سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

مشت خوردن بسیار دردناک است، اما در شغل طراحی سایت شما باید به این موضوع بسیار دقت داشته باشید که گاهی اوقات ممکن است این مشت ها را از جانب مشتریان و مخاطبان خود دریافت نمایید. کاری که ما انجام می دهیم، نه برای خودمان است و نه برای مشتریان مان. بلکه برای مخاطبان مشتریان مان می باشد. برای دسترسی به این افراد، شما باید عینا کار طراحی سایت خود را در معرض دید آن ها قرار دهید.

این مورد می تواند در اینترنت باشد، یا یک تبلیغ در خیابان و یا در یک اتوبوس، و یا حتی در تلویزیون، در هر صورت کار شما باید در معرض عموم مردم قرار بگیرد. اگر به این ترتیب همه چیز به خوبی پیش رفت، مردم آن را مشاهده کرده و با آن ارتباط برقرار می کنند. هر شخص ممکن است درباره کاری که انجام می دهید، عکس العمل و یا نظر متفاوتی را ارائه کند.

 

انتقاد هر شخص

متاسفانه باید بدانید که هر کسی حق ارائه نظر خود را دارد. این موضوع در طراحی وب سایت بیشتر حائز اهمیت می باشد. ممکن است آن ها با متن موجود در وب سایت شما مخالف باشند، ممکن است انتخاب مدل و الگوی طراحی  آن چیزی نباشد که از وب سایت شما انتظار دارند. هر چیزی که این مخالفت باشد فرقی ندارد، گاهی اوقات این انتقادات، تهاجمی و ضربه زننده می باشند و مثل این می باشد که می خواهند در شکم تان مشت محکمی را حواله نمایند.

خیلی سخت است که موارد منفی و مخالفی را نسبت به شغل طراحی سایت خود بشنوید، اما این مورد چیزی است که باید درک کنید و با آن کنار بیایید. برای مثال، این مقاله دارای محتواهایی می باشد که ممکن است توسط مردم پذیرفته شود و یا مورد انتقاد قرار بگیرد. این موضوع را در خود حل کرده و درک کنید و به عنوان بخشی از پروسه طراحی سایت خود قبول کنید و بدانید که پروژه های طراحی سایت یک پروژه شخصی نمی باشند و نظر و انتقادات افراد دیگر نیز در این میان دخیل می باشد.

شما هم چنین باید درک کنید که چه زمانی طراحی وب سایت تان با حجم زیادی از مخاطبان رو به رو می شود، و چه کسانی از چه کشورها، فرهنگ ها و تخصص های مختلفی به آن دسترسی دارند. از این رو  نظرات، تفکرات و اعتقادات متفاوتی را دریافت خواهید کرد. شما هرگز نمی توانید در شغل خود همه افراد را از خود راضی نگه دارید، از این رو سعی کنید تا بهترین کار خود را ارائه دهید و از این که مردم درباره کار شما چه می گویند، صرفه نظر نمایید.

 

از این که کار طراحی سایت خود را در معرض نمایش بگذارید، نهراسید.

اگر بخواهید تنها یک مورد از این مقاله یاد بگیرید، این موضوع را به یاد داشته باشید: از اینکه کار طراحی خود را در معرض نمایش عموم مردم بگذارید، نترسید.

این موضوع مدت ها باعث مشکل من شده بود. شخصا و به طور کلی، من هیچ وقت چنین اعتماد به نفسی را نداشتم. چه در مهارت ها، دیدگاه ها و یا حتی آگاهی های خود، از کمبود اعتماد به نفس رنج می بردم. و این موضوع هیچ ارتباطی با ارائه کار طراحی سایت عالی و یا نامتناسب من نداشت (در هر صورت این حس به سراغ من می آمد). نگرش بدبینانه من دلیلی بود که باعث شد تا اعتماد به نفس نداشته باشم و این موضوع روی شغل طراحی وب سایت من تاثیر گذاشت.

