سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

محصولات دیجیتالی همیشه باید طراحی مجدد شوند. سبک، تکنولوژی سخت افزاری و احتمالات در زمینه برنامه نویسی همیشه در حال تغییر می باشند. تیم های طراحی سایت و محصول به طور مداوم به دنبال مطالعه نمودن و همراه ماندن با این گرایشات روز دنیا می باشند. این موضوع در آینده طراحی و برنامه نویسی وب سایت و محصول بسیار اهمیت دارد و باعث می شود تا بهترین طراحی تحویل مشتری گردد.

پروسه طراحی مجدد هیچ وقت خیلی ساده و سرراست نبود. مواقعی وجود دارد که تیم طراحی و افراد آن درباره این که طراحی مجدد باید از نو ساخته شود و یا روی محصول فعلی باید دوباره تکرار شود، تصمیم گیری می نمایند. در این مقاله، ما به هر دو گزینه نگاه می اندازیم و آنالیز می کنیم که چرا طراحی مجدد نباید از پایه شروع شود.

 

طراحی مجدد از پایه

برای شروع، طراحی مجدد از پایه نباید همیشه مورد اجتناب قرار بگیرد. در این شرایط، یک شرکت می تواند از طرح اولیه محصول خود شروع نماید و آن را تبدیل به یک مورد کاملا متفاوت سازد.

به عنوان مثالی از یک طراحی محصول که به طور کامل از پایه تغییر یافت، BEBO را می توانیم نام ببریم. این گزینه یک شبکه اجتماعی در حال رشد بود که از زمانی که طراحی مجدد را انجام داد و به طور کملی تغییر کرد، به محصولات دیجیتالی متعددی تبدیل شد. در آخرین رونمایی، این برنامه به یک اپلیکیشن پیام رسانی تبدیل شده بود، گاهی اوقات هم بسیبار شبیه اپلیکیشن SLACK می باشد.

مسئله طراحی مجدد از پایه و از ابتدا می تواند ریسک پراکنده کردن کاربران تان را به همراه داشته باشد. ممکن است محصول و یا وب سایت مورد نظر از نظر طراحی و تجربه کاربری ضعیف باشد و این موضوع باعث می شود تا طراحی از ابتدا بسیار تغییر کند. مشکل این جا است که برای این تغییر اساسی حتما باید دلیل قانع کننده ای وجود داشته باشد.

باید قبل از تصمیم گیری این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا دیدگاه من نسبت به طراحی سایت و یا محصول به طور قابل توجه ای با طراحی کنونی و الگوی طراحی حال حاضر مغایرت دارد؟
  • آیا محصول و یا وب سایت کنونی مشکلات طراحی و تجربه کاربری قابل توجه ای برای کاربران در بر دارد؟

 

اگر پاسخ شما به این سوالات بله می باشد، پس روش درستی را در پیش گرفته اید.

 

 

طراحی مجدد روی محصول و یا وب سایت فعلی

شما به این وسیله، تغییری در پایگاه اصلی کاربران ایجاد نمی کنید، ولی به طور مطمئنی رابط کاربری و تجربه کاربری جدیدی را در هر نسخه رونمایی می کنید. این موضوع برای کاربران قابل هضم تر می باشد و به شما این امکان را می دهد تا کاربران را به سمت رقیبان تان سوق ندهید. این گزینه نه تنها به نفع وب سایت و محصول کنونی می باشد، بلکه برای کاربران حال حاضر نیز بسیار کاربردی است.

طراحی مجدد در محصول و یا وب سایت فعلی می تواند نتایج خارق العاده ای را به همراه داشته باشد. زمانی که از پایه، طراحی و یا یک محصول را تغییر می دهید، همه چیز عوض می شود و از بین می رود. بنابراین، گزینه جدیدی را در اختیار کاربران خود می گذارید که با آن غریبه می باشند، اما در این روش هیچ کدام از این موارد اتفاق نمی افتد.

مثالی که در این زمینه وجود دارد INVISION می باشد. چند سال گذشته، آن ها طراحی خود را که به نظر قدیمی می آمد را مورد طراحی مجدد قرار دادند. به جای این که مورد جدیدی را خلق کنند، آن ها طراحی مجدد را روی محصول کنونی راه اندازی نمودند. از این رو آن ها توانستند تا مشتریان کنونی خود را راضی نگه دارند و این کار را توسط تغییر ندادن تک تک جزئیات موجود در طراحی به انجام رساندند.

