سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

چند روز پیش وقتی گوگل را باز می‌کردیم، به جای لوگوی ثابت گوگل صفحه‌ای سفید می‌دیدیم و لحظاتی بعد با نمای حرکت چند دست به قسمت لوگو جذب می‌شدیم و در همان حین صدایی از درونمان می‌گفت “آخ دوباره گوگل لوگوشو عوض کرد.”

این بار چه شده؟ دوباره تغییرات کوچک یا یک ریدیزاین کلی با تغییر سبک به مدرنیته؟

 

گوگل ، زیر مجوعه هلندینگ آلفابت این بار بزرگترین تغییر در ۱۶ سال اخیر را به نمایش گذاشت.

 

با اولین نگاه کلی متوجه فرمی صیقلی درعین حال تخت(Flat) لوگو می‌شویم. حرف G طوری از وسط حرف با چشم به راست حرکت کنید، با نیم دایره چرخی بزنید و نگاهتان رو OOGLE خیره بماند.

 

از چپ به راست همان چهار رنگ اصلی گوگل که تقریبا از یاران قدیمی گوگل هستند خود نمایی می‌کند؛ اما این بار با شفافیتی عمیق و وضوحی بیشتر، دیگر خبری از سایه های درون حروف نیست. همه چیز ساده و آماده شده برای برانگیختن هرچه بیشتر احساس خوب مخاطب.

 

گوگل اعلام کرده دلیل اصلی این تغییر سبک جدیدی از سرویس های گوگل هستند که مردم با آن ها در تعاملند.

 

“تا چند سال پیش مردم تنها با کامپیوترهای شخصی شان از گوگل استفاده می‌کردند اما سرویس های این شرکت بزرگ، اکنون به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی همه مردم جهان تبدیل شده است و  همه ما به نوعی با سرویس ها و برنامه های مختلف این شرکت بر روی سخت‌افزارهای مختلفی در ارتباطیم. همین امر نیاز به داشتن هویتی ساده‌تر و هندسی‌تر که بر روی همه دستگاه ها به خوبی نمایش داده شود را الزامی می‌کند.”

 

واضح است گوگل در طراحی لوگو وفاداری خود را به شرکت مادرش آلفابت ثابت کرده و نیم نگاهی به حال و هوای لوگو آلفابت هم داشته. هرچه که هست این بار وقتی بعد از تایپ “لخخمث” زبان خود را به انگلیسی تغییر دادید و نام گوگل را به تایپ کردید با عنصری جدید مواجه می‌شوید که نتیجه صرف انرژی تعداد زیادی طراح است که باعث شده جلوه جدیدی از گوگل و محصولاتش در ذهن شما جای بگیرد.


تگ ها : بزرگترین تغییر لوگو گوگل از زمان آفرینش Images for ‫بزرگترین تغییر لوگو گوگل از زمان آفرینش‬‎ تغییر لوگوی گوگل به مناسبت کشف ۷ سیاره مشابه زمین تغییر لوگوی گوگل به افتخار مکس بورن تغییر لوگوی گوگل در اعتراض به فرمان ترامپ+عکس 6 تغییر لوگوی شرکت های تکنولوژی و آی تی همه چیز درباره تغییر لوگوی گوگل / آرایش تازه مشهورترین لوگوی دنیا گوگل چگونه به معماری بها می‌دهد؟ پونیلا لوگو جدید Opera، با هدف جدید تماشا لوگوی جالب گوگل همزمان با خورشیدگرفتگی کامل آمریکا + فیلم تغییرات لوگو در برندهای بزرگ از گذشته تا به امروز دنیای وب چطور ما رو تغییر داده؟ جنوبی کپی – آگاهی افزایش سرعت با جدیدترین آپدیت فایرفاکس نظریه فرگشت یا خلقت آدم و حوا؟ بزرگ‌ترین امتیاز امام حسین(ع) آموزش طراحی لوگو طراحی لوگو گوگل تولد نویسنده انگلیسی را جشن گرفت آیا خدا وجود دارد؟ تشخیص مرز جبهه حق و باطل بزرگ‌ترین آزمون انسان در این عالم است صفحه آخر: خرافه و مذهب Images tagged with #فيزيكدان on instagram [PDF]ﭘﺸﺖ ﺩﺍﻻﻥ ﻫﺎﻱ ﺗﻘﻠﺐ داستان خلبانی که در جنگ تحمیلی حماسه آفرید خداناباوری آخرین پژوهشها درباره حیرت آورترین اسرار مغز انسان روزنامه فرهیختگان ربات ارزیاب سانچی به زیر آب منتقل شد رایزنی وزیر خارجه اردن با گوترش با محوریت فلسطین و بحران سوریه تظاهرات در اروپا در حمایت از کردها و محکومیت حمله ترکیه به عفرین تهران در خدمت خودروها! کارگاه کاربردی اصول سئو و بهینه سازی سایت آموزش اینترنت ترفتدهای اینترنت دولت همت کند هنوز فرصت هست محبوب‌ترین انرژی‌های پاک در سرمایه‌گذاری جهانی کدامند؟ سایت دسترس cache tasepo2q fyj weblog724gdn list e2 80 98what if we try this e2 80 چگونه اپلیکیشن apple seed مخصوص کارکنان داخلی اپل را نصب کنیم

نظرات




نماد