سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

قدم اول برای گسترش فرهنگ رک گویی، ارزش نهادن به آن است. اگر کارمندان بدانند رک بودنشان در برابر یکدیگر و مدیران، ارزش دارد، حتما این رفتار را از خود نشان می‌دهند. به بیان دیگر رک گویی باید ارزش هزینه‌ای که برایش می‌شود داشته باشد.

مرحله‌ی اول برای پذیرش این رفتار این است که ابزارهای لازم برای ابراز بازخورد مستقیم را فراهم کنیم. کارمندان و اعضای تیم باید بتوانند بدون ترس از برخورد مدیران، نظر خود را ابراز کنند. شاید تغییر سریع رویه دشوار باشد؛ اما می‌توان به‌مرور و با ایجاد ابزارهایی مانند صندوق‌های نظرات ناشناس یا پلتفرم‌های آنلاین ناشناس، این فرهنگ را در شرکت نهادینه کرد. از طرفی، مدیران باید ارائه‌ی نظرات مستقیم و رک‌گویی را در رفتارهای خود نشان دهند. آن‌ها باید با کنار گذاشتن نگرانی‌ها از ناراحت شدن افراد، با رعایت اصول اخلاقی، نظرات خود را به اعضا انتقال دهند.

نظرات برتر کاربران زومیت

برای پذیرش نظرات مستقیم و رک، باید طرز تفکر قدیمی خود را اصلاح کنیم. باید به این نتیجه برسیم که فردی که نظری را بیان می‌کند، لزوما دیدگاهی منفی نسبت به شرکت ندارد. باید این تفکر را داشته باشیم که همه‌ی منتقدان داخلی، تنها برای پیشرفت شرکت تلاش می‌کنند. به‌عنوان یک مدیر باید توانایی پذیرش این مسئله را داشته باشیم که نظر یک فرد، شخصیت او نیست. هر فردی ممکن است در بازه‌ای از زمان نظری داشته باشد و پس از مدتی آن را تغییر دهد.

برای پیشرفت در زمینه‌ی فرهنگ رک گویی باید امتیازات این رفتار را به کارمندان نشان دهید. این راهکار را می‌توان به روش‌های مختلف اجرا کرد. یکی از روش‌ها، اهدای پاداش به افرادی است که نظرات خود را بی‌پرده بیان می‌کنند. راهکار دیگر به کار گرفتن نظرات و پیشنهاداتی است که به نظر مناسب می‌رسند. وقتی فرد پیشنهاددهنده ببیند که نظرش مورد بررسی قرار می‌گیرد و با دلایل محکم و منطقی، قبول یا حتی رد می‌شود، برای ارائه‌ی نظرات بعدی تشویق می‌شود.

نکته‌ی حساس در پیشبرد این فرهنگ در شرکت آن است که مراقب رفتارهای افراد سودجو باشیم. ممکن است برخی کارمندان از فرهنگ باز شرکت سوء استفاده کنند و اخلاقیات را در روابط خود زیر پا بگذارند. بهتر است برای این نوع رفتار نیز عواقب مشخصی در نظر گرفته شود. این نقطه، همان بخش حساس ایجاد فرهنگ رک‌گویی است. به بیان دیگر مدیری در ایجاد این فرهنگ موفق می‌شود که بتواند مرز باریک رک‌گویی و توهین را مشخص کند و علاوه بر تشویق کارمندان به ارائه‌ی نظرات، محدودیت‌های اخلاقی را نیز تعیین کند.

 


تگ ها : افزایش رک گویی و صداقت در تیم های کوچک افزایش رک گویی و صداقت در تیم های کوچک افزایش رک گویی صداقت در تیم های کوچک JCafe.ir عزمی پایان نامه و مقالات توران به میلان نزدیک شد DxOMark: گلکسی اس 7 بهترین دوربین در بین گوشی‌ های هوشمند را دارد نون مثل صداقت مثل او روان شناسی رک گویی آخرین اخبار company فورد، مرسدس، فولکس و بی ام و در توسعه ی ایستگاه های شارژ برقی، متحد سخنان بزرگان در مورد صداقت [PDF]دریافت @ @ @ Gap Do3tane @ @ @ جاذبه های گردشگری تنکابن رعایت این نکات شما را خوش صحبت می کند رفتار قاطعانه (رک بودن) چیست ؟ با حضور سجاد پورقناد آروین صداقت کیش و ناصر ایزدی نوشته های خواندنی [PPT]روش های تدریس تجاوز 40 مرد به دختر 15 ساله در مالزی! عصر جهان | انجمن برقانجمن علمی دانشجویی برق دانشگاه اورمیه آشنایی با روش های مدیریتی درست و نادرست در کسب و کار طالع بینی ازدواج مرد متولد آذر وانت تندر90 در بابل چالش‌ها و هزینه‌های رهبری [PDF]Untitled آیکن های HTC در دیگر گوشی های اندروید با Sense 5 Theme شخصیت مردان متولد ماه آذر شخصیت شناسی از روی انگشتان دست چه خبر از علی صادقی بازیگر؟ نامه ی دختری زشت که دوست داشت زیبا می بود! [PDF]پنج شنبه ؛ مشهد یکپارچه علیه اغتشاش [PDF]اي ﻧﻮ ﻛﺎر، زﻣﺎﻧﻪ ﻣﺪﻳﺮان ﻛﻬﻨﻪ طراحی دفتر کار یاهو؛ سائوپائولو – مالی پدیا آغاز دور جدید پیش فروش خودروی بسترن B30 طراحی سایت حقایق گزارش ویدیوی زومیت از مراسم رونمایی تلویزیون های QLED سامسونگ در ettelaat newspaper روشهای شناخت تیپ های رفتاری در مدل DISC مارس دانلود آپیکال کشاورزی APK با 6 ویژگی انسان های دوست داشتنی، دوست داشتنی شوید چهار روش مدیریتی درست و نادرست از زبان مدیر ارشد سابق گوگل و اپل سیمین صداقت که بود؟ آشتی ملی، عفو عمومی، و حق خواهری برای کُردها چطور به حرف مردم اهمیت ندهیم؟

نظرات




نماد