سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

باربرهای ایمنی سامسونگ شرایطی را برای رانندگان فراهم می‌کنند تا به راحتی از کامیون‌ها و بربارها سبقت بگیرند.

به سادگی با نصب یک دوربینِ بیسیم در جلو کامیون، تصویری از اتومبیل‌هایی که از رو‌به‌رو به سمت کامیون می‌آیند را به تلویزیونی که در پشت کامیون وصل شده، ارسال می‌شود.

از این طریق، راننده‌های که در پشت ماشین باربر گیر کرده‌اند می توانند به راحتی تصمیم امنی برای سبقت گرفتن اتخاذ کنند.

سامسونگ یک ایده درخشان و به چالش کشیده را امتحان نکرده: حقیقت اینجاست که این تکنولوژی قبلا وجود داشته و سامسونگ برای یک کمپین هیجان انگیز از آن الهام گرفته است.

برای اولین بار در آرژانتین که پر خطر ترین خیابان های دنیا را به خودش اختصاص داده، این تکنولوژی امتحان شد و با توجه به نسخه ۲۰۱۴ “گزارش جاده” از هر ۱۰۰،۰۰۰ رهگذر ۱۲.۴ مرگ و میر به همراه دارد. اکثر این حوادث در جاده‌های دو لاین و به خصوص در هنگام سبقت اتفاق می‌افتند؛ بنابراین چنین تکنولوژی مزیّت بزرگی برای رانندها به همراه دارد.

وبلاگ رسمی سامسونگ الکترونیک، “Samsung Tomorrow” چنین نوشت: تولید کننده‌های کره‌ای در صدد این هستند که خطر ناشی از ترمز‌های ناگهانی و یا خطرات ناشی از حیوانات حاضر در خیابان کاهش داده شود.

دید در شب یک گزینه دیگری از این تکنولوژی هست که سطح هیجان را بالاتر می‌برد و به سیستم عملکرد کاملی بعد از غروب آفتاب به مخاطبان ارائه می‌دهد.

البته مثل تمام تکنولوژی های دیگر می‌شود از این نوآوری هم شکل‌های زیادی پیدا کرد:

از دید در شب شروع می کنیم، شاید تلویزیونی که پشت کامیون‌ها نصب شود، باعث حواس پتری گردد و مشکل های دیگی همراه با خودش به همراه آورد.

نقطه دیگری که می‌شود روی آن دست گذاشت، این است که اگر هوا بد باشد چه بلایی سر دوربینی که در جلو کامیون نصب شده، خواهد آمد؟ هنوز می شه روی آن حساب کرد؟

در حقیقت این ایده عالی و کاربردی، همان ایده جذاب باربر ایمنی سامسونگ به حساب می‌آید. این نشان می‌دهد که از هر چیزی می‌توانیم برای یک ایده جذاب و ظاهرا منحصر به فرد، الهام بگیریم و فقط کافیست که کمی بیشتر چشمان خود را باز کنیم.


تگ ها : تجربه سبقتی هیجان‌انگیز با باربرهای ایمنی سامسونگ کمپین اموجی مک‌دونالد همانطوری که هستی بیا McDonald's پونیلا کمپین تبلیغاتی سامسونگ pishtaz pardaz (@pishtazpardaz) رفع مشکلات کهکشانی‌ها در حالت Safe Mode 6 مشکل متداول در گوشی های +Galaxy s6 Edge و نحوه برطرف کردن آنها بایگانی: آنچه نبود حالیکه توان آنرا لحظه حسرت عجیب نیست ترین لحظات [PDF]فهــرسـت سپیدار آنلاین » صفحه 1959 http://www.khodrobank.com/Reviews/8618/ترکمنستان شهرخبر مقایسه خودروهای بازار ایران [بایگانی] همه می‌دانیم قالیباف با دستاوردهایش وارد انتخابات می‌شود نه شعار استفاده در داخل بازی on Instagram زندگی ارتباط شوید زودتر بیشتری آشنا سازگار شوید منظم کنید ارتباط شوید زودتر بیشتری آشنا سازگار سازگار شوید منظم کنید معمولی هزاران غربت بخوان دریا

نظرات




نماد