سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

حالا که گوگل Instant Apps  ها را به گوگل پلی استور عرضه کرده است به زودی شاهد تعداد زیادی از آن ها خواهیم بود. در حال حاضر تنها تعداد محدودی از اپلیکیشن ها در این زمینه موجود هستند اما به زودی اپلیکیشن ها و بازی های زیادی به صورت Instant یا فوری عرضه خواهند شد اما سوالی که وجود دارد این است که اپلیکیشن های فوری یا Instant Apps اصلا چه هستند؟ چگونه باید از آن ها در گوشی خودتان استفاده کنید؟

 

Instant Apps چیستند؟

Instant App ها قدمی بعدی در تکامل اپلیکیشن ها هستند، راهکاری که اندروید به وسیله آن سرعت و قدرت یک اپلیکیشن بومی را با راحتی و عملکرد فوری یک اپلیکیشن وب را با هم ترکیب می کند. این اپلیکیشن ها درست مانند دیگر اپلیکیشن های گوشی شما عمل می کنند اما نیازی نیست که شما چیزی را دانلود کنید.

 

پس Instant App ها در گوشی من حضور همیشگی ندارند؟

درست است. استفاده از Instant App ها مانند گشت و گذار در وب است. وقتی که صفحه را ببندید این اپلیکیشن ها حذف می شوند.

 

محدودیتی هم در این مورد وجود دارد؟

بله و خیر. این اپلیکیشن ها محدودیت فنی ندارند و توسعه دهندگان می توانند چیز هایی نظیر ثبت نام، خرید، تماشای ویدیو را مانند اپلیکیشن های معمولی در این اپلیکیشن ها نیز به کار ببرند. با این حال می توان Instant App  ها را به صورت تخصصی هدفمند کرد تا توسعه دهنده بتواند بخشی به خصوصی از اپلیکیشنی که مد نظر دارد را در زمان خاصی به مشتری ارائه کند. این کار به صورت موثر بخش های دیگر اپلیکیشن را “قفل” می کند تا وقتی که کاربر تصمیم بگیرد که نسخه کامل اپلیکیشن را دانلود کند.

 

آیا برای استفاده از این اپلیکیشن ها به اینترنت نیاز است؟

مانند دیگر وب اپ ها، Instant App ها را نیز می توان طوری طراحی کرد که برای استفاده از آن ها باید آنلاین باشید اما برخی از قابلیت های آن ها تنها زمانی قابل دسترسی هستند که حتما به اینترنت وصل باشید.

 

آیا همه گوشی ها توانایی اجرای آن ها را دارند؟

تقریبا. گوگل ادعا می کند که گوشی هایی که اندروید ۴٫۳ جلی بین دارند نیز قابلیت اجرای Instant App ها را دارند اما برخی گوشی ها توانایی اجرا و نمایش آن ها را ندارند.

 Instant Apps

برای اجرای آن ها باید کار خاصی انجام دهیم؟

باید در گوشی تان Instant Apps را فعال کنید. به تنظیمات و سپس Google Account settings بروید. و به سمت پایین اسکرول کنید تا به Instant Apps برسید و گزینه on را انتخاب کنید و در صفحه بعدی yes I’m in را انتخاب کنید.

 

چگونه باید متوجه شویم که از Instant Apps استفاده می کنیم؟

نکته این است که شما نمی دانید که از Instant App استفاده می کنید. آن ها مانند اپ های معمولی بالا می آیند و همان تجربه کاربری را دارند. اما چندین نکته ریز وجود دارد. اول اینکه در اغلب Instant App ها در بالای صفحه یک لینک برای دانلود اپلیکیشن کامل قرار دارد. همچنین اگر در مرورگر هستید و این اپ ها را باز کنید نوار آدرس اینترنتی حذف می شود.

Instant Apps

آیا می توانم این اپلیکیشن ها را به اشتراک بگذارم؟

بله و مزیت اصلی آن ها هم همین است. به عنوان مثال اگر در Buzzfeed مقاله ای دیدید که به آن علاقه داشتید می توانید آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و آن ها می توانند مستقیما همان بخش از اپلیکیشن را باز کنند حتی اگر از قبل Buzzfeed را نصب نکرده باشند.

