سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

وی در ابتدا حدودا یک ساعت برای ارائه‌ی توضیحاتی از پیش برنامه‌ریزی شده در رابطه با گوشی میت ۱۰ پرو در بازار ایالات متحده صرف کرد. این سخنرانی پر بود از مکث‌هایی که نشان می‌داد مدیرعامل هواوی در حین سخنرانی احساس راحتی نمی‌کند. شاید بخشی از ناراحتی ریچارد یو به تصمیم ناگهانی AT&T مربوط می‌شود که در لحظه‌ی آخر تصمیم گرفت از قرارداد خود با هواوی جهت فروش گوشی‌های این شرکت در بازار آمریکا صرف‌ نظر کند. قرارداد فروش هواوی و AT&T می‌توانست یک شانس بزرگ برای این غول چینی باشد؛ اما تصمیم ناگهانی AT&T این شانس را از هواوی گرفت.

طبق گزارش‌ها، این اپراتور آمریکایی به‌دلیل فشارهای سیاسی از این قرارداد پا پس کشیده است. به‌ نظر می‌رسد این فشارهای سیاسی با نگرانی‌هایی در زمینه‌ی جاسوسی چینی‌ها و نقش هواوی در این جاسوسی‌ها مرتبط باشد.

هواوی

مدیرعامل هواوی در جریان سخنرانی‌اش به‌طور ناگهانی موضوع صحبتش را تغییر داد و با نشان دادن اسلایدی با عنوان «چیزی که می‌خواهم با شما در میان بگذارم» صحبت در مورد لغو قراردادش با AT&T را شروع کرد. او مکث کردن را کنار گذاشت و صحبتش را با بیان این مسئله شروع کرد که در غیاب هواوی، مصرف‌کنندگان آمریکایی به بهترین و گسترده‌ترین محصولات دسترسی ندارند؛ چرا که محصولات سومین تولیدکننده‌ی گوشی همراه در دسترس مصرف‌کنندگان آمریکایی نخواهند بود.

مدیرعامل هواوی اظهار داشت:

همه می‌دانند که ۹۰ درصد گوشی‌های فروخته‌شده در بازار ایالات متحده توسط اپراتورها به‌ فروش می‌رسند. این یک شکست بزرگ برای ما و همچنین یک شکست بزرگ برای اپراتورهای آمریکایی است. اما بزرگ‌ترین شکست‌خوردگان در این مسئله مصرف‌کنندگان هستند؛ چرا که به بهترین گزینه‌ها دسترسی نخواهند داشت.

وی سپس با اشاره به شروع کارش در این شرکت در ۲۵ سال پیش، نارضایتی خود از بی‌اعتمادی موجود در قبال این شرکت را با مخاطبان در میان گذاشت. به‌گفته‌ی یو، هنگامی که شش سال پیش هواوی در چین به‌عنوان یک تازه‌کار وارد بازار محصولات مصرفی شد، عده‌ای به این شرکت اعتماد کافی نداشتند. یو می‌گوید:

ما اعتماد شرکت‌های مخابراتی چینی را به‌ دست آوردیم، ما اعتماد بازارهای در حال توسعه را به دست آوردیم... و اعتماد شرکت‌های مخابراتی بین‌المللی را نیز جلب کردیم، [از جمله] تمام شرکت‌های مخابراتی اروپایی و ژاپنی. ما به بیش از ۷۰ میلیون نفر در سراسر جهان خدمات ارائه می‌کنیم. ما کیفیت [کارمان] را ثابت کرده‌ایم و نشان داده‌ایم که از حریم شخصی و امنیت افراد محافظت می‌کنیم.

این بخش از سخنان یو که بدون کمک دیگران انجام شد، جذاب‌ترین و الهام‌بخش‌ترین بخش از سخنرانی او بود. مدیرعامل هواوی می‌توانست به سخنرانی خسته‌کننده‌ی خود ادامه دهد؛ اما در انتها آن‌ سخنرانی ملال‌آور را به یک صحبت صادقانه تبدیل کرد. شاید بد نباشد دیگر مدیران نیز چنین کاری انجام دهند.


