سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

اگر از قدیم تا به امروز، کمی روند رشد علم تبلیغات را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که چه تغییرات عظیمی در این صنعت رخ داده. این اتفاق دقیقا در حوزه انیمیشن هم رخ داده است و اگر از سفال یافت شده در شهر سوخته (حوالی زابل-زاهدان) که جز اولین انیمیشن‌های دنیا است، تا به اثار شرکت دیزنی و پیکسار توجه کنید، متوجه می‌شوید که انقلابی در این صنعت هم رخ داده. در ادامه به دلایلی می‌پردازیم که شاید شما را هم متقاعد کنند که در همه نوع تبلیغات خود از انیمیشن‌ها بهره ببرید:

Vase_animation

“تصویری متحرک از اولین انیمیشن که روی کوزه‌ای نگاشته شده بود”

۱- سبب کاهش هزینه‌ها می‌شود: همان طور که می‌دانید ساختن یک تبلیغ خیلی عادی هم کلی هزینه به همراه خود دارد؛ چه برسد که بخواهید از چهره یک فرد مشهور و مطرح استفاده کنید که خود آن کلی هزینه به همراه دارد که هر کسب‌وکاری نمی‌تواند از پس آن برآید. از طرف دیگر برای تهیه و ساخت تبلیغات غیر آنلاین که بیشتر برای تلویزیون‌ها ساخته می‌شوند، امکاناتی لازم است که هزینه بسیار سرسام آوری دارند.

 

۲- جلوگیری از اتلاف وقت: همان طور که می‌دانید فقط فیلم‌برداری یک تبلیغ، روزها زمان می‌گیرد و ویرایش و تدوین آن به اندازه کافی وقت‌گیر هستند. در حالی که ساخت یک انیمیشن تبلیغاتی می‌تواند راهکار اثربخش‌تری باشد و بسیار منعطف‌تر به حساب می‌آید.

 

۳- رویاهای بزرگ به حقیقت می‌پیوندند: در ساخت یک انیمیشن هیچ محدودیتی ندارید و با بهره‌وری از تکنولوژی و به‌کارگیری خلاقیت، راه برایتان هموار می‌شود. انیمیشن این امکان را به شما می‌دهد که تمام تصورات خود را به تصویر بکشید.

 

۴- امکان خلق یک کارکتر: خیلی از برندهای مشهور چون پرینگلز، ام اند امز، کیلوگ و خیلی از برندهای شناخته شده دیگر هستند که برای برند خود شخصیت‌های محبوبی رقم زده‌اند. کارکترها دقیقا در عصر طلایی انیمیشن‌ها، یعنی بین دهه ۴۰ تا ۶۰ بسیار برجسته شدند و با روی کار آمدن انیمیشن‌هایی چون باگز بانی و پاپای، برندها به این فکر افتادند که از کارکترها برای ایجاد هویت برند بهره ببرند. دقیقا اینجاست که دیگر نیازی نیست که کلی هزینه کنید تا یک فرد مشهور برای تبلیغات شما ایفای نقش کند و فقط لازم است که یک کارکتر لایق برندتان طراحی کنید.

 

۵- صحنه دنیای انیمیشن‌ها همیشه برای شماست: یکی از مشکلاتی که در ساخت تبلیغ با آن مواجه هستید، محل تصویر برداری است. در حالی که با ساخت یک انیمیشن، نیازی به محل خاصی ندارید و تکنولوژی به شما کمک می‌کند که بهترین محل را برای خود رقم بزنید.

 

۶- انیمیشن‌ها مرگ ندارند: در حالی که چهره‌های مشهور به اوج می‌رسند و سقوط می‌کنند، کارکترهای ماندگار همیشه دوست داشتنی می‌مانند و هر چند سال یک بار، به واسطه تکنولوژی دستی به سر و گوش آنها کشیده می‌شود.

 

دلایل بسیار بیشتری برای بهره‌وری از انیمیشن‌ها برای تبلیغات آنلاین و تلویزیونی وجود دارد. فراموش نکنید که انیمیشن‌ها به تنهایی سبب سرگرم شدن مخاطبان شما می‌گردند و عام مردم با کارکترهای آنها به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند.


