سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

اگر فردی فعال در حوزه چاپ باشید، بی‌شک با کمپانی پنتون آشنایی خواهید داشت. این شرکت به خاطر سیستم Pantone Matching شهرت دارد و به واسطه این سیستم که به اخاص PMS نامیده می‌شود، به مخاطبانش این امکان را می‌دهد که رنگ‌های خود را به صورت استاندارد در صنعت چاپ به عمل آورند. اخیرا این کمپانی برای تبلیغات نسخه جدید این سیستم مشهورش یک کمپین تبلیغاتی طراحی و اجرا کرده که توانسته در آن به خوبی فرهنگ عامه را به نمایش بگذارد.

همان طور که می‌دانید اموجی‌ها از مواردی هستند که توانستند در دنیای گوشی‌های هوشمند، خود را جا انداخته و به بخشی از فرهنگ عامه تبدیل گردند. خیلی از کمپانی‌های چون، مک‌دونالد از این موقعیت استفاده کردند و توانستند کمپین‌های تبلیغاتی خود را با محوریت اموجی‌ها پیش برده و نمونه موفقی از تبلیغات به کمک آنها بسازند. پنتون هم از این موقعیت استفاده کرده و برای تبلیغات خود به کمک استادیو گرافیکی بارو، یک کمپین جالب طراحی کرده است.

 

در تصاویر زیر می‌توانید کد‌رنگ‌هایی را مشاهده کنید که روی هر اموجی قالب هستند و به یک فلش‌کارت تبدیل شده‌اند.

 

قبلا پنتون کارهای خلاقانه بسیاری برای بازاریابی‌اش انجام داده و توانسته نتایج مثبتی بدست آورد. بد نیست که ذکر کنم، پنتون تنها کمپانی‌ای است که سالیانه یک رنگ را به عنوان رنگ سال تعیین می‌کند و توانسته این مورد را با نام خود جا بیاندازد.

 

moji-4-900x600

moji-7-900x600

moji-9-900x600

 

moji-2-900x600

moji-3-900x600


تگ ها : باز هم بازاریابی به کمک اموجی‌ها، اما این بار توسط پنتون بیلبوردهای اموجی پپسی با همراهی در اینستاگرام باز هم بازاریابی به کمک اموجی ها، اما این بار توس… Images about #محمد Images about #موحدی مشاهده مطالب کاربر علوم تجربی چهارم ابتدایی خوش سلیقه ها: پرسش، پاسخ برای خوشتیپ ماندن گرافیک ویدانما : شبکه اجتماعی چند رسانه ای love would more than واکنش منتقدان به انیمیشن The Emoji Movie ولتاژ مرجع دیجیتال مبدل حالت آنالوگ مبدل آنالوگ ولتاژ مرجع vref type تلگرام باز نکاتی مهم در اصول روشها و تکنیک های رنگ آمیزی در فتوشاپ (پرسش و Images about #mbanewsir tag on instagram مراقب صفحه نمایش 270 دلاری،گوشی گلکسی اس 7 باشید!! An Apple supplier has been accused of using illegal student interns to آرشیو پرونده دردسر صیغه محرمیت در دوران نامزدی عروس و داماد ♥♥♥ اینجا همه چی در همه ♥♥♥ معرفی و نقد انیمیشن‌های جديد و قدیمی دنیا [آرشيو] Bůh Starého a Nového zákona ♂♀فالیپ تفریحگاه دخـتر پسراي ايروني ♥❤ Apple admits to slowing iPhones as batteries age مقاله گرافیـ[] پک کارتریج تونر طرح فابریک 502a 501a لیزری اچ پی چهار رنگ تکه تکه کردن جوان مسلمان توسط ارتش میانمار واکنش جالب محمدرضا گلزار به خلیج عربی

نظرات




نماد