سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

طراحی کردن درباره حل کردن مشکلات می باشد، حال چه این مشکل مربوط به موارد بصری شود یا ساختاری، مفهومی و غیره، فرقی ندارد. اگر مشکلی وجود داشته باشد، حتما راه حلی نیز وجود دارد.

زمانی که استیو جابز یک عضو طراحی به نام PAUL RAND را استخدام کرد تا هویت برند "NeXT COMPUTERS" را مطابق با نامی که دارد مشخص نماید، او انتظار موارد اندکی را داشت. در عوض، RAND جزئیات بسیار زیادی را از یک راه حل ساده به استیو جابز ارائه داد. بر اساس گفته های استیو جابز، RAND این چنین اظهار داشت:

"من مشکل شما را حل خواهم کرد و شما هم به من دستمزد پرداخت کنید، باقی کارها را به من بسپارید".

در هر صورت RAND صحبت های خود را این گونه ادامه داد: "البته اگر می خواهید تا طراحی که ساخته می شود، مورد توجه مردم قرار بگیرد". شاید شما جواب RAND را تایید کنید و بگویید که درست می باشد، اما ضرورتا این پاسخ صحیح نیست.

RAND به گونه ای که ما لذت می بردیم از روش تست کاربری استفاده نکرد. اصول تست های A/B به ما می گوید که راه حل های مختلف می توانند در برابر دیگری سنجیده و ارزیابی شوند و برای ما مشخص کنند که ما تنها یک هدف را پیش روی خود داریم. ماهیت تست های A/B، پرسیدن سوالات می باشد، اما در شرایط آزمایشگاهی، ما قادر می باشیم تا کاربردی بودن یک راه حل را در میان انبوهی از راه حل ها نیز اثبات نماییم. راه حل های کافی را تست نمایید و به این ترتیب می توانید صحیح ترین پاسخ را بیابید.

در هر صورت، طراحی در لابراتوار وجود ندارد، بلکه در دنیا و در میان مردم واقعیت پیدا می کند. دیدگاه های مخالف این عقیده را به وجود آورده است که اگر یک جواب از دید یک نفر درست باشد، از دید دیگری ناصحیح می باشد. بیشتر از کاربران، این سهامدارن طراحی می باشند که ممکن است انگیزه های متفاوتی داشته باشند، و این موضوع به این مفهوم می باشد که نه تنها ذات و ماهیت طراحی، بلکه مشکلات موجود در طراحی و راه حل های آن نیز به طور مداوم در حال تغییر و تحول می باشند.

اگر یک طراحی مختصر و کوتاه مشکل اصلی باشد، آیا راه حل "صحیحی" برای آن وجود دارد یا خیر؟ لطفا نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.


تگ ها : مقاله نظر سنجی آیا یک طراحی می تواند 34 صحیح 34 باشد نگاهی به مسائل موجود در حوزه روش اجرای نظرسنجی؛ مصاحبه با دکتر محمد اعتبار سنجی داده های ورودی در فرم های HTML نظرسنجی نسخه جدید نرم افزار معاملات برخط آسا [PDF]ﺟﺰوه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ طراحی سایت حرفه ای [DOC]بهره وری نیروی انسانی کتابک راهنمای پژوهش نظرسنجی مشاور روحانی برای اعتراضات اخیر | پلیس فتا “روبات” یا “ربات”، مسئله این است؟ توابع اعتبار سنج زبان برنامه نویسی PHP طراحی دکوراسیون داخلی پرسش و پاسخ های متداول سامانه صورت معاملات فصلی موضوع ماده ۱۶۹ مکرر نحوه صحیح طراحی منوی تلفن گویا (IVR) در مرکز ارتباط با مشتریان [PDF]دستورالعمل اصول مستند سازی راویدآ : طراحی سایت در شیراز ساختمان با اسکلت فلزی و یا بتونی، کدام یک برای خرید آپارتمان بهتر معیارهای انتخاب همسر ، ۶ ملاک مهم برای داشتن یک ازدواج موفق و استوار روش صحیح برای گرفتن بازخورد آموزش آنلاین ویژه مدارس طراحی سایت صنعتی [DOC]سئوالات پيش آزمون Noreena Hertz: نورینا هرتز: چگونه از کارشناسان بهره ببریم طراحی پرسشنامه و انجام نظرسنجی ربات تلگرام چیست؟ آموزش ساخت Telegram Bot مقاله ایرنا [DOC]تحلیل آزمون های چند گزینه ای اعتراض دانش‌آموزان به دشواری سوالات امتحان نهایی و پاسخ آموزش‌وپرورش امکانات سامانه جمع آوری اطلاعات و تحلیل داده ePoll درباره طراحی سایت ارسال پاسخ به شبکه های اجتماعی و خدمات نکات فنی در طراحی وب سایت املاک آیا وضو و غسل با ناخن مصنوعی صحیح است؟+نظر مراجع تقلید شرکت کناف ایران انتخاب رشته کنکور سراسری 96 طراحی سایت حرفه ای گنجور » مولوی » مثنوی معنوی » دفتر اول » بخش ۱ کنسول جستجوی گوگل (Google Search Console) [PDF]بررسی روایی و پایایی فرمهای ارزشیابی اساتید ازدیدگاه دانشجویان دانشگ (Nurse Forum): اکسیژن تراپی [PDF]برنامه ريزي آموزشي بهینه سازی نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimization) چیست آشنایی با فرآیند تصمیم گیری و انواع مدل های تصمیم گیری ﭘﺮﺳﺶ ﻫﺎ و ﭘﺎﺳﺦ ﻫﺎي ﻣﺘﺪاول در ﺑﺎزرﺳﯽ ﻓﻨﯽ آﺳﺎﻧﺴﻮرﻫﺎ سگ هاسکی و معرفی کامل این نژاد محبوب آموزش موبایل مارکتینگ نماد اعتماد الكترونیكی راهنمای شما برای انجام فعالیت منظم جسمانی [DOC]شیوه نگارش پروپوزال استراتژی محصول جدید در بازاریابی چگونه یک لینک خوب را از یک لینک بد تشخیص دهیم؟ مقالات طراحی سایت [PDF]معیارها و استانداردهای ارزیابی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد. دو علت زیاد بودن آرای خاکستری در انتخابات ایران در چگونه میتوان بدون لینک سازی ترافیک سایت را افزایش داد اعتبار سنجی فرم های جاوا اسکریپت نمونه گیری و شیوه های آن برای پروپوزال و پایان نامه احتمالاً هیلاری کلینتون رئیس جمهور آمریکا می‌شود بررسی بهینه سازی تصاویر سایت – به روزرسانی 1396 چگونه تحقیق کنیم؟ نحوه آغاز یک پروژه پرورش دام نشان لوح کیفت آزمایشگاه چیست؟ بررسی کیفیت بسته‌های آموزشی کنکور از تبلیغات تا واقعیت نکاتی مهم و کلیدی ورزش بدنسازی طراحی سایت چیست؟ مهندسی معکوس در طراحی سوالات کنکور همه احتمالات انتخابات ۹۶ راهنمای ترجمه دروپال به فارسی Searches related to نظر سنجی: آیا یک طراحی می تواند "صحیح" باشد؟

نظرات




نماد