سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

موفقیت یک استارتاپ اغلب به رویکردش در بازاریابی وابسطه است.متاسفانه طیف وسیعی از بنیانگذاران ستارت آپ ها اطلاعات کم و حتی ناچیزی در رابطه با اصول بازاریابی دارند.

 

در این دنیای ناملموس و رقابت طلب، برندسازی همه چیز است!

 

فاز اول: موقعیت استراتژیک، نام تجاری و حضور موثر در وب…

 

۱: موقعیت استراتژیک

اولین قدم برای راه اندازی بازاریابی برای یک برند/محصول، تعیین یک موقعیت استراتژیک است.

مدام باید از خودتان بپرسید: مشتریان من دقیقا چه اشخاصی هستند و چرا باید از من خرید کنند؟

 

۲: توسعه نام تجاری

نامتان، لوگو و URL شما باید یک سر و گردن از بقیه بالاتر باشد و واقعا مفید به حساب آیند.

اگر تاکنون نام وبسایت‌تان خوب به حساب آمده، پس ظاهر خوبی هم به آن بدهید. یک لوگوی جالب طراحی کنید که بتواند مشتریانتان، کارمندانتان و کاربران را از روز اول اغوا کند.

 

۳: حضور موثر وبسایت

در عصر رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال، حضور وبسایت شما مهم‌تر و پیچیده‌تر از همیشه است.

به وبسایت خود مانند یک برنامه برای مشتریان نگاه کنید، نه یک مکانی برای ارائه اطلاعات.

شما حداقل باید یک وبلاگ قوی، یک صفحه دوستداران پویا در فیسبوک و همچنین در توییتر داشته باشید.

 

فاز دوم: بلاگ کردن،روابط عمومی، ویدئو و سئو

 

۴: استراتژی وبلاگ

هیچ کاری بدون یک وبلاگ موفق پیروز نمی‌شود، از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ درصد درگیری کاربران با وبلاگ یک شرکت از ۴۸% به ۶۲% رسیده است. پس عقب نمونید چون وبلاگ هسته اصلی بازاریابی اجتماعی است.

 

۵: روابط عمومی دیجیتال و همکاری

توییتر اصلیترین ابزار شما می‌باشد، اما روابط عمومی دیجیتال موثر و برنامه همکاری درست هم باید همراه با این موضوع پیش برود.

 

۶: ویدئوهای پربازدید و بازاریابی چریکی

ویدئو/بازی‌های پربازدید و فعالیت‌های چریکی تماما درباره ایده‌های ناب و تولید محتوا مفید هستند.

 

۷: سئو و ساخت لینک

استراتژی گسترش لینک‌سازی باید کاملا هماهنگ با برنامه روابط عمومی دیجیتال و بازاریابی محتوایی وبسایتتان باشد.

حالا که درباره نام تجاریتان، محصولتان ،سرویس ،بازار، چشم انداز، کاربر، مشتری، شرکا، بیشتر می‌دانید شما در وضعیت بسیار موثری در رابطه با برنامه تبلیغات قرار دارید.

 

فاز سوم: تبلیغات

 

۸: تبلیغات آنلاین

وقتی که فاز یک و فاز دو انجام شدند و بطور موثر فعال گردیدند، باید بیشتر و بهتر توسعه پیدا کنند. این اتفاقی است که در فاز سوم رخ میدهد، بهره گرفتن از یک برنامه تبلیغاتی!

 

۹: روابط عمومی استراتژیک

فعالیت های روابط عمومی دیجیتال، نان و پنیر روابط عمومی امروز را تشکیل می‌دهند و برای اینکه بتوانیم کاری به پیش ببریم باید به چند نکته مهم توجه کرد.

 

۱۰: کمپین‌های مردمی

امروزه کمپین‌های مردمی تبدیل شده‌اند به یکی از تیرهای موجود در دنیای بازاریابی محتوایی.

 

۱۱: زبان و گزارش

هنگامی که شهرت و آوازه شما توسعه یافت، یک برنامه هدفمند لسانی و تحلیلگر باید توسعه یابد تا شهرت و آوازه شما هیچگاه از ذهن هیچکس پاک نشود.


