سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

در حالی که روز به روز تبلیغات آنلاین سهم بیشتری از هزینه کل پرداخت شده برای تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهد، افرادی که در حوزه تبلیغات محیطی به فعالیت می‌پردازند از ترس اینکه راهکارهایشان کمتر مورد توجه قرار بگیرد، نهایت سعی خود را می‌کنند تا ایده‌های بهتری را از خود به جا بگذارند. اخیرا مک‌دونالد هم یک کمپین تبلیغات محیطی اجرا کرده که بواسطه آن توانسته یک روز تابستانی گرم را برای خیلی از مردم آمستردام دلچسب کند.

 

چالش: اخیرا مک‌دونالد اروپا متوجه شده که محصولات دسری و نوشیدنی‌هایش به شدت با کاهش فروش مواجه شده‌اند و لازم است که به مردم یادآوری شود که در تابستان می‌توانند به سراغ محصولات جذاب مک‌دونلد هم بروند.

 

راهکار: یک روز گرم آمستردامی، یک بیلبور پر از ظرف خالی و یک دماسنج مشکوک و مرموز در پایین این بیلبورد! البته این سه سرنخ برای متوجه شدن راهکار تبلیغاتی متفاوت و بی‌نظیر آژانس JCDecaux کافی نیست.

 

وقتی به این بیلبورد نزدیک می‌شوید با یک پاراگراف مواجه می‌شوید که در آن عنوان شده: پس از اینکه دمای هوا به ۳۸ درجه برسد شما می‌توانید ظرف مک‌فلری رایگان خود را بردارید و به سوی فروشگاه مک‌دونالد واقع در مرکز خرید روبه‌رو بروید.

 

مطمئن باشید همین پاراگراف برای هر کسی کافیست که در آن روز گرم کمی صبر کرده و مک‌فلری رایگان خود را دریافت کند.

 

نتیجه: نتیجه اولیه این بود که اطراف این بیلبورد به شدت شلوغ شد و بسیاری از افراد نزدیک این بیلبورد شروع به اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام کردند و از سوی دیگر مک‌دونالد توانست با تست کردن این روش، متوجه شود که خیلی از افراد به این موضوع علاقه نشان می‌دهند و می‌تواند این روش را در شهرهای دیگر هم امتحان کند.


تگ ها : هوای گرم تابستان و مک‌فلری‌های رایگان مک‌دونالد Images for ‫هوای گرم تابستان و مک‌فلری‌های رایگان مک‌دونالد‬‎ چه جوری در هوای گرم تابستان ورزش کنیم مجله اینترنتی چاپ آبرنگ Shayan Shalileh شرایط نگه‌داری لپ‌تاپ در هوای گرم کمپین تبلیغاتی تبلیغات محیطی جدیدترین مدل تونیک شیک مجلسی ۲۰۱۶ نتایج زنده دانلود رایگان با لینک مستقیم چاپ آنلاین چاپ آبرنگ

نظرات




نماد