من هیچ وقت به خود به عنوان یک طراح وب افتخار نکردم و همیشه نگران بودم و از همه بدتر همیشه می ترسیدم. من از این که مورد انتقاد قرار بگیرم و به من گفته شود که من اشتباه کرده ام، می ترسیدم و گاهی اوقات با خود فکر می کردم شاید اصلا من یک طراح وب سایت مناسبی نمی باشم. از این رو حالا و در حال حاضر که روی این مشکل خود غلبه نمودم، می توانم افراد و یا طراحان وب سایتی که از این موضوع رنج می برند را درک کنم.

اگر من طراحی سایت ساخته خود را در معرض نمایش نگذارم... هیچ چیزی یاد نخواهم گرفت. نمی توانم نظر و بازخوردی را دریافت نمایم و از این رو هیچ گاه موفق نخواهم شد.

من نسبت به خود خیلی بی رحم و تهاجمی عمل می کردم و همیشه کارهای طراحی سایت خود را در برابر انتقادات مردم ارزیابی می کردم. اما این موضوع یک بار برای همیشه در 5 سال گذشته خاتمه یافت. در حالی که دوره های آموزشی کارشناسی ارشد را می گذراندم، اغلب از این که سخنرانی و کنفرانس هایی را در کلاس ارائه دهم، به دلیل ترسی که داشتم کناره گیری می کردم.

من فکر می کردم که اگر هر چه دیرتر این کنفرانس را اجرا کنم، انتقادات خیلی بدی را دریافت نمی کنم. این تفکر واقعا احمقانه بود اما گمان می کردم که بهترین راه حل می باشد. یکی از معلمان، متوجه این مشکل من شد. او به من گفت که اگر از نشان دادن کار ها و پروژه های خود واهمه داشته باشم و به دیگران نشان ندهم و نتوانم از کار خود دفاع کنم، هیچ گاه در مسیر طراح وب سایت شدن، موفق نخواهم شد و هیچ چیزی را یاد نخواهم گرفت و بازخوردهایی را دریافت نخواهم کرد و از همه مهم تر هیچ پیشرفتی را حاصل نمی کنم.

این مشکل واقعیت دارد، اما پیدایش یک شگرد صحیح و داشتن اعتماد به نفس، این مشکل را رفع می کند.

 

آیا این مورد یک انتقاد است و یا یک بازخورد؟

من واقعا درباره دریافت انتقادات درباره پروژه های طراحی سایت خود بدبین بودم. هر زمان که یک نفر درباره پروژه طراحی وب من نظر می داد و به اشکالاتی اشاره می نمود و یا تغییراتی را پیشنهاد می کرد، من آن را انتقاد می نامیدم. یک کلمه منفی که همیشه این حس را به من القاء می کرد که من اشتباه کردم.

بعد از این که دریافت نمودم که این نگرش چقدر می تواند روی من تاثیر بگذارد، دو چیز برای من اتفاق افتاد. ابتدا، من بیشتر تمایل داشتم تا کار خود را در معرض دید مردم قرار دهم و آن را منتشر کنم و در رسانه های اجتماعی، دوستان و شبکه های مختلف و غیره به اشتراک بگذارم.

این جا است که شما یاد می گیرید که باید کار خود را در معرض دید همگان قرار دهید. شما باید ترس از رونمایی کارتان را کنار بگذارید و آن را نمایان سازید تا نظراتی را دریافت کنید. و دوم، من تفکر خود را در ارتباط با این که "حرف ها و نظراتی که درباره پروژه طراحی سایت من ارائه می شود، انتقاد نام دارد"، خاتمه دادم و از پس آن ها را "بازخورد یا واکنش" نامیدم.

بازخورد و یا واکنش یک مورد بسیار بزرگی است، زیرا به شما این امکان را می دهد تا درک درستی از این که مردم چگونه کار طراحی سایت شما را می بینند و چه چیزهایی اشتباه است و چگونه می توانید پروژه خود را ارتقاء دهید، به دست آورید. این بازخورد و یا واکنش برای شما به منظور ارائه بهترین کار ممکن خود، بسیار اهمیت دارد. در غیر این صورت چگونه می توانید به تنهایی داور خود باشید و دیدگاه های مختلفی از کار طراحی سایت خود ارائه دهید و عمق طراحی که به وجود آورده اید را درک کنید؟

"سعی کنید از مردمی که کار و طراحی سایت شما را دوست ندارند، مواردی را یاد بگیرید، زیرا آن ها افرادی می باشند که موارد بیشتری را به شما یاد می دهند".

