سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

اخیرا موسسه تحقیقاتی IDC اعلام کرده که تا سال ۲۰۱۸ هزینه تبلیغات در اپلیکیشن‌ها، به تنهایی از کل هزینه‌ای که برای تبلیغات آنلاین پرداخت می‌شود، بیشتر خواهد بود. همچنین نمایش‌دهندگان تبلیغات در اپلیکیشن‌ها، اعلام کرده‌اند که در سال ۲۰۱۴ نسبت به ۲۰۱۳، رشد درآمدی آنها حدودا ۱۷۰% درصد افزایش یافته است که همین میزان یک موفقیت چشمگیر به حساب می‌آید. در ادامه نگاهی به آمارهایی می‌اندازیم که در آخرین گزارش موسسه IDC منتشر شده و نظر خیلی از آگهی‌دهندگان و برنامه‌نویسان اپلیکیشن‌ها را به خود جلب کرده‌است.

24716

یک نمونه تبلیغات در اپلیکیشن

در حالی که پرداخت هزینه برای نسخه کامل و اصطلاحا Premium اپلیکیشن‌های، ۲۴% کاهش یافته است، هزینه پرداخت برای تبلیغات در آنها رشدی برابر ۷۰% دربر داشته است. از سوی دیگر پیش‌بینی می‌شود که اپلیکیشن‌های روی کامپیوترهای شخصی هم به شدت مورد توجه قرار گیرند و تبلیغات در آنها هم رشد بسیاری در انتظارش باشد.

در حال حاظر ۸۱% اپلیکیشن‌سازهای مستقل ترجیح می‌دهند که مدل درآمدی اپلیکیشن‌های خود را روی تبلیغات برآنها قرار داده و نسخه پولی برای اپلیکیشن خود عرضه نکنند.

تمام این ارقام نشان دهنده این هستند که اپلیکیشن‌های موبایل بیش از پیش مورد توجه آگهی‌دهندگان قرار گرفته‌اند و  ثابت شده که می‌توانند امپراطوری تبلیغات اپلیکیشن خود را به تنهایی پایه‌ریزی کنند.


تگ ها : نگاهی به آینده درخشان تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل نگاهی به آینده درخشان تبلیغات در اپلیکیشن های موب… اپلیکیشن آرشیو با قیف بازاریابی اپلیکیشن موبایل آشنا شوید تله‌های بازاریابی اپلیکیشن موبایل را بشناسید و هرگز به دام آن ها نگاهی به جدیدترین آمار ارائه شده در مورد استفاده کاربران از پلیکیشن ها اپلیکیشن های اندروید در آینده نسبت به آنچه در اطراف تان می گذرد هشیار در آینده نزدیک، میز کار شما می تواند یک کامپیوتر مستقل باشد با اپلیکیشن اسنودن موبایل خود را به یک سیستم امنیتی تبدیل کنید نگاهی به پروژه دوربین کرایه Relonch فیات کرایسلر آینده درخشان و پرفروشی برای جیپ تصور می‌کند بهترین اپلیکیشن برای تماس صوتی باکیفیت چیست؟ معرفی برترین اپلیکیشن‌های ماه گذشته اندروید با اپلیکیشن های ARkit آشنا شوید گروه نرم افزاری ماهان چرا در اوج بحران می توان به آینده درخشان منچستریونایتد امیدوار بود رندرهای گلکسی اس 8 سامسونگ: بزرگ، درخشان و زیبا بازی کانال آموزش اپلیکیشن حسابداری پارمیس همراه اپلیکیشن BitCam؛ سوار بر ماشین زمان شوید! آینده مد و انقلاب دیجیتال، تکنولوژی‌ چگونه به کمک فشن می‌آید اپلیکیشن دوربین موتو ایکس موتورولا را روی گوشی خود تجربه کنید آینده‌ اینتل در بخش پردازنده‌ های موبایل به چه شکل خواهد بود؟ ايتنا نگاهی به 7 ویژگی قابل انتظار در اچ تی سی یو 11 پلاس(HTC U11 Plus) محتوای نو استفاده آیفون ۸ از دوربین دوگانه عمودی درباره ما معرفی بهترین اپلیکیشن های مربوط به موسیقی برای آیفون و آیپد [PDF]خیابان های منتظر بررسی – برگه 20 – وینفون طراحی سایت 2015 جستجوی صوتی: سئو، شبکه های اجتماعی و تبلیغات کلیکی را متحول می اکوسیستم استارتاپی ایران : آسیب شناسی تحلیلی و تحلیل تجربی موبایل ۱۰ اپلیکیشن رایگان اندروید که ارزش امتحان کردن دارند اسامی محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دانلود شده اندرویدی و آی‌اواسی ۲۰۱۷ نگاهی به گوشی سامسونگ W2018؛ اشرافی نوستالژیک! هدف‌گذاری مشتریان در بازاریابی با موبایل – مشاوره بازاریابی و فروش B2B با اپلیکیشن Passport Photo ID عکس های پرسنلی خود در اندروید ثبت Avast Mobile Security نگاهی به رابط کاربری هواوی در Mate 10 و Mate 10 Pro گوگل اسیستنت به کروم‌ بوک می‌آید بررسی آينده كسب و كارهای مجازی در ايران؛ کسب و کار تلگرام کدام یک از زبان های برنامه نویسی را انتخاب کنیم؟ مجله اینترنتی برترین ها دانلود کتاب بیست زخم کاری دکس سامسونگ دریچه‌ای به زندگی موبایلی نوین کمپانی ادوبی هاکاتوریسم: ماراتن برنامه‌نویسی گردشگری بررسی علت عدم توسعه بانکداری و پرداخت همراه در ایران / افسانه‌ای به نام بررسی اختصاصی لپ تاپ MSI GS63VR 7RF Stealth Pro: باریک و استخدام بازاریاب حرفه ای،باحقوق،مزایا،بیمه،آینده شغلی/فارس شرکت آژمان طراحان کیان آینده دنیای فناوری و اینترنت – ماهنامه کامپیوتری رایانه نگاهی به استراحتگاه شگفت انگیز هواپیمایی اتحاد ایده ای دیگر از یک ایرانی برای هالولنز؛ “آینده ی خرید” بهترین کمپین های تبلیغاتی تاریخ گوشی‌های سونی که به اندروید اوریو به‌روزرسانی خواهند شد ارزیابی شرایط صنعت تجارت الکترونیک (شامل: بررسی سهم این مهاجرت به کانادا : اهمیت بروشورهای تبلیغاتی ویژگی‌های هیجان انگیز موتورسیکلت‌های آینده +عکس بررسی تخصصی بهترین پخش کننده های ویدئو برای اندروید نگاهی عمیق به مرسدس AMG S63 کابریولت مدل 2018 سقوط یا صعود؟ خدمات شبکه های اجتماعی انتخاباتی نگاهی به مانیتورهای خمیده جدید کوانتوم دات سامسونگ راهنمای خرید هدفون روگوشی

نظرات




نماد