سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

افرانت یکی از ارائه‌دهندگان سرویس اینترنت است که از سال ۱۳۷۶ شروع به فعالیت کرده و توانسته برند خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد. این شرکت در کنار ارائه سرویس اینترنت، به فروش سرور مجازی هم می‌پردازد و اخیرا برای تبلیغ این سرویس خود یک کمپین نمایش بنر طراحی کرده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

از آنجایی که این کمپین به صورت نمایش بنر است، اطلاعاتی از عملکرد آن در دسترس نیست. ولی از لحاظ طراحی بنر و صفحه فرود نقاط ضعف و قوتی در این کمپین مشهود است که توجه به آنها می‌تواند در عملکرد یک کمپین تبلیغاتی تاثیر بسیاری بگذارد.

در درجه اول به بنر تبلیغاتی این کمپین می‌پردازیم که طراحی ساده و مناسبی دارد، ولی در آن از دکمه فراخوان (Call-to-Action) استفاده نشده‌است که نبود همین المان سبب می‌شود که میزان نرخ تبدیل (Conversion Rate) کاهش یابد. ولی افرانت با محتوای روی بنر خود مستقیما به مخاطب هدف خود اشاره کرده و سعی کرده و با استفاده از هویت سازمانی خود، اعتبار خود را در بنر تبلیغاتیش نمایش دهد.

 

afranet

اگر این بنر به صورت متحرک بود، افرانت می‌توانست بیشتر روی مزیت‌های سرورهای خود تمرکز کند و از این طریق به جذب مخاطب بپردازد.

صفحه فرود این کمپین در حقیقت همان صفحه سفارش مربوط به سرور مجازی افرانت است. این صفحه هدف افرانت را از این کمپین نشان می‌دهد که هدف همان افزایش فروش به حساب می‌آید. در اینجاست که افرانت می‌توانست با یک صفحه فرود مخاطب محورتر، از مزایای خدماتش گفته و سپس او را به مرحله خرید وارد کند.همچنان برخی نمونه کمپین تبلیغاتی ما به بلوغ نرسیده‌اند و تاکتیک‌های بسیاری برای اینکه نتایج بهتری دریافت کنیم وجود دارد. ولی در هر صورت می‌بینیم که علم در این روش‌های تبلیغاتی حرف اول را می‌زنند و به زودی همه نهایت سعی خود را می‌کنند تا با رعایت اصول، خود را به نتیجه مطلوبشان نزدیک کنند.


تگ ها : بررسی کمپین تبلیغاتی نمایش بنر افرانت برای سرورهایش کمپین تبلیغاتی تبلیغات اینترنتی بررسی کمپین تبلیغاتی بنر اینترنتی بیمارستان چشم‌پزشکی نور نمونه موردی دیجی‌کالا — آکادمی ای‌نتورک گنج من 5 نمونه از زیان بار ترین اشتباهات کارآفرینان تازه کار در بازاریابی تعرفه سایت ها جستجوی عبارت خدمات دهی مجازی [PDF]Untitled هاست ارزان تلگرام هفتمی کانال کانال هفتمی مطالب ‌باشند نیوزهاب تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام مهمترین مشکل شهر زنجان اخبار Microsoft Schneider ضرورت رونق ایجاد دیتاسنترهاى داخلى در طراز جهانى توسط بخش خصوصی تکنيکها و آموزشهاي طراحي و بهينه سازي سايت [بایگانی] طراحی وب سایت تلگرام باز [PDF]سریال لغو مجامع بانک ها BUCM تلگرام میزبانی وب تگ های مطالب » اپراتک انجمن مخ ها طراحی سایت گیلان می 2 2017 – برگه 4 – ویراطب تهران @7host.xyz Instagram Photos Videos & Bio گوگل در سایت تبلیغات on Instagram جستجوی سایت رها استفاده میزبان عبور حمله رمزهای عبور انتخاب کنید [PDF]پیامک یک تومان گران می شود Tags ویکی وای فای 880088 حمیدرضا رنجبران لیست فعالیت های من لونو اخرین اخبار دنیای فن اوری اطلاعات + بحث و گفتگو [بایگانی] دانلود حجت الاسلام والمسلمین گرمابی گفت پرشیا تلنت سی خبر کیفیتیاد رفته؛ نگاهی به مشکلات فنی خریداران سورن توربو نمایش صفحه روشن دانلود افزار گوگل صفحه نمایش gravity screen پرشیا تلنت

نظرات




نماد