دیدگاه ها و تخصص های مختلف افراد به ارائه نظرات و ایده هایی ختم می شود که برای کار طراحی وب سایت شما بسیار مفید خواهد بود. این موضوع باید نگرش مثبت شما در هر پروژه ای باشد، از این رو بسیار ایده خوبی است تا زمانی که مردم درباره کار طراحی سایت شما نظراتی ارائه می دهند، کار خود را بسنجید و ارزیابی نمایید.

این موارد به این معنا نیست که همه افراد بدون این که به روند بهبود و توسعه طراحی تان فکر کنند، به شما می گویند که پروژه طراحی سایت شما بسیار افتضاح می باشد. اگر با این افراد نیز مواجه شدید، سعی کنید که آن ها را درک کنید و دلیل این طرز فکرشان را جویا شوید و از آن ها بپرسید که چگونه می توانند تفاوت هایی را ایجاد نمایند تا همه چیز در این طراحی عالی باشد. سعی کنید از افرادی که کار طراحی سایت شما را دوست ندارند، درس هایی بگیرید، زیرا این افراد کسانی می باشند که بیشترین آموزش ها و درس ها را برای شما فراهم می کنند.

 

یاد بگیرید که زمانی که اشتباه می کنید، بپذیرید.

پذیرفتن انتفاد برای هر کسی سخت است، مخصوصا زمانی که درباره موردی باشد که شما ساخته و به وجود آورده اید و زمان بسیار زیادی را روی آن گذرانده اید و احساسات و توجه تان را روی آن متمرکز ساخته بودید. این موضوع زمانی که شما تازه وارد و جوان می باشید، شدت بیشتری دارد و شما دوست دارید تا همیشه از کار خود دفاع کنید.

در ابتدا، زمانی که اشتباهی انجام می دهید، پذیرفتن آن سخت می باشد. اما اگر می خواهید ارزش های بسیاری در شغل طراحی سایت خود و مشتریان بسیار ارزشمندی به دست آورید، باید به اشتباهاتی که انجام داده اید، واقف باشید و محترمانه برخورد کنید. شما باید همیشه اولین منتقد نسبت به خود باشید. یاد بگیرید که چگونه طراحی سایت متناسب و یا غیر متناسب را باید تشخیص دهید.

"اگر کسی به شما بگوید که که کار طراحی سایت شما ضعیف می باشد و اصلا اورجینال نیست، این به این معنا نمی باشد که این موضوع واقعیت دارد."

خود را با دیگران مقایسه کنید. کار طراحی خود را با افرادی که تخصص و مهارت بیشتری در این زمینه دارند، مقایسه کنید. آیا کار طراحی وب سایت شما به اندازه کافی خوب و معقول می باشد؟ آیا به نظر کاربردی می آید؟ آیا می توانید این طراحی را بهتر سازید؟ سعی کنید تا کیفیت کاری که انجام می دهید را بسنجید، به طوری که بتوانید هر چه سریع تر آن را بهبود دهید. اگر در ابتدا خود به تنهایی کار طراحی سایت خود را آنالیز کرده و انتقاد نمایید، مشاهده خواهید کرد که از صحبت ها و نظرات دیگران شگفت زده نخواهید شد. برای این که از کار طراحی وب سایت خود دفاع کنید، هرگز با منتقدان نجنگید و برخورد نکنید.

اگر اشخاصی به شما گفتند که کار شما ضعیف است و اصلا اورجینال نیست، به این معنا نمی باشد که این موضوع واقعیت دارد. بلکه به این مفهوم می باشد که شما باید تلاش بیشتری نمایید و الهاماتی را دریافت کنید تا بتوانید طراحی را بهتر و بهتر به مشتریان سایت خود تحویل دهید.

 

در زمینه کاری خود ایستادگی کنید.

