سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

استهر کمپانی کوچک و بزرگی نیاز دارد که هر از چند گاهی وضعیتی برای خود ایجاد کند که کمی نام او بیشتر دیده شود. خیلی از کمپانی‌ها مانند فولکس‌واگن با خرابکاری خود، نامشان را در سطح رسانه‌ها دیده می‌شود و بعضی دیگر هم با یک استراتژی صحیح، سبب می‌شوند که داستانشان به صورت ویروسی (Viral) در سطح رسانه‌ها پخش گردد. امروز هم نام کمپانی گوگل هم به خاطر دودل اخیرش حسابی در اکثر رسانه‌ها دیده می‌شود.

این دودل برای تولد ۱۷ سالگی خود کمپانی گوگل طراحی شده‌است و توانسته به سرعت در اکثر رسانه‌ها بازخوردهای متفاوتی دریافت کند. موضوع اصلی فقط تولد گوگل نیست، بلکه اصل قضیه اینجاست که هیچ کس دقیقا نمی‌داند که تولد گوگل چه روزی است؛ حتی خود گوگل!

 

اکثر پس از دیدن دودل واقع در صفحه اول سایت گوگل روی آن کلیک کنید، مستقیما سوال “when is google’s birthday” برای شما جستجو می‌شود و دقیقا همینجاست که می‌توانید دریابید که گوگل قصد داشته برای خودش یک کمپین ویروسی طراحی کند.

 

به نظر می‌آید که گوگل در این مسیر بسیار موفق عمل کرده و توانسته نام خود را سریعا در خیلی از خبرگزاری‌های معتبر چون Telegraph و The Independent آورده و داستان تولدش را به یک موضوع ویروسی تبدیل کند.
البته داستان اصلی این است که چندین بار خود گوگل در روزهای مختلف برای تولدش جشن گرفته و به همین دلیل چندین روایت مختلف بوجود آمده است.

 

البته خیلی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده‌اند که امروز، یعنی ۲۷ سپتامبر تولد دودل‌های گوگل است و تولد گوگل همان روز ۴ سپتامبر به حساب می‌آید.


تگ ها : وقتی روز تولد یک کمپانی مشهور فکر همه را مشغول خود می‌کند! Images for ‫وقتی روز تولد یک کمپانی مشهور فکر همه را مشغول خود می‌کند!‬‎ بهترین زمان برای اینکه با موقعیت فروش خود تماس بگیرید بلاگ اد هفته نامه ایرانشهر هفته 11: IRANSHAHR w11 تولد تدریجی یک رویا ماهاتما گاندی امینم هری پاتر ۸ کاری که افراد موفق قبل از ۸ صبح انجام می‌دهند تولد 22 سالگی بزرگترین فروشگاه زمین، آمازون [PDF]عشق بدون مرز چگونه باعث شویم دیگران به ما فکر کنند – نوین بینش چگونه می‌توانیم یک استارت‌آپ راه بیندازیم؟ نامه دختر افغان به مردم ایران/ ببخشید اگر در کوچه‌ها و خیابان‌هایتان راه ۱۶ فیلم برتر و پیچیده‌ای که ذهن شما را آشفته خواهند کرد! لیندا هیل: خلاقیت جمعی را چگونه مدیریت کنیم؟ مریم میرزاخانی ؛ نابغه‌ی ریاضی، ملکه ریاضی ایران، برنده جایزه فیلدز سرشناس‌ترین آبدارچی ایرانی رقصی چنین میانه میدانم آرزوست: روز شمار یک بازگشت… به عبارت دیگر: گفتگو با حُسن بانو غضنفر کامنت دردناک یک دختر 26 ساله برای ظریف در فیس بوک+ پاسخ ظریف مصاحبه با «ماریو مورتی پولگاتو» مدیرعامل کمپانی Geox، تولیدکننده بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی با همه خاطرات خوب و تپسی؛ سیستم هوشمند درخواست تاکسی مصاحبه با 2 برادر دوقلو که دیجی کالا را راه‌اندازی کردند (+عکس) حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها وضعیت مالی مهران مدیری +تصاویر ۷ نکته که باید درباره آریایی قهرمان و عرب سوسمار‌خور بدانید – میدان پخش بیش از 50 فیلم‌ سینمایی در روز میلاد پیامبر اکرم(ص) از شبکه های این رمان یک فیل است! سخنان بزرگان، جملات حکیمانه و پند های زیبا یک روز در گروه نرم‌افزاری پیوست با ما همراه باشید دید و میگنا چرا برخی از مردم همیشه سراغ یک رستوران می‌روند؟ چگونه در لحظات سخت زندگی قوی باشیم و به خود کمک کنیم؟ فقط برای تفریح «بالاترین ذکر» از دیدگاه آیت الله بهجت/ دعایی که آیت‌الله بهجت به رهبر ۱۰ تکنیک برای یادآوری بیشتر و یادگیری سریع‌تر – تسکولو امام حسن مجتبی علیه السلام 10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران در سال 94 مروری بر پنج فیلم مهم بروس لی؛ به بهانه تولد این اسطوره ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي "بابک زنجاني" چقدر سفارت جمهوری اسلامی ایران د کتر علی شریعتی هدیه تولد ستاره ها به بچه های نازپرورده شان وقتی به کودکی خود نگاهی می نوشته های خواندنی همه چیز درباره ماجرای قتل آتنای 7 ساله/ واکنش ها و تصاویر و فیلم سیره اخلاقی امام رضا علیه السلام موفقیت در هر سنی ممکن است انواع خلاصه های رمان هشتگ چیست و تاثیر آن در بازاریابی شبکه های اجتماعی — آکادمی ای‌نتورک [PDF]آستین های خالی گنجور » محتشم کاشانی » دیوان اشعار » ترکیب‌بندها » شمارهٔ ۱ : باز این تعبیر آنچه در خواب می بینید کیک ها را من نقاشی می کنم اندر احوال نامزد ایرانی جایزه نوبل جام جم سرا درد و دل های یک فوق لیسانس بیکار و بی پول قتل نوزاد 25 روزه و تجاوز به دختر 7 ساله! قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها آداب میزبانی و مهمانی مادونا، ملکه‌ای که خود را هر بار از نو اختراع می‌کند درباره علاقه دختران نوجوان به ستاره ها/ اگر دختر نوجوانمان به یک تجارت مغز انسان – دکتر دونلو متخصص مغز و اعصاب سردرد و میگرن و ام اس قصاب میانمار چگونه مسلمانان را سلاخی می‌کند؟ + فیلم و تصاویر مختصري راجع به ويتنام شهروندیار shahrvandyar (@shahrvandyar) خصوصیات شخصیتی و روانی زن متولد آذر ماه

نظرات




نماد