سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

هریک از لوگو ها ، طراحی مختص به خود دارند  وطراحان وب سایت،  باید با مهارت کامل ، آن ها را طراحی کنند. همه موضوعات، مارک تجاری و نگرش های یک شرکت، در لوگو به تصویر کشیده می شوند.

در بعضی مواقع، لوگوها ، تصویری هستند. همانند NBC peacoock، Verizon red checkmark و Mercedes-Benz pointed star.. . بعضی مواقع این نوع طراحی ها خوب هستند، بعضی مواقع خوب طراحی نشده اند.

حتی طراحی های تصویری برای مارک های تجاری نیز خوب جلوه نمی کنند. بالاخص زمانی که طراحان وب سایت، قرار است لوگوی جدید و تازه ای را طراحی کنند. یاهو امیدوار است که در طراحی لوگوی خودش اشتباه نکرده باشد its new logo). ). حتی گوکل هم می خواهد طراحی سایت خود را مجددا تغییر دهد. 

ما بارها شنیده ایم که لوگوهایی که طراحی جالب ندارند، اصلا موفق نشدند. بعضی از شرکت ها ، لوگوهای جالب و چشمگیری دارند و سعی می کنند تا آن ها را upgrade کنند، اما متاسفانه به دلایلی از انجام این کار سر باز زده و آن را دست کم می گیرند. من در اینجا به یک سری اشتباهات مربوط به طراحی لوگو در وب سایت ها اشاره می کنم:

 

USA TODAY

Stephen Colbert، لوگوی جدید و ساده ای را در امریکا طراحی کرد.

خانم ها و آقایان توجه کنید! من لوگوی جدیدی را  در USA TODAY ، طراحی کردم. اوه ، این لوگو ، شکل دایره های آبی رنگی دارد.

 

این رسانه برجسته ، لوگویی دارد که به طور باورنکردنی ،  مدت هاست که در ذهن افراد هک شده است. این لوگوی جدید ، تغییرات سبکی و شکلی خیلی خاصی ندارد ، اما به نوبه خود ، نوآوری جدیدی است که هم ساده و هم خیلی متمایز از لوگوهای دیگر می باشد. این لوگو، خود را از تصویر قبلی مجزا کرده و  اتفاقات رخ داده در اطراف جهان را به خوبی به تصویر می کشد.  این لوگو خیلی ایستا و آبی رنگ است و برای بیشتر شبکه های اجتماعی ، جذابیت خاصی ندارد.

 

PEPSI

شرکت پپسی برای طراحی لوگوی خود ، 1 میلیون دلار دریافت کرد. متاسفانه این مبلغ برای رسیدن به موفقیت پپسی، اصلا مبلغ زیادی نیست و پپسی نمی تواند با این مبلغ به موفقیت برسد.

 

 این لوگو ، طراحی کج و یک شکل مسخره ای دارد. هرچند که ممکن است خیلی جالب به نظر برسد.

 

قطعا طراحی این لوگو ، به ما نشان نمی دهد که دقیقا کار شرکت پپسی چیست و چه هدفی را در بردارد.

 

GAP

 در سال 2010، Gap، مارک تجاری خود را با خیلی صاف و شفاف ، طراحی کرد. واقعا هدف Gap از طراحی این لوگو چیست؟

به هر جهت، طراحی این لوگو ، توجه افراد را به سمت خود می کشاند.

 

 

این لوگوی قدیمی، طراحی خیلی ساده ای دارد و طراح این لوگو ، از رنگ آبی تیره برای پیش زمینه آن استفاده کرده است. این رنگ باعث شد تا خیلی از مارک های تجاری ، از این لوگو استفاده نکنند و آن را کنار بگذارند. طراحان بعد از طراحی مجدد این لوگو ، با واکنش های شدیدی از افراد رو به و شدند. آن ها بعد از یک هفته ،abandoned the new logo برخورد کردند. آن ها تلاش کردند تا مارک تجاری خود را مجددا طراحی کنند. طراحان لوگوی Gap یاد گرفتند که به جای طراحی مربع بیرون از قسمت اصلی لوگو ، آن را درون لوگو قرار داده و رنگ آبی را برای آن در نظر گرفتند.

