سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

همه شما برند مشهور نایک را می‌شناسید و بیشترتان با شعار Just Do It آن آشنایی دارید. این شعار که حاصل یک کمپین بلند مدت بود، از آنجایی شروع شد که نایک احساس کرد که فقط یک قشر خاص را نشانه گرفته و آنها بیشتر دوندگان ماراتون هستند. در اینجا بود که لازم شد این برند روی یک خط جدید تمرکز کند (چالش).

این کمپین در زمانی شروع شد که ریباک بیشترین فروش را به خود اختصاص داده بود و نایک فقط یک رقیب نه چندان قدرتمند به حساب می‌آمد. شاید سوال این باشد که چرا Just Do It این قدر همه گیر شد؟ مشخصا به خاطر اینکه هر فرد از هر قشری را هدفگیری می‌کرد (راه حل) .

 

فرقی نمی‌کرد که آن فرد یک زن دونده باشد یا یک زن مسنی که فقط پیاده‌روی می‌کند

quiksilver-nike-just-do-it-two-seasons-102078

پس از شروع این کمپین در اواخر دهه ۸۰ اتفاقات جالبی برای نایک در حین دهه  ۹۰ رخ داد. نایک در آخر سال ۱۹۸۸ میلادی فروشی برابر ۸۰۰ میلیون دلار داشت ولی در سال ۱۹۹۸ این عدد به ۹.۲ میلیارد دلار افزایش یافت. (نتیجه)

این کمپین طراحی شده توسط برند نایک، نشان داد که قبل از شروع یک کمپین باید هدف خود را بدانیم و ببینیم که می‌خواهیم چه قشری را هدف بگیریم.

شاید همچون نایک بخواهید قشر خاصی را نشانه‌گیری نکنیم و مخاطب هدف ما همه مردم دنیا باشند.


تگ ها : شعار مشهور نایک و تاثیر آن بر فروش دهه نود این شرکت نتایج حاصل شده از بهینه‌سازی بنر تبلیغاتی وب‌سایت راهکارها روابط عمومی و رابطه آن با پروسه جمع‌آوری لید نایکی تبلیغات نایک – مجله کلیک جنرال الکتریک، ارزش ها همه چیز است نگاهی به شعار تبلیغاتی شرکتهای معتبر جهانی – مشاوره بازاریابی و تبلیغات شگفت انگیز برند نایک برترین شعارهای تبلیغاتی از برندهای موفق شعار نایک «فقط انجام بده» / مجله / lek10 جیووا و آل اشپورت در ایران چه می کنند؟ کامل ترین مجموعه شعارهای انقلابی در جریان انقلاب اسلامی ایران. ویژه دهه فجر نوآوری در ریبوک شرکت فورد موتور پرتال جامع علوم انسانی #raminomrani Tagged Photos and Videos برند شهری، ایجاد ارتباط عاطفی و روانی با شهر مورد نظر است. TENNIS چهره‌های مشهور ایرانی در دنیای برندینگ - پایگاه تخصصی اتاق مدیریت ارتباط با مشتری خبرگزاری آريا الف شبکه اجتماعی خرید دکمه مقالات و دانستنی های کیف و کفش در سایت کالپوش [PDF]Human Sciences Research Journal ﺑﺮرﺳﯽ ﭘﯿﺎﻣﺪﻫﺎي ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺷﺪن در ورزش ﺳﻌﯿﺪ ﺳ برندینگ تجارت 120000 هزار میلیارد تومانی در سال را باید جدی گرفت [PDF]برند هشتاد و پنجی ها بررسی استراتژی‌های کسب و کاری آدیداس موضوع: 100 برند برتر 2017 چه راهبردی برای نوآوری دارند تاریخچه برند آدیداس (Adidas) برند مایکروسافت کانورس آل استار، بهترین کفش تمام دوران کتانی های زیبا با ترکیب رنگ های پاییزی دوتا صندلی چوبی ویترین برند (آخرین به‌روزرسانی) معرفی برند ادیداس حوزه ایرانیان چه می‌خرند، چه می‌پوشند و چه می‌خورند؟ 90tv.ir خلاصه متن کتاب 22 قانون برند تجارت مشهور قبیله های مدرن سرمایه داری محمد کیان راد حقایقی شگفت انگیز درباره مک‌دونالد + عکس طراحی و توسعه استراتژی های برند Images about #raminomrani tag on instagram حقایق جالب درباره کسب و کار خلاق amazon [PDF]کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای کوچک شهریور 90 دوره نوزدهم MBA در سازمان مدیریت صنعتی بندی‌های [PDF]پانویس ها چه خبر Nike Air Max 90 Ultra SE Casual Shoes For Women 210000 تومان [PDF]جهانی شدن و تحوّل ماهیت جنبش های اجتماعی در جوامع غربی1 بفرمائیدوبلاگ خودتان است این ماجرا حدود ۱۵ سال پیش برای من شروع شد بلغارستان در جام جهانی ۱۹۹۴(قسمت اول) P30World Forums جذابیت‌های المپیک و جاذبه‌ی بازی‌ها با تجاوز گسترده به حقوق کارگران میردورقی:/ مبارزه با فساد فقط در حد شعار و پوشش است چهره های مشهور و کمک به تبلیغات برند ها مجله الکترونیکی نوروزانه [PDF]الگوی سامورایی دفتر مشاوره و پژوهش بصیر تبلیغات محیطی سلام دادا

نظرات




نماد