تگ ها : ۱۱ قدم برای راه اندازی یک برنامه بازاریابی استراتژیهای اساسی بازاریابی؛ استارت‌آپ شما پتانسیل ویروسی دارد ۸ قدم تا راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک 14 گام برای راه اندازی یک مجموعه کارواش اتوماتیک استراتژیهای اساسی بازاریابی؛ استارت‌آپ شما پتانسیل ویروسی دارد؟ یک روش ساده و قدم به قدم برای طرح ریزی ساختار مطلبی که میخواهید قدم اول در راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی معرفی محصول قدم صفر کسب و کار اینترنتی چگونه یک کسب و کار آنلاین موفق راه اندازی کنیم شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی راهنمای گام به گام طراحی استراتژی بازاریابی دیجیتال 2017(قسمت دوم مراحل راه اندازی یک کسب و کار جدید قدم دوم راه اندازی کسب و کار اینترنتی طرح اولیه سیستم ها برای ساخت موشک خودتان ۷ نکته برای راه اندازی استراتژی بازاریابی ویدیویی وبلاگ بلد شو کسب درامد 10میلیون قدم به قدم نقشه راه کارآفرینی و ایجاد و مدیریت کسب و کارهای کوچک (SBA) [PDF]ﺟﺰوه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ بازاریابی و فروش Archives چطور قبل از 29 سالگی تبدیل به یک میلیاردر شویم ؟ استارت آپ موفق چگونگی راه اندازی فروشگاه اینترنتی قسمت اول چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم ؟ هفت قدم مهم برای شروع کسب‌ و کار آنلاین راه اندازی کسب و کار آنلاین و بازاریابی دیجیتال چگونه با راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی کارآفرینی کنیم چه نوع کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنم؟ سخت ترین مرحله کارآفرین شدن: شروع و راه اندازی کسب و کار موفق مبانی فروش برای راه اندازی کسب و کار راه اندازی کسب و کار با سرمایه اولیه کم یک استراتژی بازاریابی محتوایی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ بایگانی‌های بازاریابی از طریق تلگرام — وبلاگ هونریا راه‌اندازی یک کافه رستوران سیار به چه زیرساخت‌ها و تجربیاتی نیاز دارد؟‌ کار آفرینی ، 7 گام ضروری تا راه اندازی یک کار آفرینی موفق هشت قدم کاملا عملی تا راه اندازی استارتاپ از نگاه نشریه فوربس – نشریه بازاریابی استراتژی بازاریابی آنلاین مهم ترین قدم در توسعه کسب و کارهای یک قدم تا سئو ارگانیک [PDF]راﻫﻨﻤﺎي آﻏﺎز ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺻﺎدرات میهن سرویس 12 اشتباهی که در بازاریابی رستوران باید از آن پرهیز کنید آموزش تصویری راه اندازی سایت راهکارهای جذب سرمایه گذار برای راه اندازی یک کسب و کار ۸ قدم تا راه اندازی یک کسب و کار کوچک برای بازاریابی محتوا چقدر باید هزینه کرد بازاریابی بایگانی راهنمای بازاریابی آنلاین برای مجریان تور، مدیریت گردشگری، اینترنت Marketing Plan در 14 قدم یک کسب‌وکار آنلاین راه‌اندازی کنیم؟ بخش اول ساخت رایگان فروشگاه پیشرفته اینترنتی افتتاح فاز 2 طرح ملی آماک توسط ریاست محترم جمهوری 28 نکته در تدوین یک استراتژی موفق برای مشاورین املاک چگونه برای استارت آپ خود بازاریابی آنلاین کنیم؟ پنج قدم تا مشتری‌مداری در عصر دیجیتال ایده گران راه اندازی، بخش یک بازار کشاورزی جمعی چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟ چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟ مشاوره تجارت الکترونیک نحوه طراحی یک برنامه بازاریابی ۵ نکته برای راه اندازی یک استارتاپ موفق اینترنتی کسب و کار اینترنتی چیست ؟ کتاب فرمول پی برای طراحی و راه اندازی و بهبود آموزش راه اندازی بازاریابی ایمیلی در اینترنت طرح بازاریابی

نظرات




نماد