 

KRAFT

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که این  لوگو دارد ، این است که خیلی شلوغ پلوغ است. لوگوهایی که خیلی شلوغ پلوغ طراحی شوند ، منجر به فراری دادن مشتریان از وبسایت خواهند شد. همچنین  اگر مشتری ، لوگوی خیلی شلوغ و در هم  ببیند ، نمی تواند به هدف این شرکت پی برده  و نمی تواند با آن ارتباط برقرار کند. طراحی مجدد Kraft، قربانی طراحی های بیش از حد شد. این لوگو، خیلی ساده ولی در هم بر هم می باشد. رنگ آبی که برای زیر K در نظر گرفته شده ، نمایی از لبخند دارد و  شعاری راجع به غذا در زیر آن ، نوشته شده است. لوگوی قبلی ، به راحتی قابل تشخیص بود و خیلی ساده است و از رنگ های بدون سایه و یک دست استفاده کرده است. لوگوی جدید Kraft، خیلی به دل نمی نشیند.

 

ANIMAL PLANET

Animal Planet، در سال 1996، طراحی شد و لوگوی بسیار زیبایی است و اکثر افراد و کاربران آن را می پسندند. طراحان در طراحی این لوگو ، از نمایه فیل و کره زمین ،استفاده کند. حتی اسم این لوگو هم ، حس افراد را بر انگیخته می کند. در سال 2010،  کانال Discovery- owned، تصمیم گرفت تا در طراحی خود ، از تجسم فکری افراد و دوستان استفاده کند  و احساسات افراد را به چالش بکشد. Powerful and less soft.

این طراحی ، بسیار قدرتمند است و نمایه “m”  را در یک طرف لوگو ، قرار داده است. علت این کار چیست؟این نوع سبک طراحی ، خیلی قوی  ، در عین حال ، محدود است و نمی تواند ماهیت اصلی کانال را نشان دهد.

 

AOL

AOL، American Online است. این لوگو، از زمان dial-up تا الان، یعنی 15 سال است که هیچ تغییری نداشته و همچنان به طراحی خود تکیه می کند. افراد هم به این امر آشنایی داشته و می دانند که این طراحی ، همچنان در جای خود باقی است و نوآوری نخواهد داشت.

حالا این شرکت ، مجددا لوگوی خود را طراحی کرد  و در هر کدام از نمایه های لوگو ، مارک AOL را طرا حی کرد. در اصل ، طراحی این لوگو ، دیگر فقط مختص به یک لوگو نمی باشد ، بلکه شامل 6 لوگو است.

این لوگو ها خیلی پراکنده و بدون انسجام ، طراحی شدند و به اینترنت مربوط نمی باشند. اصلا به محصولات هم ، ربطی ندارند. AOL، در تلاش است تا طراحی لوگوی خود را به روز رسانی کند و خودش را در شبکه های رسانه ای جا کند.

 

TROPICANA

ما قبلا در طراحی لوگو  شرکت پپسی دیدیم که  چگونه لوگوی تصویری خودش را شلوغ پلوغ طراحی کرده است. Tropicana هم لوگوی خود را دقیقا مثل پپسی طراحی کرده است. Tropicana، لوگوی نارنجی رنگی است که به صورت بسته بندی ، طراحی شده است. این لوگو ، ظاهری تازه و برجسته ای دارد.

 

لوگوی قدیمی Tropicana، آنقدر سخت طراحی شده بود که مشتریان نمی تواستند تشخیص دهند که این لوگو ، مر بوط به چه شرکتی است. شما می توانید این تصویر را رها کنید و در عوض ، آن را با لیوان پری از آب پرتقال ، تجسم کرده و نام شرکت خود را در این لوگو درج کنید. هرچند که خواندن این نکات ریز ، در این لوگو ، خیلی سخت است. حتی از این تکنیک می توانید برای طراحی سایت شرکتی خود هم استفاده نمایید.

 اگر Tropicana ، لوگوی خود را مجددا طراحی کند ، مطمئنا توجه بیشتری را به سمت خود جلب می کند. لوگوی جدید این مارک تجاری ، تشنگی افراد را به چالش نمی کشد.


