجیتال سرقت کردند کتاب مدل کسب وکار شما » وب سایت خبری خبر24 اسپاتیفای محتوای بصری را به سرویس خود اضافه می‌کند [DOC]مديريت ارتباط با مشتري( CRM) زمان سرمایه گذاری هوشمندانه فرا رسیده است تاکتیک های طراحی فرم نظرسنجی از مشتریان – مشاوره بازاریابی و فروش پنج اقدام هوشمندانه در زمان سرمایه گذاری کسب و کار مهمترین شاخص در انتخاب استراتژی ارتباط با مشتریان، ارزش دوره حیات راه های افزایش فروش در کوتاه ترین زمان پرسشهای رایج پرسش‌های متداول راههاي كسب رضايت مشتري و مشتري مداري نقشه راه کارآفرینی و ایجاد و مدیریت کسب و کارهای کوچک (SBA) معرفی بوم مدل کسب و کارهای الکترونیکی راهنمای کاملاً عملی الگوهای مدل کسب و کار تکنیک های برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی چگونه یک کارآفرین اجتماعی بشویم؟ کسب و کار و موفقیت Archives #تولید تبلیغات دیجیتال بایگانی‌ها کارآفرینی و کسب و کار – تروجکت با نرم افزار CRM ثانیه ارزش ثانیه ها را در کسب و کار خود بدانید اخبار گسترش هوش مدیریت ارتباط با مشتریان در کسب و کار B2B شایستگی های رهبری سازماني ناب و بیست اقدام کلیدی چرا باید افراد را بر اساس مهارت‌های نرم استخدام کنید، نه تجربه‌شان؟ امنیت اطلاعات مشتری مداری و راهکارهای کسب رضایت مشتریان،موفقیت در تجارت،زیباوب بهره برداری از کانال ارتباطی مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده سرمایه گذاری در بورس برای تازه واردان [DOC]دانلود فايل : modiriyate strategy.doc کم‌تحرکی دلیل اصلی دردهای اسکلتی و عضلانی/ نقش مهم طب فیزیکی در هر نمایشگاه‌ها چقدر در توسعه کسب ‌و کار شما نقش دارد؟ پایگاه داده سی آر ام کتاب طراحی مدل کسب و کار 5 اصل اساسی ناب بودن [PDF]دﯾﺠﯿﺘﺎل ﻣﺎرﮐﺘﯿﻨﮓ ﺑﺮاي ﮐﺴﺐ و ﮐﺎرﻫﺎي ﮐﻮﭼﮏ ارزش‌های سازمانی را محور اصلی کسب و کارتان قرار دهید معرفی Uninstall Apps؛ ابزاری مفید برای حذف دسته جمعی اپلیکیشن های چرا استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کارهای چالش های بازاریابی ایمیلی راهنمای اصول اخلاقی و معیارهای رفتار حرفه ای [PDF]چطور مشتری را به »برند« سنجاق کنیم؟ وفادار سازی مشتریان

نظرات




نماد