سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

میکا سالومون یکی از نویسندگان وبسایت فوربز مجموعه‌ای از راه‌حل‌ها و مراحل را منتشر کرده و با عنوان تکنیک AWARE در این سرویس در اختیار کاربران قرار داده است. در ادامه‌ی این مقاله‌ی خونیرث به بررسی این مراحل می‌پردازیم.

سیستم AWARE مخقق عبارت‌های Acknowledge، Widen، Agree، Resolve و Evaluate است که در ادامه به معرفی هریک از این مراحل می‌پردازیم.

تصدیق کردن (Acknowlege)

در مرحله‌ی اول به هیچ عنوان به دنبال دلیل یا توجیه اشتباه صورت گرفته نباشید. تحت هر شرایطی از مشتری عذرخواهی کنید و او را مطمئن کنید که برای رفع مشکل تلاش خواهید کرد. معذرت خواهی شما نباید مصنوعی باشد و مشتری باید کاملا احساس کند که از اتفاق رخ داده نارحت بوده و برای رفع آن تلاش خواهید کرد.

در مراحل بعدی کاملا نشان دهید که خود را جای مخاطب گذاشته‌اید و می‌خواهید برای رفع مورد پیش آمده کاری انجام دهید. پس از عذرخواهی اولیه، حزئیات کامل مشکل پیش آمده را کشف کنید. در مرحله‌ی آخر مخاطب را در جریان تمامی مراحل رفع مشکل قرار دهید.

موافقت کردن (Agree)

ابتدا به مشتری اطمینان دهید که مشکل را درک کرده و با او در این مساله همراه هستید. نشان دهید که با تمام توان برای پیدا کردن راه‌حل تلاش می‌کنید و پس از پیدا کردن نیز مخاطب را در جریان آن قرار دهید. پس از توافق بر سر راه حل، قول دهید که آن را به طور کامل و در زمان مشخص انجام خواهید داد.

حل کردن (Resolve)

مشکل را آنگونه که قول داده بودید، حل کنید. برای حل مشکل از افراد درگیر گزارش بخواهید و در نهایت با پیگیری از مشتری، اطمینان حاصل کنید که مورد رفع شده است.

ارزبابی کردن (Evaluate)

در مرحله‌ی آخر و پس از رفع مشکل و جلب رضایت مشتری، مراحل ارائه و حل آن را مستندسازی کنید. این مستندات را در پروفایل مشتری و همچنین سیستم کنترل کیفیت خود ذخیره کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند که از وقوع مجدد مشکل جلوگیری کنید یا اگر اختلالی اساسی در مراحل توسعه و آماده‌سازی محصول قرار دارد، آنها را برطرف کنید.


تگ ها : چگونه مشتریان ناراحت را بازگردانیم توصیه هایی برای بازگرداندن مشتریان ناراضی و شاکی چگونه یک مشتری ناراضی را به کسب و کار خود بازگردانیم؟ روزنوشته های پرویز درگی دل گفته ها و دل نوشته های معلم بازاریابی چگونه مشتریان از دست رفته را بازگردانیم چگونه مشتری ناراضی خود را مدیریت کنیم واتساپ بیزنس شروع به کار کرد ! پنج اتفاقی که امیدواریم امسال در دنیای عکاسی شاهد باشیم 6 جمله ای که مشتریان شما هرگز نمی خواهند بشنوند! احیای بازار ارزهای دیجیتال توسط ارزهای متوسط کارمند بانک سینا اخبار خبرگزاری زومیت چطور به مشتری " نه " بگوییم؟ ۱۰ جمله‌ای که افراد باهوش در محل کار هرگز نمی‌گویند رایزنی های سیاسی سید عباس عراقچی در آلمان چگونه بدون ناراحتی همسرمان از او انتقاد کنیم زومیت: دنیای فناوری نکاتی برای افزایش درآمد در آزادکاری – هشت بی هشت سرمایه گذاری دولت درمشاغل اینترنتی چگونه با عذرخواهی صحیح آب رفته را به جوی بازگردانیم؟ مشخصات فنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس افزایش 12 دلاری قیمت نفت ایران در سال 2017 سرنوشت نامعلوم گزارش‌های پلاسکو چگونه ویزای تاجیکستان بگیریم؟ احداث یادمان دانشجویان دانشگاه آزاد جان باخته در نفتکش سانچی ال جی پتنت دو گوشی تاشو جدید را ثبت کرد تولید باتری هایی که با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند در MWC، منتظر محصول هیجان انگیز نوکیا باشید ۳۴درصد روستاییان از سرویس موبایل، اینترنت و ثابت برخوردارند استرداد وجوه دریافتی بابت گوشی های قاچاق به خریداران گازگرفتگی ۲۳ دانش آموز در یک دبیرستان دخترانه Telegram رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه: افزایش ۲۵ درصد قیمت گوشی بعد از چگونه علاقه ازدست رفته به شغل را بازگردانیم [PDF]بررسی ارتباط عشق به برند، وفاداری به برند و قیمت پرفروش ترین انواع هارد دیسک اکسترنال در بازار؟ +جدول مسمومیت سه کارگر مرغداری بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن اپیدمی انفلوآنزا در کشور و ضرورت تزریق واکسن طرح شناسنامه باغات تهران باید براساس شفافیت و پاسخگویی تهیه و کاهش تعرفه اینترنت پیام رسان های داخلی مصطفی معین:بیش از 2 میلیون کودک کار و خیابانی درایران وجود دارد ضرورت ترمیم هر چه سریعتر حقوق آتش‌نشانان در مورد دستیار صوتی پیشرفته آمریکا برای شناسایی صدام چه می دانید اپلیکیشن جدید واتس اپ به کمک کسب و کارهای کوچک می آید اعتقاد عجیب جف بزوس ، ثروتمندترین فرد دنیا و مدیرعامل آمازون به صرفه هک شدن وان پلاس تایید شد به زودی می توانید به استوری های اینستاگرام تصاویر گیف اضافه کنید با هر گونه استحصال و بهره‌برداری از منابع آب ژرف مخالفیم خودروهای خودران و دردسرهایشان! حملات سابیری در صدر تهدیدات و خطرات سال 2018 غیرفعال شدن ۱۴ هزار گوشی بعد از رجیستری مشتری عصبانی یک فرصت است خورشید در حال از دست دادن کنترلِ منظومه شمسی فهرستی از بزرگترین خطرهای جهان در سال۲۰۱۸ افکار عمومی از نحوه برخورد با مقصران پلاسکو اقناع نشدند GO 30 جلب اعتماد از دست رفته

نظرات




نماد