سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

«اِوِرپیدیا» امروز اعلام کرد که با پیوستن «لری سنجر»، از بنیان‌گذاران سایت ویکی‌پدیا، به این تیم قرار است تا اقدامات لازم برای پیوستن این دانشنامه آنلاین به تکنولوژی بلاک چین صورت بگیرد. در ادامه با ارزدیجیتال همراه باشید. همه ما بلاک چین را با ارزهایی همچون بیت کوین، اتریوم و … می‌شناسیم، ولی نرم‌افزارهای بیشتری نیز هستند که می‌توانند از این طریق برای اهدافی به غیر به جیب زدن پول‌های هنگفت، یا ثروتمند کردن برادران وینکواس استفاده نمایند. بیورک، خواننده مشهور جهان، یکی از این افراد است که توانسته از طریق بلاک چین آلبوم خود را به صورت غیرمتمرکز به فروش برساند، یا دیگران با استفاده از آن «دنیس رادمن» را به‌عنوان سفیر صلح جهانی به سرتاسر جهان فرستاده‌اند. از لحاظ مقایسه‌ای نیز، استفاده از یک دانشنامه غیرمتمرکز بسیار راحت‌تر است. دنیا به دانش نیازمند است و در حال حاضر منابع متمرکز این اطلاعات مانند ویکی‌پدیا یا اورپیدیا، در کشورهایی همچون روسیه و چین با معضل سانسور مواجه‌اند.

«تئودور فورسلیوس» در مصاحبه با TNW خاطرنشان کرد: ما باور داریم که می‌توانیم با استفاده از غیرمتمرکز سازی و بهره‌مندی از توکن ها در اورپیدیا چیزی بزرگ‌تر و بهتر از ویکی پیدا بسازیم تا بتوانیم در آن دانش‌هایی را به اشتراک بگذاریم که فرای مراکزی باشد که تابه‌حال ایجاد گشته‌اند.

امروزه کلاهبرداری ICOها و استفاده از بلاک چین برای پول درآوردن در همه‌جا دیده می‌شود ولی حالا صحبت از ایجاد سیستمی نیست که در آن وعده‌ها فقط در مورد ثروتمند شدن باشد. توکن ها در سیستم اورپیدیا، IQ نام خواهند داشت و به افرادی که در به‌روزرسانی و ویرایش مقالات همکاری کنند به‌عنوان پاداش داده خواهد شد. در پایان نیز از این توکن ها درست به‌مانند سهام استفاده خواهد شد و افراد به‌نوعی در این سایت سهیم خواهند شد. از طرف دیگر از این توکن ها برای ایجاد دسترسی‌های بیشتر، بازبینی مقالات و قدرت دادن به سیستم استفاده خواهد شد. برای مثال، اگر فردی از یک به‌روزرسانی راضی نباشد می‌تواند با خرج کردن توکن های خود، با آن مخالفت کند. در صورت موافقت اکثریت شبکه با آن اعتراض، توکن های وی به او برگشت داده خواهند شد. کار کردن اورپیدیا بر روی بلاک چین فرصت‌های بی‌شمار جدیدی را به دنیای دانشنامه‌ها وارد خواهد کرد. آن دسته از افرادی نیز که مطالعه و ورایش دانشنامه‌ها را به‌نوعی سرگرمی به‌حساب می‌آورند نیز با فرصتی رو به خواهند شد که به این وسیله می‌توانند با جامعه‌ای در تماس باشند که ویرایش مقالات برایشان ممکن نیست. برای مثال ویکی‌پدیا در ترکیه کاملاً ممنوع است.

به نقل از فورسلیوس در بلاک چین هیچ خبری از هیچ‌گونه سانسوری نیست :

درواقع و ازلحاظ فنی امکان سانسور وجود نخواهد داشت. مردم می‌توانند به مقالات اورپیدیا (و ویکی‌پدیا) دسترسی پیدا کنند و در میان هیچ کاری هم از دست کشورها بر نخواهد آمد.

اورپیدیا بزرگ‌ترین دانش‌نامه انگلیسی‌زبان دنیا است که تمام مقالات ویکیپیدیا را در خود جای‌داده است. در اختیار قرار دادن این حجم از اطلاعات می‌تواند باعث تغییر اوضاع برای محققین، دانشجویان و انسان‌های علاقه‌مند به کسب دانشی باشد که به اقتضای موقعیت جغرافیایی و الزامات سیاسی از آن‌ها محروم‌اند. اگر دانش را قدرت در نظر بگیریم، اورپیدیا قرار است که داروهای نیروزای دنیا برای میلیاردها انسان باشد. سیستم توکن دهی قصد دارد تا مشوق میلیون‌ها انسان باشد تا بتوانند فرای اطلاعات موجود در بریتانیکا و ویکی‌پدیا بروند.