ما در این مقاله به شما نشان داده ایم که چگونه می توانید با گوش دادن و پرسیدن سوالات متناسب و صحیح، انتقادات را بازخورد های خوب و عالی در نظر بگیرید. آیا این موارد گفته شده به این مفهوم می باشد که هر زمان که مردم از طراحی سایت شما ناراضی بودند، اقدام به تغییر در پروژه خود نمایید؟ البته که نه. همان طور که henry ford درباره ماشین و اتومبیل می گوید: "اگر از مردم بخواهید که چه می خواهند، آن ها می گویند اسب های تندرو را خواستار می باشند."

بستگی به شما دارد تا بازخوردها و واکنش هایی که دریافت می کنید را درک و آنالیز نمایید. شما بازخورد های بسیار متفاوتی را دریافت خواهید کرد. مردم رنگ ها، فونت ها، سبک ها و عوامل مختلفی را در وب سایت ها دوست دارند.

در نهایت از متخصصان و کارشناسانی که در این زمینه تجربه کافی دارند درباره روند بهتر شدن پروژه طراحی وب سایت تان سوالاتی بپرسید. اما در نهایت، شما باید قضاوت نمایید. این شغل طراحی سایت شما می باشد و شما باید تصمیم گیرنده نهایی باشید و باید انتخاب کنید که چه گزینه هایی می تواند روند پروژه طراحی سایت تان را بهبود ببخشد. گاهی اوقات هم مخصوصا زمانی که با برند های مشهور دنیا کار می کنید، شما اجبار و فشارهای زیادی را برای انجام دادن برخی کارها در پروژه طراحی متحمل می شوید.

به یاد دارید که چه زمانی SPOTIFY در طراحی سایت خود رنگ سبز را به یک رنگ پر جنب و جوش تر تغییر داد؟ برخی آن را "PUKE GREEN یا رنگ آبی تیره" می نامند. و زمانی که AIRBNB طراحی لوگو خود را با یک آیکون "A" تغییر داد، آیا مردم توانستند اندام های جنسی زن و مرد را در این وب سایت مقایسه نمایند؟ درباره اینستاگرام که آیکون خود را تغییر داد و از یک پس زمینه گرادینت استفاده نمود، شرایط به چه صورت می باشد؟ اینترنت به سرعت در حال واکنش نشان دادن به این موارد می باشد و این موضوع به شدت شیوع یافته است.

اما در نهایت و در آخر، تمامی این برند ها توانستند در زمینه کاری خود پایدار و ثابت قدم بمانند و مشتریان هم چنان با آن ها همراه می باشند. آن ها به مردم گوش می دهند، در برخی موارد جواب شان را نیز می دهند، آن ها تصمیمات خود را برای مخاطبین و مشتریان خود شرح می کنند، اما در نهایت آن ها خود تصمیم گیرنده اصلی می باشند و ممکن است اصلا هیچ گاه دیدگاه های خود را تغییر ندهند، فرقی ندارد که چه تعداد مردم از کارشان ناراضی باشند و یا چه فشار هایی روی شان تحمیل شده باشد. و حالا امروز، مشاهده می کنید که خیلی از مردم از این برند ها شکایت نمی کنند. مردم تغییرات را دوست ندارند و شما نباید تحت فشار قرار بگیرید تا روند کاری خود را بر اساس ترس از پذیرفته نشدن در جامعه، تغییر دهید. البته این موضوع به این معنا نمی باشد که حرف مردم را گوش ندهید، بلکه به این مفهوم است که باید در کنار گوش دادن به آن ها، هدف و ارزش های خود را نیز در نظر بگیرید. به یاد داشه باشید که نباید طبق نظر مردم، تمامی اهداف و آرمان های خود را زیر پا بگذارید و به طور کلی طراحی ها و نگرش های خود را تغییر دهید.