 

چگونه باید Instant App پیدا کنیم؟

به غیر از اینکه عمدا آن ها را جستجو کنید، پیدا کردن آن ها نسبتا تصادفی است. ممکن است کسی برایتان لینکی ارسال کند که به صورت Instant  باز می شود و یا اینکه ممکن است در جستجوی گوگل به یکی از این ها بر بخورید. برای آزمایش، در مرورگر کروم کلمه NYT Crossword را جستجو کنید و لینکی که در کنارش کلمه Instant قرار دارد را انتخاب کنید. با باز کردن این لینک وارد اپلیکیشن New York Times Crossword می شوید و می تواند مینی پازل روز را انجام دهید.

 

چگونه در پلی استور این اپ ها را پیدا کنیم؟

اگر صفحه اپلیکیشنی را باز می کنید که Instant Apps دارد در آن گزینه Try Now وجود دارد. بر روی آن بزنید و مستقیما وارد Instant Apps آن شوید.

Instant Apps

کدام Instant App ها در حال حاضر قابل استفاده اند؟

در حال حاضر تنها تعداد محدودی از آن ها وجود دارند که در آینده بیشتر می شوند:

 

آیا می توانم تاریخچه Instant App ها را ببینیم؟

اگر وارد صفحه Instant App ها در بخش Google Account settings شوید می توانید تاریخچه استفاده از Instant app ها را مشاهده کنید.


تگ ها : قابلیت Instant Apps چیست و چه مزایایی دارد؟ قابلیت Instant Apps اندروید آغاز به کار کرد؛ اولین اپ Instant App چیست و طرز کارش چگونه است؟ قابلیت Instant Apps اندروید به تدریج در گوشی‌ ها و قابلیت Instant Apps در ۵۰۰ هزار گجت اندروید فعال شده است AppReview.ir دانلود Instant Apps اپلیکیشن برای اندروید اپلیکیشن های آنی یا Instant Apps چه هستند؟ Instant apps،محبوب ترین اپ های گوگل پلی با 500 میلیون سرویس Instant Apps اندروید ؛ امکان نصب قسمت مورد نیاز از دنیا برای قابلیت Instant Apps گوگل آماده نیست با Instant Apps، بدون دانلود، از اپلیکیشن‌ها استفاده کنید اخبار و خواندنی های موبایل Android Instant Apps Create your first instant app Google Play Services for Instant Apps causes a compliance Android Developers Blog: Android Instant Apps: Best Building an Android Instant App with Application Use Android Instant Apps Deep Linking and Attributing your Android Instant App قابلیت Instant Apps برای کاربران اندروید 6 و بالاتر در Android Instant Apps is like App Beebom Instant Heart Rate : Heart Rate & Pulse Monitor Instant Windows 8 C++ Application Development How Instant Abs: Workout Trainer on the App Store Inside Instant Apps (Droidcon San Francisco 2017) Instant Apps: What Are They? – Backelite How to Create Instant app from Existing App Telegram Messenger Android Instant Apps Part 2 – Inloop – Medium How to deploy Android Instant Apps for better Web apps What Are Android Instant Apps? Get More Instant Followers 1.3.3 APK دانلود برای اندروید Build your First Android Instant App Build your first Instant App! Instant Django 1.5 Application Development Starter Instant Apps اپلیکیشن آنی گوگل یک قدم نزدیک‌تر به All you need to know about.. – Hacker Google Makes Android Apps Run without Install Google Tests Streaming Apps اجرای اپلیکیشن‌ ها بدون نیاز به نصب با فناوری Android (Q) How can I disable Instant Apps for Andro… Android Instant Apps – Equaleyes Blog How Android Instant Apps will enhance the User An introduction to Android Instant Apps Instant messaging Android Instant Apps: What are they and what does it mean Instant Articles Deploy Your App – AppSheet Google Search With Instant Apps Google Aims to Make the Web and Apps Android Instant Apps testing begins gives developers 2 Android Instant Apps 101 Connect apps to get deep visibility and control with Cloud Rubrik Announces Alta Release Delivering Instant Introducing the Pocket Instant App for Android « Pocket Blog All You Need to Know About Android Instant Apps Instabug: In Clever: Powering technology in the classroom iGap Messenger Making Your App Instant Wish Android Instant Apps are here Instant Heart Rate by Azumio Android Instant Application Used Without Installing Them جستجوهای مربوط به اپلیکیشن Instant Apps

نظرات




نماد