سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

همدلی و همدردی. این یک حسن می باشد. این موضوع یک ویژگی عالی در بشریت می باشد. این موضوع در ارتباط با افراد دیگر است. این موضوع اخیرا تبدیل به کلمه کلیدی شده است، اما یک گرایش جدید نمی باشد.

همان طور که می بینید طراحان وب سایت در حال دریافتن این موضوع می باشند که چگونه می توانند با افراد دیگر همدردی کنند و آن ها را درک نمایند تا بتوانند رابط های کاربری بهتری را برای آن ها بسازند. اگر شما نیاز ها آن ها را بدانید، می توانید آن ها رافع کنید. اگر شما نیازهای شان را تامین کنید، آن ها بیشتر همراه شما خواهند ماند.

ببینید، در این جا یک مشکلی وجود دارد. همدردی چیزی نیست که هر وقت بخواهید از آن استفاده کنید و از نتایج خارق العاده آن لذت ببرید. اگر قرار باشد تنها تجربه ای که در طول سالیان شغل خود فرا گرفته ام را بیان نمایم، این می باشد که خیلی از مردم زمانی که شما به طور کامل دقت نمی کنید، می توانند حرف بزنند. همدردی باید یک شیوه زندگی باشد. بله، همدردی می تواند به بهتر شدن طراحی های وب سایت تان کمک نماید، هم چنین می تواند زندگی تان را رونق ببخشد.

"همدردی می تواند طراحی های سایت تان را بهتر سازد، هم چنین قادر می باشد تا زندگی تان را رونق ببخشد".

همدردی معمولا تلاش بسیار می طلبد و نیاز به پیشرفت دارد. مردم اغلب به طور طبیعی نسبت به دوستان، و گاهی اوقات نسبت به خانواده خود همدردی می کنند. همدردی و همدلی برای غریبه ها در هر صورت یک ویژگی آموختنی می باشد. شما ممکن است خود را این گونه بیابید که به ندرت به افراد دیگر فکر می کنید، و این امر می تواند سطح استرس تان را کاهش دهد.

 

1.اگر می توانید اندکی سفر کنید.

قبل از این که روی مبحث طراحی متمرکز شویم، راه های کلی بسیاری وجود دارد تا همدردی و همدلی خود را توسعه دهید. سفر کردن یکی از بهترین راه هایی است که می توان این کار را انجام داد. دیدن مکان های جدید و فرهنگ های متفاوت می تواند درک نادرست از افراد دیگر را از بین ببرد که این موضوع می تواند به حس همدردی شما بسیار کمک نماید. یادگیری درباره فرهنگ های دیگر می تواند در زمینه طراحی بسیار برای شما کاربردی عمل کند. یک مثال کلاسیک تواند کشور چین باشد.

"سفرهای فیزیکی شاید خیلی ضروری نباشند، اما بسیار کمک کننده می باشند".

شاید شما در حال حاضر بودجه ای برای رفتن به کشور چین نداشته باشید. به شهرهای دیگری سفر کنید. به شهرهای مجاور و همسایه بروید. رستوران های مختلفی را تست کنید. اگر باز هم نتوانستید، مستنداتی را درباره افرادی که شما و حرفه تان را دوست ندارند، مشاهده نمایید. شاید سفرهای فیزیک ضروری نباشد اما بسیار کمک کننده می باشد.

 

  1. داوطلب باشید و یا در اجتماع بیشتر حضور داشته باشید.

دلیلی برای خود بیابید که باید به دیگران کمک کنید، و زمانی را به بررسی کردن آن بپردازید. افرادی که می خواهید به آن ها کمک کنید را بیابید. و یا اشخاصی که به آن ها کمک می کنند را پیدا کنید. هیچ چیز به اندازه دیدن تکنولوژی های قدیمی که مردم مجبور به کار کردن با آن ها می باشند، نمی  تواند به درک شما از ویژگی  قابل دسترس بودن کمک نماید. هم چنین، هیچ چیز به اندازه این که در میان افراد غیر طراح رفت و آمد داشته باشید، نمی تواند در توسعه تخصص تان مفید و کمک کننده باشد.

اگر هیچ منبعی در اختیار ندارید تا دلایل خود را عرضه بدارید، زمانی را بگذرانید تا در اجتماع حضور داشته باشید. با افرادی که شبیه شما نیستند صحبت کنید، از آن ها بخواهید تا مواردی را درباره شغل شان به شما آموزش بدهند و یا حتی درباره سرگرمی های شان با شما صحبت کنند. مردم معمولا دوست دارند درباره خود و تخصص و مهارت هایی که دارند صحبت نمایند.