دکتر سنجر بر این باور است که بلاک چین بهترین راه برای رسیدن به این اهداف است. وی در ادامه افزود :

تنها راهی که یک پروژه می‌تواند با ویکی‌پدیا رقابت کند، غیرمتمرکز سازی و تقابل آن با تمام دنیاست. در این فرصتی وجود دارد که به‌جای تنها پنج میلیون مقاله، صد میلیون از آنها در دسترس باشند. و این تعداد تنها مقالاتی که در ویکی‌پدیا پیدا می‌شوند نباشند، بلکه دانشنامه‌هایی باشند که تنها در کتابخانه‌ها می‌توانید آنها را پیدا کنید.

در این سیستم جدید، اورپیدیا قرار است تا اطلاعات را در شبکه‌ای همتا به همتا قرار دهد که باعث حذف کارمزد خواهد شد و نیازهای مالی خود را نیز از طریق اهدای پول و تبلیغات به‌دست خواهد آورد.


تگ ها : دانشنامه آزاد جهان، مهمان جدید بلاک چین – ارز دیجیتال Images for ‫دانشنامه آزاد جهان، مهمان جدید بلاک چین‬‎ دانشنامه آزاد جهان، مهمان جدید بلاک چین منتظر پیشرفت تکنولوژی بلاک‌چین باشید – Hamidreza Shaabani اپلیکیشن فوق‌العاده اتریومی بعدی در راه است دانشنامه آزاد جهان مهمان جدید بلاک چین بیت کوین GPU پول بیشتری به استخراج کنندگان بیت کوین می دهد بیت‌کوین چگونه مهار شد؟ آلمان آزاد ارز ديجيتال نظرسنجی‌ها از افزایش ارزش بیت کوین در سال ۲۰۱۸ می‌گویند اهنگ اوری بادی از شا معرفی برندگان باشگاه مشتریان بانک ملت کردن روی موتور ویکی پدیا دانشنامه ازاد بایگانی‌ها blog آیا روسیه و چین بیت کوین را متلاشی می کنند؟ ارز دیجیتال صدر نشین لیگ به دنبال کسب مجوز حرفه ای بلک مور (چشم تلسکوپی) / black moor هشدار سیف به مردم درباره ریسکهای ید بیت کوین اساسینز کرید ۴: پرچم سیاه اهواز نظم نوین جهانی جیمی لنیستر بلاگ آزمایشگاه بلاک چین ایران نوروز عنصری برای دیپلماسی [PDF]آگهي مزايده شماره 96/4 هاشمی اصلی‌ترین سرچشمه تحریم‌ها علیه ایران است/ اعتراف میمون درباره ایده هاب May 12 در تاریخ حریت و سیاست: جهان گشایان کیهاا است اصفهان میزبان همایش بین المللی مدیران گروه های عربی جهان تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی نسبت به ابلاغیه جدید .: Porseman.org :. معرفی چشمه گل رامیان vahid ahmadi، نویسنده در انجمن پیشکسوتان کشتی خراسان رضوی هــفتــه نامــه بازارک پـنـجشــیـر: mai 2013 کبالت finglish: finglish/persian وبلاگ دکتر حسین مویدی ایران معماری بایگانی برتر دانشگاههای در ایتالیا 2018‏ نگاهي به تاريخچه "فرانسه" +تصاوير آخرالزمان ومهدی منتظر توسعه همکاری های دانشگاه های آزاد و «یو پی ام» مالزی واکنش چین به راهبرد جدید دفاع ملی آمریکا نکته روز حدیث روز بلاک چین اثبات انجام کار و اثبات سهام، مفهوم و تفاوت ها شفقنا افغانستان جدایی از مواد معدنی توسط شناور fas pes آرشیو اخبار منتظر پیشرفت تکنولوژی بلاک‌چین باشید کاهش حدود ۱۲درصدی بدهی بانک‌های تجاری در سال گذشته پایگاه خبری الف از انقلابیون گذشته تا دیکتاتورهای امروز برتر دانشگاههای در هنگ کنگ 2018‏ به مبادلات بیت کوین و آلتکوین بیترکس(Bittrex) به دلیل هزاران حسابی quick persian آمار اختلالات روان در ایرانی ها بلاک موقت دانشنامه دریایی و بندری برتر دانشگاههای در نیوزیلند 2018‏ با حضور دانشنامه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی

نظرات




نماد