تگ ها : مقاله یاد بگیرید که چگونه باید در برابر ضربه احتمالی از جانب مشتریان مقاله چرا طراحان وب سایت باید جنگ هایی را با مشتریان خود شروع نمایند ۱۵ اشتباه رایج بازاریابان که موجب بی اعتمادی مشتریان می شود 5 راه برای جذب مشتریان مناسب جهت طراحی سایت بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی با همه خاطرات خوب و سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان [PDF]کارگاه نوآوری و کارآفرینی ۱۰ جمله‌ای که افراد باهوش در محل کار هرگز نمی‌گویند چگونه با یک پسر رابطه برقرار کنیم [PDF]ھﻔﺖ ﻣﮫﺎjت ﮐﻠﯿﺪى دj ﻓ;gt&وش ﺑﯿﻤﻪ ۷ نکته که باید درباره آریایی قهرمان و عرب سوسمار‌خور بدانید – میدان [PDF]ﮔﺎھﻨﺎﻣﻪ اﻟﮑﺘ;gt&وﻧﯿﮑﯽ ﮐﺎjآﻓ;gt&ﯾﻨﯽ ﺑﻨﯿﺎﻧﮕﺬاj وﺑﺴﺎﯾﺖ اﺳﺘ محمد کیان راد [PDF]ﺣﻣﺎﯾت از ﮐﻣﯾﺗﮫ ان ﻧﮕﺎر روزﻧﺎﻣﮫ درد عشق و وابستگی را چگونه تحمل کنیم؟ تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه بایگانی‌ها متن امید [PDF]مجله کسب وکار هاروارد بایگانی‌ها آکادمی رویای ثروت با بازاریابی شبکه ای ؛ واقعیت یا سراب؟ نامه دختر افغان به مردم ایران/ ببخشید اگر در کوچه‌ها و خیابان‌هایتان راه سنگ صبور [PDF]گاهنامه شورای جوانان 142 چرا مدیران ایرانی افراد مطیع و ضعیف را برای همکاری برمی‌گزینند؟ تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای پاسخ به شبهه خلاصه کتاب ایده عالی مستدام زمانی که من تمامی فعالیت ها وبسایت رسمی کمپانی اکتوور اسلام واقعی چیست؟ کجاست؟ بایگانی: بهبود 12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه دیدگاه روانشناسی در مورد خیانت زنان به مردان از تجربیات خود بعد از تحویل گرفتن خودروی صفر از ایران خودرو و سایپا داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد [آرشیو] سایت دانلود تماس باشید آدرس سایت دانلود کنید آموزشی و درمان خودارضائی و انزال زودرس و تقویت قوای جنسی 90tv.ir مقالات منابع انسانی طراحي وب سايت 5 دلیل برای آنکه بدانید گوشی‌های شیائومی خوب نیستند! اختراع کودنانه ی چرخ! اصول مذاکره در بازاریابی اما در بین ما افغان ها یک رواج است که اگر مادر شوهر کند حقی داشته - پایگاه تخصصی اتاق مدیریت ارتباط با مشتری تی سی شبنم 10 . Iran Interlink exposing Mojahedin Khalq Rajavi cult آمریکا چگونه جنایت بمباران اتمی هیروشیما را توجیه می‌کند؟ / یادداشتی از نامتقارن آینده جنگهای مورد دشمن تاکتیکهای نامتقارن آینده شناخت شیوه ناموس کوئست! نگاهی به جزوات آموزشی گلدکوئست (قسمت اول) آموزش ساخت صفحات کورین و کوارتز بررسی اپل واچ (Apple Watch) مدیریت استرس برلیانس H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک + گالری تصاویر اخبار موفقیت سایت خبری مه پو بازاریابی حسی چیست؟ [PDF]تعیین مکان ویژه برای تجمعات اعتراضی سرمایه‌گذاری در بازار سهام چه دستاوردهایی برای یک رهبر دارد؟ – مجله اشعار و متون ادبی زیبا Images about #معایب tag on instagram ترجمان شهاب الدین زورآور shahab adin zooravar وب سایت محمد همدمی mylive 15 عامل عاطفي آسيب‌هاي روابط همسران – مفاد ف.م.سخن: وب لاگانه ها Archives رحمانی: همان بختیاری می‌شوم که می‌شناختید! تلگرام باز Searches related to یاد بگیرید که چگونه باید در برابر ضربه احتمالی از جانب مشتریان وب سایت، مقاومت کنید

نظرات




نماد