 

  1. با افرادی که برایشان طراحی سایت انجام می دهید، صحبت کنید.

عالی است، در پروژه های بزرگ طراحی سایت، ممکن است بودجه ای در اختیار شما قرار گیرد تا تحقیقات کاربری انجام دهید. می توانید از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. اگر وب سایت تان مخاطبین خاصی را مد نظر خود قرار داده است، به سراغ آن ها بروید و با آن ها صحبت به عمل آورید. از آن ها سوالات بخصوصی درباره عادت های جستجو در وب سایت، چگونگی به دست آوردن اطلاعات، بخش هایی از وب سایت که ابتدا به آن ها نگاه می اندازند و غیره بپرسید.  از آن ها سوال کنید که از یک وب سایت چه انتظارتی دارند. اگر هم بودجه کافی در این زمینه ندارید، می توانید سوالاتی را در QUORA ساخته و از مخاطبان مورد نظر خود بپرسید

"تمامی ذهنیت خود را کنار بگذارید و تنها گوش دهید".

مهم ترین قدم بعدی به این ترتیب می باشد: تمامی ذهنیت خود را از این افراد کنار بگذارید و سپس گوش دهید. تا جایی که امکان دارد بازخوردها و اکنش ها را در حالی که به صورت شان نگاه می کنید، دریافت نمایید. اگر آن ها این چنین گفتند: "من هیچ وقت X را پیدا نکردم"، هیچ گاه این گونه فکر نکنید: "خوب ممکن است چون سرشان بسیار سلوغ است این مورد را در طراحی مشاهده ننمودند." شما بیشتر باید دریابید که این عامل X چرا توسط آن ها دیده نشد. حتی اگر این عامل در مرکز، و یا ابتدای صفحه اول وب سایت قرار گرفته باشد، باز هم شما باید علت را بیابید و در صدد رفع آن بر بیایید.

 

  1. به شرایط احساسی فکر کنید.

خیلی از نویسندگان درباره اهمیت ارتباط با مواردی که خارج از کنترل شما می باشد، به بحث و گفت و گو می پردازند. ما درباره خیرگی صفحه نمایش، اختلالات بصری، اندازه ابزار و غیره گفت و گو می کنیم. ما هم چنین باید این موضوع را درک کنیم که کاربران در هر روز چه احساساتی دارند.

"تلاش برای شرمنده کردن کاربران تان به هر دلیلی، باعث از دست رفتن آن ها می شود و این موضوع ربطی به حس و حال آن ها ندارد".

از خود بپرسید که چگونه تجربه کاربری بر کاربرانی که روزانه حس و حال متفاوتی دارند، تاثیر می گذارد. برای مثال: اگر یک کاربر سایت عصبی و بی صبر باشد، یک پنجره مودال می تواند بیشتر از یک کاربر عادی، او را از وب سایت دور نماید. اگر یک کاربر از این خوشحال می شود که توانسته است آن چه که می خواست را در وب سایت شما به دست بیاورد، وجود یک سبد خرید موثر و ساده می تواند نظر آن ها بیشتر به سمت شما جلب نماید. تلاش برای شرمنده کردن کاربران وب سایت تان به هر دلیل، باعث از دست رفتن آن ها می شود و این موضوع ربطی به حس و حال شخصی آن ها ندارد.

 

  1. متد و روش عملکردی

مانند یک کاربر باشید. یک روز و یا بیشتر را صرف استفاده از وب سایت ها با یک ابزار قدیمی کنید. بیرون بروید و تلفن همراه خود را در شرایط آب و هوایی گوناگون تست و بررسی کنید. وب سایت خود را در دنیای واقعی بررسی کرده و هر چیزی که باعث می شود تا سایت تان ترقی یابد را کشف کنید. از یک مرورگر قدیمی به کار ببرید.

روزهایی که از اینترنت DIAL- UP استفاده می کردم، در حالی که اینترنت با پهنای باند وسیع تر بسیار فراگیر شده بود را به خوبی به یاد دارم و هیچ گاه فراموش نمی کنم. من صادقانه اعتقاد دارم که این موضوع مرا تبدیل به یک طراح وب سایت بهتر نموده است. زمانی که مجبور بودم تا  نیم ساعت برای بارگیری یک عامل فلشی صبر نمایم، باعث شد تا قدرتمند تر شوم و آستانه صبرم افزایش یابد.

 

نتیجه گیری

سال های پیش، من از اشخاصی که تمام روز با کامپیوتر کار می کردند، سوال پرسیدم که یک کلاس کامپیوتری خوب می تواند چه شکل باشد. من به شوخی عرض نمودم که این کلاس چگونگی شناخت دکمه ها به صورت بصری را یاد می دهد. آن ها کم و بیش می گفتند: "خیلی عالیه. من افراد بسیاری را می شناسم که از این طالاعات پایه می توانند استفاده کنند".