 

 

شما در تصویر بالا می توانید تغییر در طراحی قدیمی و غیر کاربردی را مشاهده نمایید که چگونه به یک طراحی مدرن و بروز تبدیل شده است. تمام این طراحی های مجدد روی همان ویژگی و یا طرح بندی ها روی داد.

زمانی که می خواهید به طراحی مجدد فکر کنید، از خود سوال کنید: آیا باید واقعا این وب سایت و یا این محصول را از پایه و از بنیاد تغییر دهم و یا می توانم طراحی را بهتر و با کیفیت تر سازم تا نتایج بهتری را به دست آورم؟


تگ ها : مقاله چرا در طراحی وب سایت و محصول بهبود دادن طراحی بهتر از تغییر و 5 تغییر در طراحی وب برای کسب و کارها طراحی سایت طراحی وب سایت سئو آرمانیک طراحی سایت چیست؟ طراحی وب سایت حرفه ای طراحی سایت حرفه ای قیمت طراحی قوانین نانوشته در نقد طراحی وب سایت وبلاگ چیست؟ طراحی سایت سئو وب چیست؟ بهینه سازی سایت در گوگل به سبک تضمینی رویاگر پارس سئو سایت بهینه سازی سایت سئو سازی وب سایت درمان و آموزش پزشکی طراحی تجربه کاربرپذیری یا User Experience در طراحی وب سایت [PDF]دریافت فایل سير تحول فناوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي و تأثير آنها بر خدمات مرجع [PDF]کارگاه نوآوری و کارآفرینی وبسایت رسمی کمپانی اکتوور [DOC]ادامه مطلب اینترنت وب سایت کلبه الکترونیک [PDF]روش های ایجاد انگیزه در کارکنان چگونه در عرض سه سال میلیاردر شدم (قسمت اول) Car.ir: بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو دانلود رایگان پرسشنامه شرکت آرین رشد افزا پورتال شرکت کاشف: صفحه اصلی [PDF]پژوهشنامه آموزشي ، شماره 120 دي ماه 1389 انواع روشهای تدریس،مقایسه تدریس در مدارس ایران،آمریکا،ژاپن چگونه تلویزیون هوشمند ال‌جی را به‌روز کنیم؟ تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای ۷ نکته که باید درباره آریایی قهرمان و عرب سوسمار‌خور بدانید – میدان روش‌های جدید درمان فیبروم رحمی سوالات متداول نوشته های خواندنی دانلود متن کامل مقالات در رشته های مختلف بصورت رایگان از دانشگاه دانشگاه صنعتی شریف معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های سلامتی و تناسب اندام langdata/fas.wordlist at master · tesseract نکاتی در طراحی لوگوی شرکتهای بیمه جستوجو گر هوشمند خبری مرکز پژوهش های مجلس: یارانه ۳۳ میلیون نفر حذف می‌شود چرا مهم است که فیت باشیم ضرورت وجود تحقیق در کنار هر درس آموزش در کشور ما رایگان هست اما اجباری نیست و خوب است که اجباری باشد نیاز فوری به انجام اقداماتی جهت مبارزه با بحران پلاستیک در جهان کسب و کارهای اینترنتی و افق روشن رونق اقتصادی فقدان الگوی جامع پیشرفت پایدار؛ نقیصه برنامه های توسعه روستایی و نوآوری هایی مورد انتظار تلفن های همراه در سال 2018 نکات کلیدی درباره لباس نوزاد وب سایت پیام آنلاین فیلم: مزایای شرکت در طراحی وب سایت دو زبانه چند زبانه / ویدیو کلیپ عصر اعتبار اهمیت اخلاق حرفه ای در مدیریت و نحوه پیاده‌سازی آن لزوم تحول در رویکردهای نقشه جامع علمی با تأکید بر علوم انسانی و اسلامی پایگاه خبری عدالتخواهان تاثیر بازی های کامپیوتری بر کودکان، آسیب جسمی و روحی تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی فدرال رزرو آمریکا قوانین بانکداری سفت و سخت را بر می دارد هارپ چیست؟ [DOC]دولت الکترونیک يه برنامه تقريبا کلي از کنسرتا پست جديد اينستا پشتیبان دانشگاه صنعتی کرمانشاهاخبار کلی دانشگاه » دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبرگزاری اقتصاد ایران 10 دلیل که نباید از اتوماسیون اداری شرکت همکاران سیستم استفاده کرد + صفحه اصلی مشتریان ما چه می‌خواهند؟ طراحی وب سایت Searches related to چرا در طراحی وب سایت و محصول، بهبود دادن طراحی بهتر از تغییر و تحول کلی آن است؟

نظرات




نماد