تگ ها : انتقاد ناگهانی مدیرعامل هواوی از اپراتورهای مخابراتی آمریکایی - انتقاد ناگهانی مدیرعامل هوآوی از اپراتورهای مخابراتی آمریکایی انتقاد ناگهانی مدیرعامل هوآوی از اپراتورهای مخابراتی آمریکایی انتقاد ناگهانی مدیرعامل هواوی از اپراتورهای مخابراتی آمریکایی CES 2018/ انتقاد ناگهانی مدیرعامل هواوی از اپراتورهای مخابراتی آمریکایی قانون‌گذاران آمریکا، AT&T را وادار به قطع روابط تجاری با هواوی هواوی؛ سومین تولیدکننده‌ بزرگ گوشی‌ هوشمند در جهان سرمایه‌گذاری گسترده‌ هواوی در افزایش کیفیت و نوآوری محصولاتش آخرین اخبار میت ۱۰ طراحی سایت تلویزیون‌ های 4K سونی با فناوری HDR و دستیار صوتی گوگل معرفی شدند عزم تهران ودهلی نو برای توسعه مناسبات اقتصادی و صنعتی ورفع مشکلات موج فا پازل: پدر، پسر و نوه پاریس میزبان المپیک ٢٠٢٤ می‌شود داوید ویا: آلکاسر می‌داند چه کار کند وضعیت آسیایی‌ها برای جام‌جهانی/ بازگشت ایران به جاده مستقیم صعود قیمت اینترنت بیش از ۲۰ درصد ارزان می‌شود؛ ارائه اینترنت نامحدود اخبار جزئیات تکان‌دهنده از تجاوز و قتل اهورا – حوادث همراه اول و کسب دوباره ی رتبه اول در اپراتورهای تلفن همراه langdata/fas.wordlist at master · tesseract برنامه Mug Life: وقتی هوش مصنوعی به تصاویر شما جان می بخشد زوم اپ افزایش تقاضا برای ابزارهای پوشیدنی هوشمند ۲۱ حقیقت مهم درباره‌ی اینستاگرام قیمت و زمان عرضه هواوی P۹ و P۹ پلاس مشخص شد موتور جستجوی قطره هواوی میت 9 به زوم اپتیکال ۱۰ برابری مجهز می‌شود کلیپ فول اچ دی فضا بهترین تبلت‌ های بازار با قیمت کمتر از ۸۰۰ هزار تومان هیوندای درحال کار روی فناوری اتصال خودرو روزنامه پیروزی ، پنجشنبه ۲۸ دی ؛ احمد با اشک رفت و با عشق برگشت افزایش وام ازدواج راه مقابله با ازدواج سفید وگسترش خانه های مجردی لیلی بی عشق وام ازدواج 15 میلیون تومان شد پرداخت 185 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در شعب بانک ملی پاسخ سیری احتمال اضافه شدن این دستیار صوتی به OS X را اختصاص بالون های مخابراتی به استان ها/ توسعه سایت های موبایل در ۲۶۵ هواوی به‌جای فروش بیشتر، بر رشد شرکت متمرکز می‌شود زندگی اسف بار بازیکن سابق آرسنال تمدید قرارداد همسر شکیرا با بارسلونا تا ۲۰۲۲ پیش‌بینی‌های هیجان‌انگیز ری کرزویل برای آینده انسان کردستان عراق نقش مهمی در تقویت ثبات و امنیت عراق دارد گشایش در روابط امان و تل آویو سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت منصوب زندگی من و خسیس خان سرپرست روابط عمومی بیمه سلامت منصوب شد بجای تظاهر کردن، قلب را باید صاف کرد اعطای بیش از 77 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در 9 ماهه نخست یوسف علیخانی «خاما» را منتشر کرد/ عاشقانه ای برای مردم ایران رابطه پنهانی همسر و دوستم را دیدم و زنم را کشتم! خونریزی در رابطه زناشویی، چرا؟ هر روز یک قدم به سمت زندگی سالم – ۲۲ آذر

نظرات




نماد