سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

فیسبوک با تولدش دنیا را منقلب کرد و نوع دیگری از ارتباط در دنیای مجازی را برای مردم دنیا تعریف کرد.دوستی‌ها از نو تعریف شدند و بستری برای کسب‌وکارها ایجاد شد تا مردم به راحتی یک کلیک، برند مورد علاقه‌شان را دنبال کنند و به دوستانشان پیشنهاد دهند. در مقاله کدام شبکه اجتماعی‌ به درد کسب‌وکار شما می‌خورد بیان کردیم که با توجه به نوع فعالیت شرکت شما باید در محیط مربوط به خودش حضور داشته باشد. آمار و ارقامی که در اینجا بیان می‌کنیم کمک می‌کند تا در فیسبوک بهتر عمل کنید.

۹۳٪ نرخ تعامل(Engagement rate) از میان انواع پست‌های فیسبوک، برای تصاویر است.

۴۲٪ از طرفداران فیسبوک، صفحه‌ها (page) را برای دریافت کوپن و تخفیف دنبال می‌کنند.

۳۵٪ ازز طرفداران فیسبوک، صفحه‌ها را برای شرکت در مسابقه‌ها دنبال می‌کنند.

۷۷٪ از بازاریابان B2C مشتریان خود را از فیسبوکبه دست می‌آورند.

۵۳٪ از افراد فعال در شبکه‌های اجتماعی، یک برند را دنبال می‌کنند.

۳۹۹ میلیون کاربر در ماه، تنها با استفاده از موبایلشان وارد فیسبوک می‌شوند.

 

Facebook-Marketing-Infographics


تگ ها : اینفوگرافیک:‌چه کسانی باید برای کسب‌وکارشان از فیسبوک استفاده بلاگ اد اینفوگرافیک : قواعد لینکدین : ۲۰ باید و نباید پنج مورد از تنظیمات فیس‌بوک که باید همین الان آنها را تغییر دهید! ۱۰ نکته‌ای که باید درباره تنظیمات حریم خصوصی در فیس‌بوک بدانید فوت‌وفن‌های فیس بوک مسنجر ترفندهای اینستاگرام که هر شخصی باید بداند! بایگانی‌ها شبکه اجتماعی بلاگ‌اد محمد کیان راد جلسه دهم دیجیتال مارکتینگ بازاریابی مجازی،تجارت الکترونیک @ContentTime ۱۵ نکته برای افزایش مخاطب در شبکه های اجتماعی سبدگردان آسمان چگونه برای کسب‌وکارکوچک خود یک برند ایجاد کنید پنج مهارت فنی که کارآفرین باید برای کسب‌وکارش یاد بگیرد Super User آیا کارمندان در سر کار باید اجازه داشته باشند از شبکه‌های اجتماعی استفاده چه‌کسانی باید برای کسب‌وکارشان از توییتر استفاده کنند؟ – تبلیغات همه چیزهایی که باید درباره شتاب‌دهنده‌ها بدانید دیجیتال مارکتینگ استارتاپی که با استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی ۴۰ میلیون دلار راهنمای کامل استفاده از بیزینس پروفایل اینستاگرام Startup – شتاب دهنده کارنوا در کسب و کار آنلاین ، مشتریان ما چگونه مارا پیدا کنند؟ بایگانی: دسته‌بندی نشده ده روش آسان برای گرفتن بازدید بیشتر از سایت تویتر – آموزش کسب و 5 چیزی که باید در نقشه کسب و کار بنویسید بازاریابی رابطه ای چیست و چگونه می‌توانیم برای کسب‌وکار خود از آن بهره Mosalase Sabz جهان اینستاگرامی دورهمی استارتاپی‌ها در شب یلدا ۱۵ معیار برای استخدام متخصصان بازاریابی دیجیتال بایگانی‌ها دستورالعمل های ضروری برای خلق یک کمپین کسب و کار گزارش «فرصت امروز» از اصول فیس برندینگ / برندسازی به سبک مستر مخترعِ لایک دلتنگ دورانی است که اینترنت وجود نداشت وی‌پدیا نمایش موارد بر اساس برچسب: کسب و کارها روحاني شايسته‌سالاري كند، در شرايط شيك نيستيم – شهد اقتصاد بزرگ‌ترین اشتباه بازاریابی؛ نداشتن استراتژی ادامه فیلترینگ تلگرام چه تبعاتی دارد؟ تجارت الکترونیک چیست؟ داستان سرایی تجاری؛ آشنایی با بهترین روش‌های نوشتن یک محتوای نقشه سفر مشتری چیست و در طراحی آن باید به چه نکاتی دقت کرد؟ محدود کردن فین‌تک‌ها یعنی ضربه به اقتصاد مقاومتی چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟ نقش شبکه های اجتماعی در سال ۱۳۹۶ (قسمت دوم) کدام شبکه اجتماعی برای برند تجاری شما مناسب است؟ چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم؟ چت‌بات چیست و چرا این‌قدر مهم است؟ تحولات کسب و کارهای کوچک در سال ۲۰۱۷ عرضه؛ فرمول سری یک میلیونر اینترنتی (فصل نهم/ بخش اول) یک راهنمای ساده و پایه‌ای برای کسب‌وکارهای کوچک خانه افزایش اعتماد به تبلیغات آنلاین در رسانه های اجتماعی و موبایل فروش اینترنتی شصت‌ویک ایده بازاریابی خلاق برای کسب‌وکارهای کوچک بایگانی‌ها بازاریابی اینترنتی دیجیتال مارکتینگ چیست و چه مزایایی برای کسب وکارها دارد؟ نکاتی برای پیشرفت شرکت های بازاریابی دیجیتال این افراد نباید پرتقال بخورند! Telegram اینترنت و نوآوری در مدل های کسب و کار نشانه های خیانت همسران بی بند و بار! به چه نحو جذب بازار بهتری در اینستاگرام داشته باشیم 4 عاشق ایده‌تان نباشید لازم شد تغییرش دهید – اقتصاد جهان در هفته Searches related to اینفوگرافیک:‌چه کسانی باید برای کسب‌وکارشان از فیسبوک استفاده کنند؟

نظرات




نماد