سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

راهنمایی برای نحوه ارائه مجموعه نمونه کارهای تان برای کارفرما

صنعت طراحی یک صنعت در حال رشد سریع با یک حجم بزرگی از فرصت ها است، حال زمان بسیار مناسبی برای ایجاد یک حرفه ای رویایی در این صنعت است. اما با وجود آن همه شغل های طراحی سایت جالب توجه و نیز طراحان با کفایت بسیار چگونه می توانید پورتفولیویی قابل توجه داشته باشید. در اینجا برخی از راهنمایی های ارزشمند را ارائه خواهیم داد که ما در JMC Academy به دانشجویان طراحی وب سایت دیجیتال بیان می نماییم.

 

  1. با دقت کارهای خود را انتخاب کنید

نیازی نیست که تمام کارهای خود را در پرتفولیوی خود قرار دهید. یک نمونه کار بد می تواند کل مجموعه را تضعیف کند، و نشان دهنده عدم توانایی برای ارائه بهترین کیفیت و کار و طراحی است. بنابراین نمونه هایی از طراحی را انتخاب کنید که به بهترین وجه نشان دهنده استعداد و انرژی شما باشد. کارفرمای احتمالی شما هیچ علاقه و انتظاری ندارند که همه کارهای شما را که تا به حال طراحی کرده اید مشاهده کند اما در عوض خواهان دیدن انواع مختلفی از طراحی هایی است که منعکس کننده استعداد، رویکرد و نحوه کاربردشان می باشد. هوشیار باشید که آن نمونه پروژه هایی طراحی سایت را نشان دهید که توانایی و تجربه شما به بهترین وجه نشان دهند.

طراح برنده جایزه طراحی رم کاستیلو در همایش طراحی آکادمی JMC در مورد این مسئله صحبت کرد که چگونه پورتفولیویی از بهترین کارهای  طراحی انتخاب شده و اصلاح یافته داشته باشیم که براساس حیطه خلاقیت کاری که شما متقاضی آن هستید باشد. این پورتفولیو باید توانایی های اثبات شده شما، نمونه هایی از کارهای کامل شده و پتانسیل های رشدتان را نشان دهد. "

همانند یک رزومه کاری که برای یک شغل خاص شما آن را تغییر می دهید و فقط شغل هایی را که مرتبط با کار درخواست شده تان هستند در اینجا نیز مجموعه کارهای متناسب با پروژه درخواست شده را ارائه دهید. اگر به دنبال یک پروژه خاص طراحی وبسایت هستید ، اطمینان حاصل کنید که کاری که ارائه می کنید، مهارت های مورد نیاز را برای نشان دادن تجربه شما و «مناسب بودن» برای آن نقش را در پورتفولیوی خود دارید. اگر درخواست طراحی برای یک شرکت با نام تجاری کم آوازه و کوچک دارید، توانایی خود را برای کار با آنها، و تفسیر طراحی های خود را ارائه دهید تا اینکه فقط پروژه های پر از گرافیک خود را نشان دهید، مجموعه کارهایتان بایستی متناسب با هدفتان باشد.

 

  1. مسیر خود را انتخاب کنید

در حالی که ممکن است برخی کارهای واقعاً خوبی را برای مشتریان قبلی خود انجام داده باشید، اگر این نوع کارها یا سبک ها مورد علاقه شما در آینده نخواهند بود یا برای پروژه مورد نظر مناسب نیست، آن را انتخاب نکنید و یا تأکید بیشتری بر روی کارهایی از پروژه های قبلی خود داشته باشید که بیشتر به سمتی که می خواهید بروید متمایل هستند. اگرچه نشان دادن کارهای غیر مشابه ممکن است برای نشان دادن تنوع کارتان خوب باشد اما، بایستی مطابق با نیازهای مشتری عمل نمایید ، به علاوه شما می توانید  در مورد کارهایی که برای انجام آنها هیجان دارید نیز صحبت نمایید. همچنین بیشتر احتمال دارد که در مورد این پروژه ها در مقابل کارفرما در جلسات ملاقات رودررو پرشور و با اعتماد به نفس به نظر آیید. بایستی نشان دهید که می توانید خود را با کاری که در دست خواهید داشت سازگار سازید ، همچنین انگیزه ها و احساسات خود را درباره آن نشان دهید.

