سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

آیا می‌دانستید؟
۷۱٪ از خریداران تمایل به خرید از برندی دارند که به سرعت در رسانه‌های اجتماعی از آنها جواب می‌گیرند و ۶۷٪ از کاربران توییتر بیشتر از کسانی خرید می‌کنند که آنها را در توییتر دنبال می‌کنند (Follow).

رسانه‌های اجتماعی فرصتی است برای کسب‌وکارها تا خودشان را معرفی کنند و با کاربران و مشتریان‌شان در ارتباط باشند. اما استفاده این رسانه‌ها تنها به برقراری ارتباط با کاربران و مشتریان محدود نمی‌شود. جالب است بدانید حتی می‌توان نتایج انتخابات را با استفاده ازاین رسانه‌ها پیش‌بینی کرد همچنین این امکان وجود دارد که شما از این طریق مشتری جذب کنید.

 

Walmart از داده‌هایی که در توییتر به دست می‌آورد استفاده می‌کند تا دریابد چه محصولی در کجای دنیا محبوبیت بیشتری دارد و متوجه شود که چه دادهایی را کجا ببرد و آنها را انبار کند تا مردم بیشتر از آنها خریداری کنند. حتی می‌شود با آن خریدهای آینده را هم پیش‌بینی کرد: مثلا کاربران فیسبوک و توییتر معمولا وقتی نامزد می‌کنند یا منتظر تولد کودکشان هستند، در فیسبوک این اتفاق را عنوان می‌کنند. بازاریاب‌ها می‌دانند این افراد به زودی چیزهایی را می‌خواهند بخرند، مثل کارت دعوت عروسی یا سیسمونی و با توجه به این موارد، تبلیغات خود را نمایش می‌دهند.برای خواندن مقالات مرتبط نگاهی به دسته بازاریابی شبکه های اجتماعی بلاگ‌اد بیاندازید

 

image


تگ ها : بلاگ اد بازاریابی مجازی،تجارت الکترونیک رسانه‌های اجتماعی — ای‌نتورک چگونه با مشتری صحبت کنیم؟ بازاریابی مشتری محور پنج راه کم‌هزینه برای معرفی محصول به بازار و تبلیغ آن چگونه به قهرمان مشتری‌مداری تبدیل شویم؟ چطور با استفاده از محتوا، مشتریان بیشتری جذب کنیم و درآمد بیشتری تولید محتوا #anewanetwork hashtag on Twitter بازاریابی سنتی در برابر بازاریابی اینباند (اینفوگرافیک چگونه در 6 قدم، محتوایی بنویسیم که خوانده شود؟ چطور مشتری جذب کنیم: نوزده کانال کشش برای شروع چطور با لینکدین کسب و کارمان را پروبال بدهیم: ۱۴ استراتژی برای The news forecast: Can you predict the future by mining millions of رسانه اجتماعی بازاریابی محتوا چیست ؟ کاربرد بازاریابی محتوا یی بازاریابی یک به یک – آموزش سایت سازی ۸ راه برای جهت گیری موسسات بازاریابی به سوی موفقیت در فروش محمد کیان راد بازاریابی محتوا چیست؟ و آیا برای کسب و کار من مناسب است؟ چاپ و نشر کتاب‌هایی که هر فعال در حوزه تجارت می‌بایست آن‌ها را خوانده باشد صنعت تبلیغات آشنایی با قیف سنجه ها (Metrics funnel) مدیریت ارتباط مشتری چگونه در اینستاگرام بیشتر دیده شویم؟ (بررسی الگوریتم‌های [PDF]دکرت قاسمی: فناپ باید بهرشکتی جهانی در فناوری اطالعات تبدیل شود اینفوگرافی چیست و چه کمکی به سئو سایت می کند؟ مالیات ارزش افزوده در ایران معکوس اجرا می‌شود + اینفوگرافیک عیادت مدیرعامل بانک سپه از پیشکسوت رسانه Images about #سئو tag on instagram بازاریابی چریکی در شبکه های اجتماعی موشن گرافیک بازاریابی یک به یک – گوگلی بایگانی‌ها خرید Super User معماری برند: خلق وضوح از آشفتگی روش شروع بازاریابی در اینستگرام مناسب برای تازه کارهای شبکه اجتماعی چگونه میتوان بدون لینک سازی ترافیک سایت را افزایش داد اسکیل ما بلاگ تبلیغات در اینستاگرام و مزایای تبلیغات در اینستاگرام چگونه از طریق تولید محتوا در یوتیوب پولدار شویم؟ مشاور فروش چگونه کریستیانو رونالدو شوید! آرتا مارکتینگ کسب و کار الکترونیکی،بازاریابی مجازی Virtual Marketing Center تلگرام باز دوره آموزشی راه اندازی کسب و کار اینترنتی [PDF]اینجا بایگانی: afzone wp عصر بازار NazarBazaar طراحی سایت بازاریابی خلاصه کتاب مدل کسب و کار شما کار آفرینی الفبای مشاوره املاک/ چگونه به یک مشاور املاک موفق تبدیل شویم نسیم آنلاین خبری تحلیلی آی سبک مدیریت فروش در بازار دارویی ایران آموزش کسب و کار الکترونیک ورودی گوگل خود را بدون لینک سازی و با تولید محتوا افزایش دهید [PDF]چالـش ها، انتظـارات و راهکـارها رسانه 3 استراتژی ایمیل مارکتینگ رویدادها بایگانی آموزش بازاریابی مجازی Searches related to اینفوگرافیک: چطور از رسانه‌های اجتماعی برای جذب مشتری بهره‌مند شویم؟

نظرات




نماد