سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

ایمیل: حتما برای شما هم پیش آمده که وارد حساب کاربری ایمیل خود شده و ایمیل‌هایی را می‌بینید که اصلا به شما ربطی ندارند و بدون خواسته شما سر راهتان سبز شده‌اند. در حقیقت برای شما اسپمی در قالب ایمیل ارسال شده و کسی که قبلا ایمیل شما را گرفته، از آن سو استفاده کرده و یا اینکه ایمیلتان در لیست‌های فروشی ایمیل قرار گرفته‌است. در نظر داشته باشید که فقط ایمیل‌هایی که در بخش SPAM قرار می‌گیرند اسپم نیستند و اسپم‌ها می‌توانند به صفحه Inbox ایمیل شما راه پیدا کنند و برای اینکه کمتر چنین ایمیل‌هایی دریافت کنید، کافیست که آن را SPAM کنید. در ضمن در نظر داشته باشید که خیلی از اسپم‌ها، بدافزار به همراه خود دارند و می‌‌توانند به کامپیوتر شخصی شما آسیب برسانند.

 

پیام‌های متنی: گروه‌های بسیاری هستند که روزانه در آنها، به صورت خیلی بی‌‌هدف و ناخواسته افزوده می‌شویم و پیام‌های تبلیغاتی بسیاری در اپلیکیشن‌های ارسال پیام و یا از طریق اس ام اس به ما ارسال می‌شوند که اکثرشان اسپم به حساب می‌آیند. در اینجاست که باید گروهی که در رو‌به‌روی شما است را ترک کنید.

 

وب: بی‌شک بدترین تجربه همه ما در حین وبگردی، این است که پس از کلیک بر یک صفحه، چندین صفحه برای ما به صورت ناخواتسه باز شود که اصطلاحا به این صفحات بازشده Pop-Up می‌گوییم. به چنین صفحاتی هم اسپم می‌گوییم، زیرا جز مزاحمت هیچ سودی برای ما ندارند. در برابر چنین وبسایت‌هایی بهتر است دیگر به آنها مراجعه نکنید تا با کم شدن کاربرهایشان، دریابند که مسیر اشتباهی را پیش گرفته‌اند.

 

دیگر اسپم‌هایی که روزانه مزاحم ما می‌شوند: اسپم فقط به ایمیل، پیام‌ها متنی و آنچه در سطح وب می‌بینیم محدود نمی‌شود؛ بلکه روش‌های بسیاری برای اسپم کردن وجود دارد. حتما دیده‌اید که در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، خیلی غیره منتظره نام یک صفحه تغییر می‌کند و به دنبال آن، محتوای آن صفحه هم توسط ادمینش عوض می‌شود. در حقیقت شما محتوایی را مشاهده می‌کنید که آن را نخواسته‌اید و به عبارت دیگر باید بگوییم که در معرض اسپم قرار گرفته‌اید. یا حتما پیش آمده که روی یک بنر تبلیغاتی کلیک کرده‌ایم و دیدیم که محتوای درون آن هیچ ربطی به بنر دیده شده، ندارد. در اینجاست که می‌بینیم راه‌های بسیاری برای اسپم کردن وجود دارد و تنها راه برای مبارزه با آنها این است که یا آنها را به خود شبکه اجتماعی گزارش دهیم و یا آنجا را ترک کنیم تا اسپمر به هدف شومش نرسد.

 

در دنیای واقعی هم شاهد اسپم‌ها هستیم، مثلا تراکت‌هایی که زیر برف پاک‌کن ماشین ما قرار داده می‌شوند و حتی برچسب‌هایی که ورودی خانه ما را حسابی بد ریخت می‌کنند و در برابر آنها ما هم مجبور می‌شویم هر جوری که شده از دست آنها خلاص شویم.

 

همان طور که گفتیم در دنیای مجازی هم راه‌های ساده‌ای برای مبارزه با اسپم وجود دارد که شما هم می‌توانید برای اطلاع‌رسانی بیشتر به کمپین StopSpam بپیوندید.


تگ ها : اسپم‌های مزاحمی که در دنیای دیجیتال ایران به سراغمان می‌آیند اسپم ۲ گیگابایت فضای اضافه در گوگل‌درایو به مناسبت روز اینترنت ایمن‌تر تکسچرهای با کیفیت Vintage grunge ۵ دلیلی که مشترکین ایمیل شما، شما را نادیده می گیرند چگونه اسپم‌ها به محیط زیست آسیب می‌رسانند؟ تبلیغات اینترنتی رازهای مهم کارآفرینی از زبان بزرگترین مدیران دنیا بانک مقالات گوناگون (138) آرشیو اخبار بانکی آژانس برندینگ به سایت دنیای دیجیتالی ایران خوش آمدید. دسته‌بندی معرفی ایران دیجیتال تلگرام باز سایت آموزشی یک آموز عکسها و مطالب اختصاصی خودم [بایگانی] مجموعه مقالات و موضوعات روانشناسي [آرشيو] مرداد ۱۳۹۵ تیک تاک(بی بهونه کلیک کن) پرشین جیم رئال کلاب ،رئال نیوز،اف سی رئال مرکز آموزشها و مقالات آلورشاپ نوشته های بی خواننده Flickriver: Most interesting photos tagged with بکگراند راز برتری برخی انسانها در چیست؟ آژانس برندينگ سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز پایگاه اطلاع رسانی بيان روز شهرستان پلدختر شبکه اطلاع رسانی بیان چگونه ثروتمند شویم تست ممنوع التصویری فاطمه معتمدآریا رفع شد! عناوین مطالب وبلاگ برنامه بروز محمد رضا کاتب [ما ] انسان سفر من است به سوی ما مجله الكترونيكي ترجمان 888 website by Bohloul Panjehbandpour وب سایت پیام آنلاین آموزش گام به گام فمینیسم(1) بایگانی‌ها موفقیت نگاهی به مصرف زولبیا، بامیه، آش و حلیم در ماه مبارک رمضان در جستجوی آبی ها دانلود میاید دارد میاید خداحافظ چربی های مزاحم! سیم کارت نانو و NFC ایرانسل پنجره ای به جهان فناوری اطلاعات مطالب جدیدتر جبهه متحد اصول گرایانبلوگل واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار http://fam.4kia.ir/info2/20229/خلبان فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک ایرونی 95 تجارت الکترونیک Farsi News (News Monitor) اندیشه های یک مدیر ایرانی پایگاه خبری لرسو نگاهى به ویژگى هاى دوره جوانى چطور میتوانیم از اینستاگرام به درامد برسیم پیج وحید خزایی ریپورت شد ویس حاجی لند جستجو سایت ایثار ومقاومت قرائتی Privacy policy آموزش مسدود کردن آدرس ایمیل های مزاحم در یاهو و جیمیل گوگل سرگرمی عمومی [بایگانی] آزاده عصاران: Azadeh نقشه سایت پل هدایت تحصیلی و شغلی نرم افزار نوشتن اسم به شکل محرمی

نظرات




نماد