 

  1. آن را شخصی کنید

تمام چیزهایی که برای معرفی توانایی خود در پورتفولیو قرار می دهید لازم نیست که حتما فقط کارهای انجام شده تان باشد. توانایی های خود را در تطبیق دادن با کارهای دیگران نیز نشان دهید مثلاً روش یا نکاتی که برای یک محصول یا نام تجاری موجود در نظر دارید یا فکر می کنید بهتر است را ابراز نمایید. با این کار نشان می دهید که نه تنها شما در مورد کار خود پرشور هستید بلکه استعداد خود را وقتی که از محدودیت های مشتریان آزاد هستید به معرض دید می گذارید. با این حال توصیه می کنیم که از برندها و مارک های معتبر دور بمانید. یک فروشگاه محلی را در نظر بگیرید یا شرکتی که احساس میکنید در حال حاضر نام تجاری قوی یا هویت دیده شده ای را ندارند و از خلاقیت خود برای ساخت یک طراحی برجسته و اولیه استفاده کنید.

به این نحو این روش شما را قادر می سازد تا نه تنها مهارت های طرز فکر فنی خود را نشان دهد، بلکه همچنین توانایی شما برای در نظر گرفتن جنبه های مختلف بازاریابی و نام تجاری پروژه های مختلف را بیان می کنید. این امر می تواند یک عامل مهم در استخدام طراح باشد، زیرا توانایی آنها برای تفسیر برندها و توجه به مخاطبان و خواسته های آنها می تواند به برقراری ارتباط قوی با مشتریان (کارفرما) کمک کند.

 

  1. داستان نحوه انجام کارهایتان را بیان کنید

هر قطعه ای از کارهای موجود در پورتفولیوی شما یک داستان خاص خود را دارد که چگونه آن را انجام داده و به وجود آورده اید. چه کسی آن کار را سفارش داده است، هدف آنها چه بوده و شما چگونه به این طرح رسیده اید؟ آنها چه تغییراتی انجام دادند و چطور راه حل هایی برای این کار پیدا کردید؟ به این ترتیب، مصاحبه کننده می تواند درک درستی از نحوه کار شما از طریق فرایند کشف، و نه فقط از طریق ارائه یک نتیجه نهایی داشته باشد.

دایانا ایووب، رئیس بخش طراحی دیجیتال آکادمی JMC، معتقد است "مهمترین چیزی که باید در پروژهای طراحی نشان داده شود روند است. نمایش روند یک پروژه نشان می دهد که شما قادر به ادغام ایده ها و گردش کار هستید. "

نگران نباشید نقشه های کاری خود را که در طی مسیر انجام آن وجود داشته است نشان دهید، زیرا این کار می تواند نحوه تصمیم گیری های (یا نوع مشتریان) شما را بیان کند. این کار همچنین توانایی شما برای مقابله با انتقادها را نشان می دهد. با این کار شما نشان می دهید که چقدر مهارت های کاری و توانایی ایجاد ارتباطی دارید که مهارت های بسیار مورد نیاز برای موفقیت حرفه ای در پروژه های طراحی به شمار می آیند.

 

  1. بافت کارها

حداقل یک نمونه از کارهای خود را در محيط طراحی شده اش نشان دهید. اگر یک برنامه برای تلفن همراه طراحی کرده اید، تصویری از این برنامه را بر روی تلفن همراه نشان دهید. اگر بصورت دیجیتال در حال درخواست کار هستید ، یک ویدیو کوتاه از روش طراحی برنامه به صورت بصری ارائه دهید. نشان دهید که کار قبلی شما دارای چه مشخصه های بارزی است تا اینکه فقط طراحی را معرفی نمایید. نشان دادن عکس های بروشور یا فضاهای تعاملی که طراحی کرده اید نیز توصیه می شود. سعی کنید سیستم عامل هایی را که نمایش می دهید متفاوت باشد تا نشان دهید که چگونه می توانید با انواع مختلف پروژه ها و رابط ها سازگار شوید و کار کنید.

 

  1. خودتان را معرفی کنید.

داستان خود را بگویید علاقه خود را نشان دهید و خلاصه ای از زمینه و تجربه حرفه ای خود را ارائه دهید. مهارت های فنی و خلاقیت خود را به صورت خلاصه شرح دهید و در مورد چگونگی به دست آوردن آنها صحبت کنید. مراقب باشید که این کار را طولانی نکنید زیرا شما می خواهید آنها را روی استعداد و کار خود تمرکز کنید و نه مثلا در مورد علاقه تان به گربه و حیوان خانگی تان صحبت نمایید. با این وجود، این فرصتی است که شما در مورد علاقه خود به پروژه خاصی که داوطلب انجام آن شده اید یا حداقل آن زمینه از طراحی صحبت کنید.

