سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

همه ی ما انسان‌ها دوست داریم در کاری که انجام می‌دهیم، موفق باشیم و برای همین تمام تلاشمان را می‌کنیم، زمان می‌گذاریم، هزینه می‌کنیم و… ولی زمان که به پایان می‌رسد فقط تعدادی از ما مزه شیرین موفقیت را می‌چشیم!

مشکل کجاست ؟ چرا بیشتر افراد شکست می‌خورند و چرا فقط تعدادی برگزیده می‌شوند؟

 

اگر واقعیت را بخواهید، مسیر درست اولین قدم برای رسیدن به هدف و در ادامه آن دستیابی به موفقیت است. در قسمت اول این سری مقالات به بررسی یکی از آگهی دهنده های Anetwork می‌پردازیم که قدم بزرگی در این مسیر برداشته است.

 

هم محلی : نام یکی از چندین سایتی در زمینه خرید و فروش کالا به صورت رایگان و آنلاین می‌باشد که با طراحی بنر مناسب و هوشمندانه توانسته از هزینه‌های تبلیغاتی خود بهترین بهره را ببرد.

 

600x300

در اولین نگاه بنر ساده به نظر می‌رسد، در رنگ بندی آن از رنگ‌های آرامش بخش استفاده شده و حس اعتماد مخاطب را بوسیله رنگ‌های متناسب بر می‌انگیزد. ولی پشت این ترکیب بندی ساده چه چیزی وجود دارد که آن را به یک بنر فوق العاده توجه برانگیز تبدیل کرده است؟

 

چند ثانیه که صبر می‌کنیم حسی خارق العاده نشانگر موس را روی دکمه فراخوان بنر می‌برد. درست است نکته حیاتی همینجاست نکته‌ای که بارها و بارها در مقالات قبل اشاره شده بود “دکمه فراخوان (Call-to-Action) ”

 

افکت ویژه کار شده در بنر آرام آرام مخاطب را ترغیب می‌کند که با توجه به محتوای بنر روی آن کلیک کرده و این کمپین تبلیغاتی را تا این حد موفق کند. واقعیت این است که طراح نخواسته با شلوغی بنر، افکت های چشمک زن و رنگ بندی با کنتراست بالا مخاطب را مجبور به کلیک کند.

 

هرچه که هست هم محله توانسته با یک” بنر جادویی “مخاطبان واقعی و مورد نظر خود را وارد سایت خود کند.

به نظر شما یک طراح مناسب ساختاری ساده و همگون دارد یا پیچیده و ساختار شکن ؟


تگ ها : روزنه های یک موفقیت بزرگ : هم محله Images for ‫روزنه های یک موفقیت بزرگ : هم محله‬‎ راز یک شبه به موفقیت رسیدن مادرم قهرمان زندگی‌ام بود مجله اینترنتی برترین ها روزنه rowzane [PDF]ﺧﻼﺻﻪ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﮔﻔﺘﮕﻮﯼ ﺳﻴﺎﺳﺖ ﻣﻨﻄﻘﻪ اﯼ در ﻣﻮرد ﭼﺎﻟﺶ هﺎﯼ ﺁ بازار تهران در گذر زمان ایرنا عمر خودرو خود را با رعایت این نکات بیشتر کنید روش هایی برای بستن منافذ باز پوست ترفندی برای افزایش اعضا در کانال تلگرام دکتر عباس انتظاری » منافذ پوست (پیشگیری و درمان) تجارت موانع رشد شهر نی ریز در روزنه زمان (گذشته، حال، آینده) [PDF]ﭘﯿﺶ ﺑﻪ ﺳﻮی اﻋﺘﺼﺎب ﻋﻤﻮﻣﯽ! پایگاه علمی محدثه شهرستان ایلام افتتاح شد تصاویر عجیب و دردناک از پسر بچه فیل نما! انجمن شعر با نفوذترین خانواده های ایرانی در دبی چه کسانی هستند؟/ حاکم دبی چگونه حل مشکل چاقی با اثر مرکب چگونه با یک پسر رابطه برقرار کنیم نوشته های خواندنی جام جم آنلاین میشل اوباما و آن رامنی از همسرانشان می گویند چین : ویزا، راهنمای سفر و هزینه ها BBC Persian اهواز [PDF]ارزش های محله تاریخی و معیارهای تغییر در آن از نظر ساکنان [PDF]دانلود فایل کامل بازیکنان مُسن غیر بومی؛ وقتی مرغ همسایه غاز است اکتبر: عملیات گسترده شب 26 اسفند ماه 1384 شهر مریوان توسط چندین نقاق توان مقابله با آرمان‌های انقلاب را ندارد تبلیغات روزنه برای برآورده شدن حاجات چه دعایی بخوانیم و شيوه دعا كردن چگونه است؟ روزهای مرگ و نابودی اسدالله عسگراولادی ؛ از اولین حجره تا تجارت جهانی/ مشهورترین تاجر و خراسان شمالی دانشکده علوم ارتباطات لحظه های شیرین یک اعدامی پای چوبه دار به علی گفتم: پسرم اجازه می‌دهی بگویم جرمت چه بوده است؟ جدیدترین خبرهای شهرستان اصفهان [PDF]دریافت فایل فهرست کتاب [PDF]ﻓﺼﻞ فرمان ۱۰ ماده ایِ یک ابله برای جشنِ بادکنکی: اشرفِ حیوانات روز شنبه [PDF]ﻫﺎي آن ﮔﻮﻧﻪ و ﭘﻴﺸﮕﻴﺮي وﺿﻌﻲ درآﻣﺪي ﺑﺮ الف [PDF]نقش پیاده راه ها در باززنده سازی و احیای بافت های تاریخی بایگانی‌ها شبکه های اجتماعی وب سایت حسن روحانی آموزش چند نوع ماسک صورت طلای کثیف یا بلای جان طبیعت و ساکنان مازندران/ تهدید تخریب از سال درد و دل های یک فوق لیسانس بیکار و بی پول جنگ های شهری خاطرات تکان‌دهنده یک داعشی [PDF]بایسته های طراحی مسجد بر مبنای کارکردهای فرهنگی رئیس جدید سی، آی، ای قاتلین حرفوی را در جنگ افغانستان میگمارد Farid Afg [DOC]مقدمه تجارت کشور ها را قادر می سازند تا نظریات و تکنالوژی را وارد نموده دانشجو و دانشگاه 666. اردو جهادی عمار بررسی مراحل رشد روانی – جنسی از دیدگاه فروید • موسسه کاردرمانی رشد جاذبه های توریستی اکوادور زندگينامه شخصی محسون پاسخ‌کوبنده ملت ایران به شیطان بزرگ/ ۱۳ آبان؛ حماسه‌ای دیگر با حضور مخبر راه های فایق شدن بر دشواریهای کنونی بررسی هنر عمومی (Publıc Art) و نقش آن در طراحی شهری – گروه تهران معاصر [PDF]ﻫﺎي اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ در ﻣﺤﻼت ﺷﻬﺮي ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻓﻘﺮ و آﺳﯿﺐ ﺧﺮده

نظرات




نماد