سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱- با اهداف واقعی شروع کنید

هر محتوای بازاریابی و هر نوع ارتباطی در این زمینه نیاز به هدف دارد. اهداف کسب و کار خود را به‌روشنی مشخص کنید و آن‌ها را در همه‌ی مراحل نگارش به همراه داشته باشید. از خودتان بپرسید چرا مخاطب باید به شما اطمینان کند و آیا کاری که شما انجام می‌دهید مشکلی قابل ملاحظه را حل خواهد کرد؟

۲- مانند فیلمنامه بنویسید

داستان را طوری تعریف کنید که جذابیت‌های فیلم سینمایی و سریال‌های تلویزیونی را داشته باشد. داستان شما باید درگیرکننده و دارای نقاط عطفی باشد که مخاطب را با خود همراه کند.

۳- یک بار بلند بخوانید

وقتی شعار یا داستان برند خودتان را بلند بخوانید، متوجه اشکالات احتمالی آن و دشواری‌های پیش روی مخاطب خواهید شد. این کار باعث می‌شود برخی کلمات را جایگزین کنید و بدین ترتیب، کاربران به‌سرعت بتوانند محتوای تبلیغاتی شما را بخوانند و با آن ارتباط برقرار کنند.

۴- آن را برای افراد ناآشنا با صنعت بخوانید

یک مثال قدیمی می‌گوید اگر بتوانید کاری را به مادربزرگتان یاد دهید، حتما در آن حرفه‌ای شده‌اید. داستان و شعار برندتان را برای افراد با آگاهی پایین تعریف کنید و منتظر بازخورد باشید. اگر آن‌ها بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و منظور شما را متوجه شوند، در آماده‌سازی داستان موفق بوده‌اید.

۵- خلاصه نویسی کنید

در مرحله‌ی آخر نوبت به کوتاه کردن جملات می‌رسد. داستان و شعار برند باید حتی‌الامکان کوتاه باشد و منظور را به‌سرعت منتقل کند. جملات را به‌قدری کوتاه کنید که برای مخاطب خسته‌کننده نباشند. نکته‌ی دیگر این است که ترکیبی از جملات کوتاه و بلند را پشت سر هم استفاده کنید تا وزن مطلب حفظ شود.


تگ ها : چگونه داستان برند خود را بازنویسی کنیم / bjsvq چگونه داستان برند خود را بازنویسی کنیم دوازده تکنیک قصه گویی برای برندهای حوصله سربر: چطور یک کمپین هم داستان چگونه برند خود را بین مردم معروف کنیم چگونه نویسنده شویم؟ 55 نکته کاربردی درباره آموزش نوشتن مقاله، داستان قدرت داستان برند و گام‌های موثر برای نگارش آن – مشاوره بازاریابی و چگونه به صورت حرفه ای وبلاگ نویسی کنم؟ نکاتی برای افزایش درآمد در آزادکاری اخبار خبرگزاری زومیت خانه برند چرا، چگونه و کِی، رزومه خود را به روز کنیم؟ تعرفه اینترنت رایتل برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی به یک سوم شبکه تلویزیونی پرسپولیس در لنز به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد سرویس کسب و کار واتساپ شروع به کار کرد زومیت: دنیای فناوری قیمت قطعی هیوندای النترا تولید داخل اعلام شد چگونه پالتو زمستانی را بر اساس فرم بدنی مان انتخاب کنیم؟ آبشار محتوا چیست؟ زومیت پایگاه خبری زومیت چگونه می‌توانید بدون دشمن‌تراشی، ‌برنده‌ی مباحثات باشید حکایت‌های عبید زاکانی بایگانی‌ها Indiana Jones داستان‌های فولکلور«بابایار» منتشر شد/ قصه‌ها را به‌روز کنیم هوش کلامی چیست؟ راه های تقویت آن چگونه است؟ کاربردهای هوش کلامی راهنمای استیو جابز: چگونه مردم را اغوا کنیم و آنچه می خواهیم به دست آوریم مجله خبری بیمناک چگونه با وب‌سایتمان منبعی در زمینه کاری خودمان باشیم؟ دستورالعمل ساخت برند شخصی / برند شدن به سبک شرقی‌ها چگونه می‌توان نویسنده آثار پرفروش شد کابل نات/بتول سیدحیدری/کاربرد قصه در رواندرمانی کودکان افغانستان فاز بعدی رجیستری از ۱۴ بهمن با معرفی یک برند دیگر اجرایی می شود چگونه از caption در اینستاگرام جهت برندسازی وبازاریابی بهتر عمل کنیم؟ از آزادی تا آزادی در «طلوع 7:14 دقیقه» نخست وزیر زلاندنو مادر شد اولین های نفت با افاضلی چگونه می‌توان صدای برند خود را ساخت؟ چگونه لغات انگلیسی جدیدی که یاد می گیریم را به سرعت در مکالمه پانزدهمین کارگاه آموزش حرفه ای سئو و تولید محتوا چگونه به طور طبیعی چشم چگونه نویسنده شویم؟ یک برنامۀ ۱۰ هفته‌ای برای نویسنده شدن داستان دو عکس سلفی دردسرساز چگونه یک تی شرت تبلیغاتی معتبر طراحی کنیم چگونه یک فیلمنامه نویس موفق شویم؟ Nogaam کلید بازار: خانه اصل پنجم حافظه : بازنویسی گذشته چگونه برای کپشن های اینستاگرام خود، متن های جذاب بنویسیم؟ فرانسه چگونه ۸۹ میلیون گردشگر جذب می‌کند؟ چگونه «به سلامت» پروپوزال بنویسیم؟ نگارش پرسش‌مبنا +دو منبع اختلاس‌گر وزارت نفت چگونه در 3 ساعت فرار کرد؟ داستان های زیبا و خواندنی توجه رسانه های آنلاین را به سمت خود جلب کنید چگونه سخنرانی کنیم؟ چگونه با کپی کنندگان محتوا مقابله کنیم؟ iOS 11 روی ۶۵ درصد از دستگاه‌های اپل نصب شده است داستان سمک و قطران دنیای علی‌بابا؛ چگونه یک شرکت چینی، تجارت جهـانی را متحول کرد (مقدمه گذر از داغ دیدگی بایگانی‌ها تولید محتوا کتاب عطش مبارزه زندگی یازده کشته و مصدوم در واژگونی خودرو حاوی اتباع افغان در محور بم داستان گنج گمشده تزار روسی چیست؟ (قسمت اول) تصاویر بیشتری از گلکسی اس 9 پلاس فاش شد با بازنویسی به روح «زیباتر» خیانت کردم/«شاهراه»وامدارتجربه Searches related to چگونه داستان برند خود را بازنویسی کنیم

نظرات




نماد