سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

هر طراح وب سایت دارای یک وبلاگ می باشد و یا حداقل اکانت هایی را در رسانه های اجتماعی دارند که حداقل 5 درصد از آن ها در این اکانت ها پست هایی را منتشر می کنند. بیشتر طراحان وب سایت در کنفرانس ها سخنرانی می کنند و یا در بخش های جدید وارد عمل می شوند و هر کار دیگری انجام می دهند تا از یک متخصص حرفه ای وب سایت به بخش های دیگر انتقال یابند و مهارت کسب کنند. به طور خلاصه، طراحان بیشتر وقت خود را روی مبحثی غیر از طراحی کردن صرف می کنند.

همیشه به ما گفته می شود تا خود را سرشناس سازیم تا بتوانیم در حرفه طراحی موفق باشیم. نوشتن درباره طراحی سایت، صحبت کردن در جوامع، شرکت در رویدارد های اجتماعی، ساخت پروژه های شخصی و غیره می تواند ما رو مورد توجه مردم قرار دهد.

"موفق شدن از انجام کارهای خوب نشأت می گیرد".

در هر صورت، مدیریت کردن یک وبلاگ می تواند شغل تمام وقتی محسوب شود. سخنرانی کردن به طور منظم می تواند باعث شود همیشه از خانه و محل کار برای روز هایی در هفته به دور باشید. هر ساعتی که در زمینه های جانبی صرف می کنید، ساعتی است که روی پروژه مشتری سایت خود کار نمی کنید. شاید این پروژه های جانبی سودمند باشند، اما در هر صورت هزینه هایی در بر دارند و باعث می شوند تا زمان هایی را به آن ها اختصاص دهید.

زمان بسیاری را باید برای مورد توجه قرار گرفتن مردم بگذرانید. سال ها قبل یک طراح با تجربه وب سایت که یک لیست بلند بالایی از مشتریان بسیار عالی را در اختیار داشت، برای من توضیح داد که چرا جایزه های بسیار اندکی را کسب نمود: "برای اینکه این جوایز و مدال ها را کسب کنید، باید به خاطر کسب این افتخارات کار کنید، اما من برای مشتریان و به هدف آن ها کار می کردم".

"مشتریان وب سایت به دنبال طراحان موفقی با کارنامه کاری بسیار حیرت انگیز می باشند".

از نظر من مشتریان خوب از یک جا می آیند: مشتریان گذشته وب سایت. از جایی که سال های سال است که در این زمینه فعالیت می کنم، می توانم بگویم که مشتریان خارق العاده من یک مورد مشترک را در اختیار داشتند: از من با دوستان و آشنایان شان صحبت می کردند. شما کار خوبی را تحویل مشتری وب سایت خود بدهید، و از این رو اطرافیان از آن ها سوال می کنند که این طراحی کار چه کسی می باشد. شما از این رو مشتریان بسیاری را به سمت خود سوق می دهید و به رقیبان خود فرصت پیشی گرفتن از شما را نمی دهید. موفق شدن از انجام کار های صحیح و خوب نشأت می گیرد.

آیا مشتریان وب سایت واقعا طراحی های خوب سایت را ارج می نهند؟ خیلی از مشتریان وب سایت به دنبال طراحان وب سایت موفق با کارنامه کاری حیرت انگیز می باشند و از این رو می خواهند تصمیم درستی را برای ساخت سایت خود با کمک طراحان بگیرند. از این رو چه شما می خواهید یک طراح وب سایت بشوید و یا مدت ها است که در این شغل حضور دارید، فرقی ندارد، آیا باید زمانی را صرف نوشتن، سخنرانی کردن و ارتباط با جامعه بگذارنید و یا باید تنها روی کار طراحی سایت خود متمرکز شوید؟


تگ ها : مقاله نظر سنجی آیا طراحان وب سایت باید حتما تنها به طراحی بپردازند طراحی سایت چیست؟ طراحی سایت آوینا وب طراحی سایت نمایش موارد بر اساس برچسب: طراحی سایت سیستم های مدیریت محتوا در طراحی سایت Espinas Web (Iran)'s comments from طراحی سایت اسپیناس (showing 1 طراحی وب سایت در تبریز تجارت بایگانی‌ها طراحی سایت بایگانی‌ها هویت بصری رابط کاربری بایگانی وبلاگ طراحي سايت، طراحي وب سايت، بهينه سازي وب، سئو، طراحي [PDF]کارگاه نوآوری و کارآفرینی مصاحبه با 2 برادر دوقلو که دیجی کالا را راه‌اندازی کردند (+عکس) ۷ نکته که باید درباره آریایی قهرمان و عرب سوسمار‌خور بدانید – میدان وب سایت حسن روحانی [PDF]آمازون سایت رسمی "حسن روحانی" کسب درآمد از اینترنت، کلیک کنید پول بگیرید کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان ایده های پولساز من سوال و جواب [PDF]محسن اصفهانیان کدهای جاوا اسکریپت این ماجرا حدود ۱۵ سال پیش برای من شروع شد بخش تصاویر سایت نیوسئو Car.ir: بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو [PDF]دﯾﺪﮔﺎه ﻫﺎ و روش ﻫﺎي ﻧﻮﯾﻦ و ﮐﺎرﺑﺮدي در آﻣﻮزش و ﯾﺎدﮔﯿﺮي خصوصی » Blog Archive » با سرمایه کم کسب و کار کنیم! [PDF]پژوهشنامه آموزشي ، شماره 120 دي ماه 1389 پشت‌پرده عجیب «موسسات اعتباری» از زبان آخوندی langdata/fas.wordlist at master · tesseract خواندنی هایی در مورد خوانندگان ايران [آرشيو] پشتیبان بانك اقتصاد نوين وب سایت رسمی –شرکت عمران آذرستان با حضور طراحی لوگو از دیدگاه برندینگ چه اهمیتی دارد؟ مقالات [PDF]راه اندازی و مدیریت کسب و کار کارآفرینی: تالیف: پاسخ به سوالات و مشکلات شما در دانشگاه پیام نور آقای رییس و ساطورِ توی دستش Loading Language Detector model done (0.795 s) fas pes کتیبه‌های مازندنومه : آزمونهای پرانتقاد نظام مهندسي/رد حداكثري،قبولي حداقلي! [PDF]راه اندازی وب سایت [PDF]در آمدی بر آسیب شناسی بازی های رایانه ای در ایران از منظر - پایگاه تخصصی اتاق مدیریت ارتباط با مشتری طراحی اختصاصی سایت [PDF]زیر آب عکاسي [PDF]گوگل دانشگاه صنعتی کرمانشاهاخبار کلی دانشگاه » دانشگاه صنعتی کرمانشاه آشتی با خرد/از اینجا و آنجا انتخاب رشته نهم به دهم Web Services Archives [DOC]مديريت ارتباط با مشتري( CRM) چاپ چگونه بدون "سرمایه" پولدار شویم؟ [DOC]سیستم مدیریت محتوا نرم افزار CRM طلوع دکتر سایت [PDF]تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای معرفی رشته گرافیک دبیرستان و دانشگاه+بازارکار طراحی سایت در تبریز مقالات فناوری اطلاعات و ارتباطات

نظرات




نماد