این موضوع به این معنا نمی باشد که مردم چیزی نمی دانند. بلکه به این مفهوم می باشد که در جامعه رو پیشرفت، تناقضات بسیار وسیعی در این که ما چگونه از وب سایت ها استفاده می کنیم و مردم چگونه از این سایت ها بهره می برند، وجود دارد. ما نیاز داریم تفاوت هایی که بر اساس آن طراحی های مختلفی را به وجود می آوریم را درک کنیم.


تگ ها : مقاله 5 روشی که طراحان وب سایت همدردی و همدلی خود را افزایش دهند مقاله 10 ویژگی مهم که یک رهبر باید داشته باشد 15 روش برای پیشرفت سایت همدلی چیست؟ همدلی چیست؟ تفاوت همدلی و همدردی بازدید شورای شهروهمراهان از مدرسه شهریور ماه 1395 هرم بازاریابی محتوایی: روشی برای کار کمتر، بازدهی بیشتر چگونه عزیزان‌ مان را دلداری بدهیم؟ مقالات روانشناسی طراحی سایت،بهینه سازی سایت،طراحی وب به خودمان و دیگران کمک کنیم که با مرگ عزیزان کنار بیاییم فن آوری آموزشی و روشهای تدریس متنوع و مفید،سایت زیباوب 15 روش برای تاثیر گذاری و متقاعد کردن دیگران رویکرد رشدی جدید نوجوانان ارتباط با خانواده در دوران بازنشستگی mahtab1379 بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد بین فردی بر بهبود روابط موضوع با چند روش ساده استعداد کودکتان را شناسایی کنید ! هوش و حافظه [PDF]مطالعات اجتماعی همدردی : سایت تخصصی مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده موفقیت کتاب مدل کسب وکار شما » وب سایت خبری خبر24 چگونه فن بیان موثری داشته باشیم؟(قسمت اول) 6مهارت نرمی که همه فروشنده ها باید داشته باشند توانایی درک و ارزیابی صحیح و مطلوب خود و مدیریت عواطف خود عناصر اصلی ارتباط حمید بقایی جنجالی ترین سیاستمدار ماه های اخیر بررسي نظريه هاي انگيزش [PDF]فایل ضمیمه سُنجوبُنجو / هوش های چند گانه و كاربرد آن در مدارس [PDF]بانک توسعه صادرات ایران و جایگاه آن به عنوان اگزیم بانک ایران 8درصد منا page site محمد کیان راد 11 ویژگی مدیران کسب و کارهای موفق میلیارد دلاری در سال 2017 چگونگی انتخاب همسر مناسب ازدواج موفق با عواطف فرزندم چگونه برخورد کنم ۵۰ ویژگی افراد خودشیفته [PDF]ويـژه نامـه دانشــجويان خوابــگاهـــی (5 مورد) روان‌شناسی انجمن حمایت از بیماران سرطانی انجمن گفتگوی روستای روچی روابط پنهانی در لفافه «دوست اجتماعی»/ دوست اجتماعی برای ما خوب است [PDF]کمک به ایجاد بازار محصوالت دانش بنیان تقابل با غم ویرانی بزرگ ترین مقایسه تأثیر آموزش گروهی و مشاوره گروهی بر بُعد عاطفی خودمراقبتی شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر اچ پی باربارا چگونه به شرکت کنندگان در مراکز ارزیابی، بازخور توسعه ای بدهیم؟ آرشیو اخبار بانکی [PDF]اصل مقاله میگنا مجمع تشخیص مصلحت نظام [DOC]صدای مراجعین.docx [PDF]هوشمنداهن دیده شوید [PDF]PDF Compressor یادداشت ها تیپ سوم: ENFJ (معلم) آیا حیوانات هم گریه می‌ کنند؟ 10 خدمات بهداشتي درماني لازم در مدارس تحقیق همدلی و همیاری در حوادث پیشگیری از خود کشی برای آموزگاران آخر هفته مقیاس همدلی (مهرابیان و اپستین، 1972) آموزش خواندن به کودکان قبل از مدرسه پورتال تستوسترون، CAS 58 روش صحيح صحبت با بچه ها با نوجوانانمان چگونه رفتار کنیم ؟ طراحی الگوی عوامل تأثیرگذار بر مشارکت مشتریان در تجارت اجتماعی با همدم روح Searches related to 5 روشی که طراحان وب سایت همدردی و همدلی خود را افزایش دهند

نظرات




نماد