سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

تا حالا برای شما پیش آمده که حضور در یک رویداد مهم را از دست داده باشید و بخواهید آن را از طریق فضای آنلاین دنبال کنید؟

مطمئنا افرادی که با تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی سروکار دارند، راهکارهای بهتری در ذهن خود دارند. رجوع به گزارش‌های زنده! اکثر ما هشتگ مربوط به رویداد مورد علاقه خود را دنبال می‌کنیم و سعی می‌کنیم از همین طریق دریابیم که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. برای مثال در رویدادهای برند اپل، #WWDC هشتگی است که به راحتی می‌توانیم محتوای سخنرانی‌ها را پیدا کنیم. استفاده از کلیدواژه‌ها هم راهکار مناسبی هستند و البته همواره درنظر داشته باشید که هشتگ‌ها، به خودی خود حکم کلیدواژه دارند.

اما سوال بنیادی‌تر این است که چگونه متوجه شویم که در رویدادهای بزرگتر چه اتفاقاتی در حال رخ دادن هستند. وقتی در رویدادی مانند المپیک پای چندین سالن به وسط می‌آید، چگونه می‌توانیم به همه محتوا دسترسی پیدا کنیم.

خوب اینجاست که باید بیشتر به موقعیت مکانی توجه کنید. در ادامه به بررسی یک نمونه موردی می‌پردازیم که بیشتر چشم شما را باز خواهد کرد.

تعداد محدودی نرم‌افزار وجود دارد که بواسطه آن می‌توانید محتوا منتشر شده در موقعیت‌های جغرافیایی را ردیابی کنید. یکی از این نرم‌افزارها Geofeedia نام دارد که بواسطه آن می‌توانید تمام تعاملات صورت گرفته در یک موقعیت جغرافیای را مشاهده کنید.

در رویداد المپیک لندن ۲۰۱۲، این سرویس تست شد و نتایج زیر استخراج گشت:

  • ۱۷۰۰۰۰ پست در ۳۴ موقعیت مکانی مختلف منتشر شدند.
  • ۶۹% محتوا منتشر شده، هشتگ‌ها و کلیدواژه‌های مرسوم را شامل نمی‌شدند.
  • حدود ۳۰% از پست‌های منتشر شده در اینستاگرام و فلیکر، هیچ توضیح (Caption) به همراه نداشته‌اند.

location-based-social-media-monitoring-1024x540

با توجه به نتایج حاصل شده از ردیابی موقعیت مکانی المپیک لندن، مشخصا می‌توانیم دریابیم که استفاده از موقعیت مکانی و رواج دادن آن، سبب می‌شود که بیشتر دیده شویم و به همین دلیل باید در استراتژی محتوایی کسب‌وکار خود، به درستی روی موضوع موقعیت تمرکز کنیم.

 


تگ ها : موقعیت مکانی در برابر هشتگ‌ها وکلمات کلیدی Images for ‫موقعیت مکانی در برابر هشتگ‌ها وکلمات کلیدی‬‎ آنچه باید در مورد صفحه مکان‌ها و هشتگ در اینستاگرام بدانید چگونه هشتگ های فوق العاده برای بازاریابی کسب و کار خودتان پیدا کنید هشتگ چیست و تاثیر آن در بازاریابی شبکه های اجتماعی — آکادمی ای‌نتورک موقعیت مکانی در برابر هشتگ ها وکلمات کلیدی با نسخه جدید تلگرام ردیابی می شوید! هشتگ چیست + بهترین استراتژی استفاده از هشتگ در اینستاگرام (2 درج موقعیت مکانی دلخواه در نسخه‌های جدید اینستاگرام درج موقعیت مکانی دلخواه در نسخه‌های جدید اینستاگرام – تبلیغات شبکه هشتگ چیست و چه کاربردی در اینستاگرام و تلگرام دارد؟ قابلیت جستجوی استوری‌ها بر اساس مکان و هشتگ به اینستاگرام اضافه شد قابلیت جستجوی استوری ها بر اساس مکان و هشتگ به اینستاگرام اضافه ۱۰ تکنیک برای یادآوری بیشتر و یادگیری سریع‌تر – تسکولو تاریخچه هشتگ و استراتژی هشتگ جهان اینستاگرامی 10 قدم موثر برای افزایش تضمینی فالوور های هدفمند اینستاگرام قوانین شگفت انگیز و کاربردی میلیونرهای شبکه های اجتماعی هشتگ چیست ؟ کلید اسرارآمیزی به نام هشتگ را بیشتر و بهتر بشناسیم همه چیز در مورد نحوه استفاده از امکانات اینستاگرام برای تجارت هشت نمونه از بهترین ابزارهای آمارگیری وبسایت ها چطور هشتگ‌های بهتری بسازیم؟ اینستاگرام غذاهای رستوران شما را بازاریابی می کند تاریخچه هشتگ و استراتژی هشتگ ارزیابی الگوی پراکنش مکانی تیپ های مختلف جنگلی با استفاده از هشتگ؛ نماد محبوب شبکه های اجتماعی در مورد صفحه مکان‌ها و هشتگ در اینستاگرام بیشتر بدانید آموزش افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان Amir Reza Saeedi @amirezasaeedi • Instagram photos and videos سورن چوب موقعیت جغرافیایی کارگاه یک روزه اینستاگرام ، مخصوص سالن های آرایشی ربات GramDominator مخصوص اینستاگرام تمدن آموزش تصویری اکانت الکسا (Alexa PRO) برای بررسی وب‌سایت‌ها پورتال 7 استراتژی خلاق برای بازاریابی استارت آپ تان با یک بودجه کم Amir Reza Saeedi(@amirezasaeedi) وبلاگ شخصی احمد میری [PDF]ﻣﺴﺌﻠﻪ آﭘﻮﻟﻮﻧﯿﻮس Amir Reza Saeedi @amirezasaeedi Instagram Photos and Videos [PDF]اصل مقاله افزایش فالوور پدافند غیر عامل و ایده جان پناه عنکبوتی پیروزی ارزشمند راهیان در برابر پارسه تهران و صعود به مکان پنجم ابزار تحلیلی اینستاگرام [بایگانی] تخمین تاثیرات کربنی صنعت مرکز داده اویرایش شده سنجش احساس هویت مکانی در شهر جدید هشتگرد و مقایسه با [PDF]کلمات کلیدي : آموزش صفحه آرایی با گرید (Grid) ویرانی منطقه به قیمت کاهش نفوذ ایران تکمیل یادمان شهدای گمنام گچساران آموزش جامع اینستاگرام: تمامی ترفندها از صفر تا صد Open J ليست 4000 پراستفاده ترين لغات در انگليسي همراه با معني فارسي1 مکان مناسب برای تاسیس مرغداری بلاگ [PDF]میدان ونک [DOC]دانلود فايل : modiriyate strategy.doc فالوور اینستاگرام خود را با چند ترفند ساده افزایش دهید بهینه سازی سایت سئوالات Multiple Choice در Listening آیلتس [PDF]اصل مقاله (5384 K) فروش دامون ساحلی مقاله در مورد موقعیت جغرافیایی افزایش فالوور اینستاگرام مشاهده مقاله [DOC]دستورالعمل و قالب مقاله [PDF]دریافت Searches related to موقعیت مکانی در برابر هشتگ‌ها وکلمات کلیدی

نظرات




نماد