هنگامی که این پورتفولیوی کاری شما مورد توجه کارفرمایان قرار می گیرد و از شما تقاضا می شود که در جلسه حضوری یا مصاحبه شرکت نمایید مهمترین چیز در این مرحله نشان دادن علاقه و شوق شما برای آن نقش یا پروژه است.


تگ ها : مقاله چگونه می توانید نمونه کارهای طراحی خود را به بهترین وجه نشان دهد Images for ‫چگونه می توانید نمونه کارهای طراحی خود را به بهترین وجه نشان دهد‬‎ مقاله 10 ابزار برتر نمونه سازی طراحی وب سایت طراحی سایت شخصی طراحی وب سایت شخصی چگونه وبسایت نمونه کار را ایجاد کنیم تا یک شغل طراحی را بدست آوریم چگونه کارهای خود را به معرض نمایش بگذاریم… – ماهنامه کامپیوتری رایانه چگونه با 12 مرحله طراح وب سایت شویم؟ طراحی سایت نمونه کارهای طراحی سایت نکاتی برای داشتن بهترین طراحی وب سایت، متناسب با بودجه شما بهترین طراحی سایت ۱۹ نمونه سوال زیرکانه که در مصاحبه‌ شغلی از شما می‌پرسند 5 راه برای جذب مشتریان مناسب جهت طراحی سایت طراحی سایت خلاقانه در شیراز » طراحی سایت آراکد [PDF]روش های ایجاد انگیزه در کارکنان فهرست کتابهای معرفی شده در تایم طراحی گرافیک طراحی سایت مصاحبه : Ableton زنده ترینر لورا Escud : Ask.Audio شرکت طراحی وب سایت مورد اعتماد را چگونه انتخاب کنیم ؟ مراحل سفارش طراحی وب سایت پرسش‌های متداول زینب خرازانی، نویسنده در همیار توسعه طراحی وب سایت هنری بهینه سازی صفحه فرود برای تبلیغ در گوگل (2) بهینه سازی سایت سئو سایت طراحی غرفه ۱۰ تکنیک کاربردی طراحی لوگو اندی ین: فکر می‌کنید ایمیل‌هایتان محرمانه است؟ به این باورتان شک کنید آموزش طراحی سایت با وردپرس در ۲ ساعت! (به روزرسانی 2017) بهینه سازی وب سایت طراحی سایت،بهینه سازی سایت،طراحی طراحی وب سایت حرفه ای [PDF]راهنامی منايشگاه مجازی | پلیس فتا چگونه یک وب سایت فروشگاهی موفق طراحی کنیم؟ [PDF]کار با نرم افزارهای اداری How do Convolutional Neural Networks work? اهمیت ثبت نشان تجاری برای سایت های فروشگاهی طراحی وب سایت در اهواز LogmeOnce Online Password Generator and Password Calculator مکاپ در طراحی وب سایت چیست؟ [DOC]بهره وری نیروی انسانی بهینه سازی سایت – گروه بیگی پرسش و پاسخ IB (سوالات متداول) چگونه یک نرم افزار حسابداری مناسب کسب و کار خود انتخاب کنیم تولید محتوا برای سئو ترفندهایی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وبلاگ تبلیغات اینترنتی [PDF]سنجش برخط آموزشي راهبردي نوین و امكان پذیر براي ارزیابي یادگيري بهینه سازی سایت چگونه بر روی رتبه بندی موتورهای جستجو تاثیر می معجزه‌ی سود مرکب، چگونه پول‌هایمان چندین برابر می‌شوند. چهار فصل رشد بازاریابی اینترنتی گروه طراحی سایت وب تنان انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت طراحی سایت آتلیه افزونه های 8 وردپرس برای ایجاد نمونه کارها قابل فیلتر کردن تبلیغات گوگل یا ادوردز چیست؟ چگونگی آماده شدن برای آزمون CIA [افزایش نتایج شما] بایگانی‌ها گرافیک بازاریابی محتوا چیست؟ کالیبراسیون مانیتور از معماري گذشته چه درسي مي توان گرفت؟ جو Keery شبکه بهينه سازي طراحي سايت تجارت الکترونیک بایگانی روش هایی برای طراحی لوگو های به یاد ماندنی مقالات بایگانی نصب گوگل آنالیتیک در وردپرس آنالیز نقطه به نقطه وب سایت برای بهینه سازی بهتر سایت اصول طراحی اولیه محصول

نظرات




نماد