تگ ها : تصاویر برای طراحی مجدد لوگوهای نامناسب مقاله طراحی مجدد لوگوهای نامناسب ده لوگوی بسیار نامناسب در دنیا ویکی‌پدیا:راهنمای طراحی لوگوی مناسبتی ویژگی های یک لوگوی حرفه ای چیست نمونه کارهای طراحی شده لوگو و آرم 5 اشتباه خطرناک در طراحی لوگو جذابیت بخشی به لوگو طراحی مجدد لوگو شبکه سه 5 نکته در مورد برند سازی مجدد: به روز رسانی طراحی لوگوی طراحی لوگو تغییرات موفقیت آمیز لوگو داستان عجیب نماد اسطوره‌ای سه لوگوی معروف باز طراحی لوگو کورل یا ایلوستریتور؟ مسئله این است! لوگوی منتخب مشهد ۲۰۱۷ رونمایی شد [ تکمیلی آثار برگزیده ] ضرورت طراحی یک لوگوی مناسب برای شرکت ها طراحی هویت بصری جدید و جهانی هیوندای HYUNDAI طراحی مجدد موبایل بانک سپه – Nima Sakhtemani – Medium پنج تغییر لوگو موفق در دنیا 12 لوگوی برتر طراحی شده در سال 2012 6 اشتباه تبلیغاتی که تصویر شرکت شما را تضعیف می گوگل با تغییر لوگو برای پیوستن به آلفابت آماده شد جامع ترین ارزشگذاری لوگو بانک های ایران بررسی طراحی سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بایگانی‌ها هویت بصری گرافیست سایت مهارت در طراحی لوگو – قسمت چهارم بسته بندی یوطرح دانستنیهای چاپ #سازه ۵ نشانه برای آغاز فرآیند ریبرندینگ چرا به طراحی دوباره نیاز داریم / آرشیو تأثیرات مثبت طراحی مجدد بسته بندی بررسی لوگوی توییتر طراحی و نصب 70 صندوق صدقات جدید در خراسان شمالی ضرورت عدم استفاده از عناصر نامناسب در بنرها ۵ نکته مهم درباره بهینه‌سازی صفحه فرود که می‌تواند به نرخ پايگاه خبری افکارنيوز teamkits / تیم کیتز (teamkits1) فونت ایران سنس Iran Sans5 (خانواده فونت ایران سن سریف) دکتر محمود احمدی نژاد کنسرت‌های بخش پاپ جشنواره فجر چگونه به مخاطبان آسیب می پایگاه خبری خلیج فارس خبرگزاری صدا و سیما: IRIB NEWS AGENCY معادلات چندمجهولی آلودگی هوا/این گره‌های کور دندان می‌خواهد چرا جعبه سیاه سانچی در چین رمزگشایی می‌شود؟ ایرلاین پرس برپایی بزرگداشتی برای طراح لوگوی سریال امام علی(ع) 136 پرسشنامه در خصوص تاثیر تبلیغات بر فروش اسنک چی گمراهی Dropbox! [PDF]آﯾﯿﻦ ﮐﺎﺭ [PDF]پـان آرت، ماهنامه دیجیتال هنرهای تجسمی نسخه بیست و یکم، ترکی الفیصل ایران را متهم کرد فناوری کانون تبلیغات ماهور نمايش دادن آيتم ها توسط تگ: طراحی سایت کره خاکی سبز آفریده شده تصاویری از وضعیت نامناسب پناهجویان در اروپا از برخورد نفتکش سانچی تا اشک های بی‌ امان/ پاسخ ابهاما لوگوی شبکه نسیم تغییر کرد [PDF]اصل مقاله (6928 K) لوگو گرافیکی طراحی و ساخت وب سایت تجاری بازرگانی طراحی بد و نامناسب بایگانی دانلود کلیپ آموزش طراحی مجدد(redesign) لوگوی سازمان امداد و [PPT]PowerPoint Template مهار ضرر در فضای مجازی لوگوی ویژه گوگل به یاد 198 سالگی شارلوت برونت [PDF]سند بیماریهای غیرواگیر اوضاع نامناسب حیاط مدرسه حضرت علی‌اصغر (ع) یزد + تصاویر استیکر [PDF]Untitled دانلود گوگل پلی سرویس از مرز ۵ میلیارد عبور کرد یوتیوب لوگوی جدید شبکه نسیم رونمایی شد با 6 کمپانــی بزرگ سینمای جهان آشنا شوید + تصاویر ( Big 6 تحقیق اموزش ویندوز کلاف سر در گم صندوق‌های بازنشستگی Cisco AnyConnect Windows اجرای طرح اینترنت ملی ضروری است/ عضویت ۴۰ میلیون چاپ ماهور پروژه جایگاه یابی مجدد برند بیمه دی سلام . امروز توی این پست میخوام اخبار جدید وبلاگم را بهتون نبرد میوه ها 6نکته کلیدی برای درک استراتژی موبایل وب پاک نگه‌داشتن دستگاهتان – جلوگیری از جرائم سایبری – جستجوهای مربوط به طراحی مجدد لوگوهای نامناسب

نظرات




نماد