سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

Music Flow یکی از محصولات صوتی جدید شرکت ال‌جی است که اخیرا به بازار جهانی عرضه شده و بواسطه کیفیت خوب خود توانسته نظر خیلی از طرفداران این برند را به خود جلب کند. اخیرا پای این محصول به ایران هم باز شده و گلدایران برای تبلیغ آن یک کمپین تبلیغاتی نمایش بنر طراحی کرده که صفحه فرود بسیار متفاوتی را به همراه خود دارد.

می‌توان گفت که ال‌جی در حین طراحی این صفحه فرود تمام اصول اساسی و تاثیرگذار را رعایت کرده و توانسته یک نمونه بسیار خوب را از خود به جا بگذارد. اولین موردی که شما را در این صفحه فرود جذب می‌کند، امواج قرمز رنگی هستند که از Music Flow به صورت مجازی جاری می‌شوند. این امواج در حقیقت نشانگر بی‌سیم بودن این گجت هستند و بدون خواندن محتوا این صفحه هم می‌توانید متوجه ماهیت این محصول بشوید.

goldiran

استفاده از تصاویر روشن و واضح از مواردی است که در این صفحه فرود، روی مخاطب تاثیر مثبت گذاشته و او را جذب می‌کند. یکی دیگر از نکات ریزی که در این صفحه فرود اعمال شده، گوشی همراهی است که در سمت چپ صفحه فرود قرار گرفته و در مرکز آن می‌توانید سرتیترهای مربوط به صفحه فرود را مشاهده کنید.

 

از آنجایی که این کمپین با هدف برندینگ Music Flow راه‌اندازی شده، دیگر روی مرحله خرید این محصول تمرکز نشده است. در کل چنین صفحات فرودی می‌توانند سرمشق خوبی برای کسب‌وکارهایی باشند که می‌خواهند یک کمپین موفق برای خود طراحی کنند.


تگ ها : امواجی از گلدایران که شما را جذب خواهند کرد #گلدایران hashtag on Twitter کدام چشم در نگاه اول توجه شما را به خود جلب میکند Images about #گلدیران tag on instagram ت مام عاشورا و قيام امام حسين در دفاع مقدس آرینا کالا جستجو در مطالب سايت مرجع متخصصان سلامت ايمني و محيط زيست (HSE) لاشه هواپیمای ایر آسیا پیدا شد جستجوی عبارت انجمن علمی فرهنگی فررزانگان اسداباد ال جی است که on Instagram ابتکار: پیگیر موضوع پارازیت از وزارت ارتباطات هستیم جستجوی یونیزه کردن تعمیرات تلفن همراه در ای ایران با بهترین قیمت Images tagged with #روی KGI: دوربین TrueDepth، اپل را ۲ سال و نیم از رقبای اندرویدی پیش می meshki کمپین تبلیغاتی Images tagged with #lghcciran12 on instagram online instagram 14 اپلیکیشن به درد نخور در گوشی های موبایل که بسیار پرطرفدار گل توسون به ایکر کاسیاس به عنوان برترین گل هفته اول لیگ قهرمانان سلفی دسته جمعی هنرمندان مجموعه شهرزاد در اتاق گریم درد داره تاپیک اختصاصی تلویزیون های سه بعدی Cinema 3D ال جی [آرشيو جستجوی برنامه درایوها نمایش اطلاعات تمام درایوها لیست تمام اطلاعات تست: ديگران شما را چطور مي‌بينند؟ جدیدترین مطالب داغ و خواندنی روستاییان بالای ۶۵ سال سن مستمری می گیرند مرداد ۱۳۸۸ #lghcciran12 Images about #سولاردام tag on instagram Tag : #Solardom Instagram Pictures درون مايکروويو به شامپویتان نمک اضافه کنید تا مشکلات موهایتان را حل کنید! لوازم خانگی مرکزی صدرا ایجاد فضای نقد و گفتمان برای دانش‌آموزان و فرهنگیان سايت اس ام اس به شامپویتان نمک اضافه کنید تا مشکلات موهایتان را حل کنید تاثیر مایکروویو بر سلامت انسان !!!؟ مهر ۱۳۹۵ Images tagged with #SolarDOM on instagram reading عبارت لینک reading 1977 ماوراء الطبیعه تلگرام باز قاضی ایالتی LG Home Entertainment Iran انجمن راسخون حجاج در پای کوه عرفات گزارش تصویری به شامپویتان نمک اضافه کنید تا مشکلات موهایتان را حل رونمایی ال جی از سیستم تهویه مطبوع فوق پیشرفته و کم مصرف multi v لوازم خانگی ال‌جی در ایران (@lghairan) تماس با ما this week in trump administration lies from sunday shows to thursday vps alman hematzade.shop برچسب تصاویر فروش ضد یخ فیروزگام – برگه 2 – سایت قیمت ها تکمیل راه آهن نیازمند شارژ مالی است LG MG47WM Microwave صفحات مقالات تکنولوژی تشعشعات موبایل در صورت رعایت استانداردها بی خطرند آريا سرويس پرند #solardom • Instagram photos & videos ܓܨسوسوبرریܓܨ ویکی وای فای اجتماعی و فرهنگی و اخبار روز طرز تهیه غذا با فر نوری زیرساخت صفحه ۹ SolarDOM hashtags : images & videos on Instagram

نظرات




نماد