سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

گوگل به تغییرات بسیار ریز در رابط کاربری و طراحی‌های مربوط به سرویس‌های خود اعتقاد دارد و بی‌شک تا به امروز از آنها نتایج جالبی دریافت کرده که همچنان روی این تغییرات تمرکز می‌کند. ولی به نظر می‌آید که این تغییرات اعمال شده، حاصل بخشی از یک سری تست هستند که واقعا روی مخاطبان گوگل تاثیر مثبت داشته‌اند.

شاید تغییر جزیی لوگو گوگل را به یاد داشته باشید:

 

Google-logo-revampاخیرا گوگل سراغ یک تست دیگر رفته که البته به عقیده خیلی از منتقدان رابط کاربری، ممکن است این تغییر در موتور جستجو گوگل، کاملا حساب شده صورت گرفته باشد. اگر به لینک‌های قسمت Navigation موتور جستجو گوگل توجه کنید، رنگ استفاده شده در آنها از قرمز به آبی تغییر کرده‌است.

 

چنین تغییری ممکن است که فقط یک تست باشد و یا اینکه گوگل روی یک سری مخاطبان خود تستی با شرایط یکسان انجام داده که موجب این تغییر شده است.

 

در کل چنین اتفاقاتی در فضای وب نشان‌دهنده این است که حتی بزرگترین کمپانی‌های فعال در این حوزه، روی رابط کاربری خود تست انجام می‌دهند و دنبال این هستند که برای مخاطب خود تجربه بهتری ایجاد کنند.

 

blue-navigation-google-links


تگ ها : آبی یا قرمز؟ سوالی که ذهن گوگل را هم درگیر کرده پونیلا بالاخره این لباس چه رنگی است، آبی استیو جابز، مارک زاکربرگ، بیل گیتس و چرا لباس ساده و گاهی بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ چگونه دنیای تبلیغات را دگرگون 15 تصویر جالب که مغز شما را به چالش می‌کشند ۱۰ تا از برترین سوال های بی‌پاسخ علمی در جهان! مراحل بازی نهنگ آبی چیست و دانلود آن به چه صورت است؟ چرا با خیال آسوده می‌توانید از دیجی‌کالا موبایل بخرید؟ نظم و بی‌نظمی در جهان و رابطه آن با اختلال وسواس و بیماری افسردگی اعصاب مخاطب را در اینترنت به دست بگیرید – کانتنت برگر «نهنگ آبی» نوجوانان ایرانی را هم طعمه می‌کند؟ بخش بیست و دوم: تا عادت نکنیم؛ چون یک ماهی آزاد که به آب مسموم عادت حرکت عجیب بازیکن ایرانی که جهانی شد سردار، عزت‌اللهی، جهانبخش، گوچی، دژاگه و قرمزند یا آبی؟/ اکثر سوالات متداول بازی پوکمون گو Pokemon Go در بزرگترین مرجع بازی روانشناسی رنگ‌ها در بازاریابی و برندسازی درمان واریس پا با ۵ روش خانگی و موثر پرسش‌های بزرگ: آیا دریا واقعا آبی رنگ است؟ بخش سوالات چرا حشرات جذب نور می شوند و دورش می چرخند ؟ [PDF]کافه نشینی با بهاره رهنما بهار،سالمتی و دمنوش مسابقه عکس آیا روانشناسی رنگ‌ها علمی و قابل‌استناد است؟ حسن‌زاده: با چه منطقی با منصوریان که از آیین‌نامه انضباطی بی‌اطلاع است خطر نهنگ آبی برای نوجوانان ایرانی چرا آسمان را به رنگ‌های آبی یا سرخ در هنگام غروب می‌بینیم؟ عشق است استقلال تجاوز 40 مرد به دختر 15 ساله در مالزی! جان من بخند! درختان هم آرامش می‌خواهند کبودی چیست و چگونه درمان می شود؟ طراحی سایت پاسخ به سوالات متداول در بازی Pokemon GO تربیت ضمیر ناخوداگاه یوفو در تهران : درگیری جنگنده های ارتش با شیء ناشناس پرنده موتور جستجوی قطره ماجرای گفته نشده از بمباران مواضع داعش توسط جنگنده های ارتش فلسفه‌ورزی امکان «حضور استعلایی» در جهان را به ما می‌بخشد حقیقت انحنای سی‌وسه پل چرا خاطرات انسان هیچگاه کاملا صحت ندارند؟ شخصیت شما چه رنگی است؟ روانشناسی رنگ ها در معماری و دکوراسیون – مبلمان و دکوراسیون – آیسا مبل زیبایی آمریکایی فیلمی از سام مندس (American Beauty 1999)؛ "قرمز به اشک بابه مزاری؛ روایت زخم افشار است | پلیس فتا "گوگوش" هم همجنس‌باز شد! +عکس در اقلیم کردستان: گرمیان یا انفالستان؟! چگونه باید برای کنکور درس بخوانیم ؟ چالش نهنگ آبی؛ رولت روسی 2017 دوره صوتي فرار از رقيبان امیر توسلی، عکاسس مفهوم رنگ های پایین تیوپ خمیر دندان چیست؟ عطاویچ // واقعا خوشمزست؟ کافه بازاریابی دنده ی ماشین چگونه کار می کند بن بست / علیرضا پورمسلمی [PDF]LED،کشاورز نمونه آینده سوتی خبرگزاری‌های ایران درباره مایکل جکسون! رفع شبهه، یک بار برای همیشه! آیا رام های رسمی مناطق مختلف با یکدیگر اثرات مثبت طلا و نقره در بدن پنج اصل مهم در طراحی یک وب سایت جذاب تازه‌های علمی بهترین وبلاگ علمی تفریحی ژنتیک مردم ایران مغز انسان – دکتر دونلو متخصص مغز و اعصاب سردرد و میگرن و ام اس بازی Quiz of Kings صفر تا ۱۰۰ با هات اپ نیوز، این مطلب را از دست ندهید برای چه و برای که می‌نویسم؟ (در جواب یک بچه محل!) فیلم سوپر استرالیا چگونه می توان زیر فشار عصبی همچنان آرامش خود را حفظ کرده و خونسرد اخذ اقامت تركيه از طريق ثبت شركت و مسائل مرتبط [بایگانی

نظرات




نماد