سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

کلاورپد یک آموزشگاه آنلاین است که بیشتر روی دوره‌های آموزش زبان انگلیسی تمرکز دارد و برای اینکه نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد، به تبلیغات کلیکی رو آورده است. در ادامه به بررسی نتایج حاصل از اولین کمپین تبلیغاتی این کسب‌وکار اینترنتی می‌اندازیم.

هنگامی که کلاورپد فعالیت خود را آغاز کرد به واسطه بهینه‌سازی موتورهای جستجو و یک سری راهکار دیگر، توانست فروش ماهیانه خود را به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برساند. این کسب‌وکار در راستای افزایش سطح آگاهی مخطبان بالقوه‌اش تصمیم گرفت روی یک کمپین تبلیغات کلیکی حساب کند.

 

این کمپین با رعایت اصول طراحی و به کارگیری بنر مناسب و صفحه فرود خوش ساختار طرح‌ریزی شد و به همین دلیل نه تنها برندینگ این کسب‌وکار آنلاین را قوی‌تر کرد، بلکه توانست طی دو ماه روی فروش آن تاثیر چشمگیری بگذارد.

 

پس از اتمام این کمپین که حدود دو ماه ادامه داشت، آنالیز روی کمپین کلاورپد صورت گرفت. در آنالیز صورت گرفته، تیم کلاورپد متوجه شدند که با پرداخت هزینه ۳۳۰ هزار تومان برای راه‌اندازی کمپین، درآمد ماهیانه خود را به  ۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان افزایش دهند.

 

در حقیقت این کمپین توانسته به کمک صفحه فرود خوب و رعایت اصول، نرخ تبدیل مربوط به این وب‌سایت را افزایش دهد و به نظر می‌آید هر کسب‌وکار دیگری می‌تواند با رعایت یک سری موارد به این موفقیت دست پیدا کند.


تگ ها : وقتی که کلاورپد سه برابر بودجه تبلیغاتی خود فروش کرد نگاهی به کمپین‌های موفق بِیبی پرو در فضای آنلاین یک کمپین تبلیغاتی که سبب فروش یک شرکت ایرانی شد استراتژی های تعیین بودجه در تبلیغات چگونه برای بودجه تبلیغات و بازاریابی برنامه ریزی کنیم؟ تقسیم بندی بودجه تبلیغاتی تلگرام باز مهرداد report 2002 در تلاشیم که برای تنوع #اکران فیلم #ماجرای x264 rmt فیلم سینمایی جوکر mp4 کم حجم ایران فردا 5 سایت برتر برای دریافت آنلاین پیامک داستان من با صاحب خونه بهترینها لغات انگلیسی مرتبط با اوقات فراغت کافه فیلم خدمات بایگانی انیمیشن ماشین ها 3 Angry داستان گی پسر و پدر حال من خیلی خوبه چون که تو اینجایی دانلودفیلم کم حجم هارلی وجوکر مقاله در مورد ساختمان بتون فولادی ( مزایا و معایب ) متن فیلم جوکر و هارلی کویین بالاتر است، 2000 دلار داستان زن لزبین اهنگ دارمت برو دارمت هنوزم قد خدا دوست دارمت اهنگ میانی فیلم زرد دانلود موزیک come baby در فیلم جوخه انتحاری فیلم عاشقانه ازبکی هستند چی بهت داده خدا لشکر موهای سیاه اجتماعی ۴۲۴۰ آهنگ فیلم جوکر و هارلی فروشگاه اینترنتی برند شاپ لغات انگلیسی مرتبطاوقات فراغت کلاس مکالمه زبان

نظرات




نماد