تگ ها : انیمیشن، قهرمانی برای دنیای تبلیغات Images for ‫انیمیشن، قهرمانی برای دنیای تبلیغات‬‎ قهرمانی كه قهرمان دنیا شد ۱۰ قهرمان دنیای کودکان در ادبیات قهرمان اول دنیای ژرمن شپردها اوبر فون بد بول هر انسان یک قهرمان است دنیای تبلیغات فرا برندها و مسولیت های اجتماعی + ویدیو / سوپرمن، بت نقدی بر آگهی تلویزیونی بیمه دی / راه رفتن روی مسیر می خواهی تا آخر عمرت در مسابقات به دیگران لگد بزنی بست شو هویت آشفته برند فوتبال ایران / تحلیلی بر فوتبال وبسایت رسمی خانه تبلیغات مرکزی کانون تبلیغ تصویر ماهان – حضور فوتبالیست های معروف در انیمیشن میازاکی اسطوره جهان انیمه و انیمیشن ساخت تیزر تلویزیونی صنایع روباتیک آراد دنیای کاغذی Paper World تماشا ۶ کاراکتر جدید مهمان انیمیشن محبوب «شکرستان تأثیر «کمیک بوک‌ها» بر دنیای سینما و انیمیشن/ شخصیت‌های کارتونی قهرمان‌سازی ضرورت اول حوزه انیمیشن است/ مخاطب حرف اول را می‌زند 90tv.ir رستم دستان، اين بار قهرمان دنيای کميک استريپ ویدانما : شبکه اجتماعی چند رسانه ای 70 قهرمان آمریکایی، دنیای کودکان را اشغال کردند/ حسینی: با چنگ و دندان قهرمانان وسترن در دنیای انیمیشن در باره انیمیشن قهرمان بزرگ ۶ برنده بهترين انيميشن اسكار ٢٠١۵/ Big Hero 6 انیمیشن موانا Moana دانلود کارتون قهرمان لگویی ۷۰ قهرمان آمریکایی، دنیای کودکان را اشغال کردند 14 نکته جالب درباره کارتون های والت دیزنی که شما را متعجب خواهند کرد 50 انیمیشن برتر دنیا قهرمان من ، آواتار چهره هاي اپليكيشني روي پرده سينما (انیمیشن ایموجی) – نقادین انیمیشن پونیلا سردار سلیمانی قهرمان انیمیشن نبرد خلیج فارس 2 (عکس، ویدیو اظهارات کارگردان «فهرست مقدس»/«فهرست مقدس» فیلمی حائز اهمیت در سازمان تبلیغات اسلامی ایران قهرمان کشتی آزاد باشگاههای جهان شد انیمیشن «توربو»، دنیای فانتزی حلزون ها معرفی انیمیشن زندگی خصوصی حیوانات خانگی دانلود؛ تیزر تبلیغاتی انیمیشن Spider آموزنده ترین انیمیشن ها برای کودکان ۲۰ فیلم سینمایی برتر ابر قهرمانی تاریخ ازدواج دو هم‌جنس در کارتون شبکه پویا + فیلم نمایش انیمیشن و نماهنگ کوچ / در رسای آتش نشانان قهرمان نگاهی به انیمیشن‌های روز دنیا «قهرمان شماره ۶» انیمیشی با الهام از دانلود دوبله فارسی انیمیشن جوجه خروس ابر قهرمان هویت بصری برند روزانه زیر ذره بین «فرصت امروز» / قهرمان سازی با بایگانی‌ انیمیشن سینمایی کمیل قاسمی: از دنیای قهرمانی خداحافظی نمی‌کنم تن تن بهترین گردشگر کلکته نایت سواران VS افزایش پونا ابر غول دنیای کریکت قهرمانی 2 [سینماگیمفا]: دنیای شکلک‌ها؛ اثری مفرح یا افتضاحی تاریخی؟! ویدیو ورزش سه دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام ابر قهرمان 6 تبلیغ اندیشه‌های صهیونیستی در فیلم‌های آخرالزمانی هالیوود مینیون ها، احمق های قهرمان / مجله / anjl4 دانلود انیمیشن 2017 Yamasong: March of the Hollows تحلیل فیلم انیمیشن شهر راز از منظر روانشناسی نوجوان مجله خبری دنیای وب جعبه [PDF]بازنماییِ کلیشه و ضدکلیشه زن بررسی ، نقد و تحلیل انیمیشن خیزش نگهبانان rise of guardians نقد و بررسی انیمیشن Big Hero 6 (قهرمان بزرگ شماره ۶) درگذشت قهرمان یکی از مشهورترین عکس های فضایی جهان mark mcnair تبلیغات شرکت ها و موسسات

نظرات




نماد