سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که در  ایران، منتظر عرضه ساعت هوشمند اپل که اپل واچ نام دارد بودند. این تکنولوژی پوشیدنی آنقدر با اهمیت شده که در ایران برای فروش آن یک فروشگاه آنلاین جدا تاسیس شده که AppleWatch.ir نام دارد. این فروشگاه اخیرا یک کمپین نمایش بنر طراحی کرده که هم‌اکنون هم قابل مشاهده است. در ادامه نگاهی به این کمپین تبلیغاتی می‌اندازیم:

چالش: مشخصا چالش این فروشگاه آنلاین که فقط محصولاتش شامل چند مدل از اپل واچ و لوازم جانبی آن است، این بوده که همه متوجه شوند که چنین فروشگاهی وجود دارد و اپل واچ و همه لوازم جانبی آن را ارائه می‌دهد.

 

راه حل: از آنجایی که این فروشگاه به نوعی نیازمند برندینگ است، تیم مارکتینگ آن سراغ تبلیغات نمایش بنر در سایت‌های مرتبط رفته‌. مشخصا در چنین وب‌سایت‌هایی با اینکه نمی‌توان به راحتی نتایج حاصل از تبلیغات را ردیابی کرد، ولی تاثیر خود را می‌گذارند و مطمئنا علاقمندان را جذب خواهند کرد.

 

نیم نگاهی به المان‌های کمپین:

 

بنر تبلیغاتی: این بنر همچون خود محصولات و تبلیغات شرکت اپل، حال و هوای مینیمال دارد و در آن سادگی موج می‌زند. به همین دلیل می‌توان گفت به خاطر هماهنگی با محصولاتی که ارائه می‌دهد، طراحی این بنر بسیار به‌جا است.

 

کپی این بنر در عین کوتاه بودن، بسیار تاثیرگذار است: اپل واچ اینجاست…

digiato_265_tarhe3

در آخرین اسلاید این بنر، یک دکمه فراخوان (Call-to-Action) قرار گرفته که مخاطب را تشویق می‌کند تا وارد مرحله خرید محصول شود.

 

صفحه فرود: صفحه فرود این کمپین، همان صفحه اول وب‌سایت AppleWatch.ir است و از آنجایی که کمپین جنبه برندسازی و دیده شدن دارد، چندان صفحه فرود خاصی در نظر گرفته نشده. در همین صفحه اول این وب‌سایت به اندازه کافی محتوا جالب در مورد اپل واچ آورده شده که شما را وسوسه کند تا یک نسخه از این گجت را خریداری کنید.

 

نتیجه: در چنین کمپین‌هایی که به صورت نمایش بنر هستند، هر چه قدر وب‌سایت نمایش‌دهنده تبلیغ به محصول تبلیغ شده مرتبط‌تر باشد، نتیجه بهتری حاصل می‌شود و دقیقا در این کمپین هم این اصل در نظر گرفته شده و این بنر را بیشتر در وب‌سایت‌های فناوری اطلاعات مشاهده خواهید کرد.


تگ ها : Images for ‫وقتی تبلیغات نمایش بنر اپل واچ پا به ایران می‌گذارد‬‎ وقتی تبلیغات نمایش بنر اپل واچ پا به ایران می‌گذارد سه بنر تبلیغاتی ساده و مناسب از ماه اوت ای‌نتورک — تبلیغات اینترنتی در فضای آنلاین تعرفه‌های تبلیغات — ای‌نتورک کمپین تبلیغاتی تبلیغات اینترنتی تبليغ جديد تلويزيون lg هشتگ در اینستاگرام اپل اعتیاد به گوشی‌های هوشمند را درمان می‌کند! یك وبلاگ نویس تاك تحلیل نازیبایی ساعت اپل شخصیت هالک (Hulk) – بوک تک «الیور توئیست» استفاده از بنرهای تبلیغاتی «شهرزاد» را تکذیب کرد [PDF]الگوی سامورایی تحلیلی بر رفتار قجری حلقهٔ احمدی‌ نژاد! BREEZE؛ کثیف بودن لباس= انجام یک کار خوب با راه‌های کسب درآمد از توسعه اپلیکیشن به سادگی آب خوردن سد بیکاری تبلیغات 733 اخبار آیفون 8 و آیفون 10 در ایران چند خواهد شد؟ mrezaei، نویسنده در رای بین تیوال فن‌اوری ترفندهای کاربردی برای استفاده بهتر از سیستم عامل iOS 11 apple os نسل دوم ساعت هوشمند سونی وارد ایران شد دوشنبه 15 آبان 1396 سیاست رهبری احزاب و شخصیت‌ها نظامی انتخابات سئو وقتی کنترل دست باباته! رسانه تی وی [PDF]تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد در تقلا برای فروش بیشتر نسیم آنلاین اخبار اغتشاشات امروز ایران اخبار لحظه به لحظه از نمایشگاه CES 2016 تلگرام باز علاقمندی فیلمسازان یا ممیزی اداره نظارت؛ کدامیک عامل این وضعیت است جستجوی دلایل سامسونگ برای برتری بر آی پد اپل در آ ین تبلیغات پیاده روی اربعین عزت اسلام و خواری دشمنان را به دنبال دارد ITiran v2.0: it Archives جنجال‌های تبلیغاتی فیلم سینمایی لالا لند شانس اصلی اسکار 2017 فسخ قرارداد مهاجم استقلال قانونی است؟ +عکس سيستم جامع محل اقامت هیئت همراه شاه سعودی در سفر به مسکو کجاست comment on roger federer vs rafael nadal live stream watch the ارسال کنید بلاگ شخصی آهو جلیلی 810 darkroom gallery گالری هوشمند دوگانگی تلویزیون در حل معضل وارونگی فرهنگی یا جذب مخاطب به هر تکواندوی ایران ۵ سهمیه دیگر مسابقات گرنداِسلم را کسب کرد هیهات؛ جدیدترین فیلم عاشورایی سینمای ایران نمایش واقع بایگانی: برای بسم تعالی سلام ، امروز هم با یک مصاحبه جالب و متفاوت میهمان دیدگان شما فرکانس شبکه نمایش در رسیور قدیمی فراز آقای تاج! فیش حقوقی خودتان و مسئولان فدراسیون را منتشر کنید دستگاه مجله شاخص آنلاین vcenter appliance هوش مصنوعی در فیلم جدید ریدلی اسکات به نام میثاق به یک دوست اجاره ای نیازمندیم BUCM عهمسر جدید جنتی به روز رسانی امنیتی مک او اس high sierra برپایی مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) در حرم رضوی بهترین ستاره باواریایی ها و سیو های فوق العاده مقابل دورتموند مقالات – صفحه ۲ Searches related to وقتی تبلیغات نمایش بنر اپل واچ پا به ایران می‌گذارد

نظرات




نماد