سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

یکی از روش‌هایی که بواسطه آن می‌توانید نرخ کلیک‌خوری (Click-through rate) بنرهای تبلیغاتی خود را افزایش دهید، این است که بیشتر روی کاربرد محصول یا خدمات خود تمرکز کنید تا مخاطبان دقیقا متوجه شوند که چه چیزی منتظرشان است. در ادامه به سه بنر تبلیغاتی نگاه می‌کنیم که کمپین تبلیغاتی مربوط به آنها در ماه ژوئن شروع شده:

– کنول که یک تولیدکننده مبلمان اداری و نیمه حرفه‌ای است، یک کمپین تبلیغاتی برای افرادی که دنبال یک میز کار نیمه حرفه‌ای برای خانه خود هستند طراحی کرده و بواسطه محتوا خوب و بنر ساده توانسته به درستی مخاطب هدف خود را هدفگیری کند.

 

34a0d40ee131bd61accc7147b3f67bd9

 

– همه ما به اندازه کافی در مورد لپ‌تاپ‌های جدید لنوو می‌دانیم که به راحتی تا می‌شوند و به صورت چند منظوره می‌توان از آنها بهره برد. این شرکت قدرتمند همچنان برای تبلیغات خود روی این ویژگی لپ‌تاپ‌هایش مانور می‌دهد.

 

071bf4ca2e6078bbae144f8fddb0f529

– در بنر تبلیغاتی آخر، فقط موضوع کاربرد نیست که مطرح شده بلکه یکی از ویژگی‌های مهم لوازم خانگی برند ال‌جی است که این بنر را بیش از حد برای مخاطبانش جذاب می‌کند.

 

ca93736b935714682d0a6c78638ee3bf


تگ ها : چند بنر تبلیغاتی از ماه ژوئن که به خوبی گویا کاربرد هستند Images for ‫چند بنر تبلیغاتی از ماه ژوئن که به خوبی گویا کاربرد هستند‬‎ نگاهی به نتایج حاصل از یک کمپین تبلیغات کلیکی طولانی‌مدت چرا کمپانی‌ها به روابط عمومی و رسانه‌ها نیاز دارند؟ کمپین تبلیغاتی طراحی بنر تبلیغاتی و تحلیل 5 نمونه موردی تبلیغات و بازاریابی ۱۴ نکته در طراحی بنرهای تبلیغاتی کلیک خور ۵ کمپین موفق رسانه‌های اجتماعی که می‌توانند الگو باشند بنر تبلیغاتی ایستا بهتر است یا متحرک؟ وبلاگ تبلیغات اینترنتی مقالات مفید کسب و کار تعداد خودروها در چند سال آینده به ۴۰ میلیون می‌رسد PatoghtechMain1 خبری تفریحی جولای 2017 – برگه 5 – لیزر دستگاه الکساندرایت مشاهده مطالب کاربر بایگانی: MP3 [PDF]Untitled fas pes مطلب روز بایگانی [PDF]ویــژه همـکاران [PDF]حضور مدیران موسسه توسعه در پنجمین همایش روسای موفق شعب بانک های چه اندازه از کهکشان سامسونگ S روی صفحه نمایش پر جنب و جوش [PDF]به همراه زندگی نامه مختصر جلیل از ـلاشگران اقتصادی [PDF]ارزهایی که به جیب همسایگان می ریزیم سئو افزایش تقاضا برای ابزارهای پوشیدنی هوشمند [PDF]WinCC TIA Portal [PDF]رزبری پای فراتر از انتظار گوناگون (136) [PDF]نویسنده: ربکا‌مک‌کینن تمــاس مسـتقـیم با مـن [PDF]جنبش کارگری ومروری براعتصابات واعتراضات کارگران [PDF]PCWORLD IRAN اقتصاد مقاومتی با بنر و شعار محقق نمی شود مقاومت اگر نبود شعار نیل تا اخبار تصاویر تبلیغاتی هواوی میت 10 و قابلیت‌های دوربین آن فاش شد پاورپوینت عامل و محيط به روز رسانی امنیتی مک او اس high sierra جديدترين مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات آگوست 2017 – دستگاه لیزر مو ۵ دلیلی که شما را برای ید تلفن هوشمند دارای usb c منصرف میکند پورتال babol0111 دستگاه چاپ بنر تلگرام باز درباره هنر، ادبیات، جامعه و طبیعت – فرزاد عظیم‌بیک انجمن راسخون از چه رو یدک کشیدن شعار حقوقدانی چند عمل خطرناک بعد از خوردن غذا ( مخصوص ماه رمضان) نیوزهاب بانک ایمیل صدهزار کاربر ایرانی و فعال مطالب برتر سرخط خبرها ۲۷ مهر ۱۳۹۶ page ۳۲۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۶ page ۲۷۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۶ page ۴۰۷ مشاهده ip افراد فرستنده ایمیل فتوکپی سیاه سفید Oceania مطالب من جهان سخنی با مخاطبان و همراهان سبز پیام تبریک مرد محبوب استقلالی ها برای پرسپولیس /عکس سفر تبلیغاتی ترزا می به اسکاتلند آموزش ساخت کلنی قوی و موفق سریال هایی که نسلیهان بازیگر ترکی بازی کرده است رسید دکتر حسین ناصری مبتکر طرح مدیر ماجراجو و ماجراجوی ایرانی جستجو برای "" بتاسهم » اخبار بازار امروز … چاپ و نشر

نظرات




نماد