سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

اگرشرکتی ،بخواهد تا مارک تجاری خود را کنار بگذارد و طراحی سایت شرکتی را داشته باشد، پس در نتیجه، طراحی کارگاه هنر اطریش، Bureau Rabensteiner، نیز باید، با تغییر پروژه اخیر خود ، چالش های زیادی را ایجاد کند. طراحان و معماران خلاق، با استفاده از جوهرهای مشکی که به شدت به گرما حساس می باشند ، مجموعه ای فانتزی از لوازم التحریر دینامیک را برای و تولید کننده  و طراح پارچه مبل های Viana(نام مجازی و ادبی) ، تولید کردند. این رنگ مشکی متالیک، زمانی که در در معرض دمای بدن قرار می گیرد، محو شده و هر زمان که یک آیتم دستی تولید شود، تصویری ، تشکیل می شود. حتی زمانی که شما، بخواهید تا کارتی را از کیف پول خود دربیاورید، انگشتان شما، رنگی می شوند. اگر شما، کارت پستالی را تا نزدیک لب های خود بکشید، تصویری از لب بر روی کارت پستال می افتد.

زیباترین و خلاقانه ترین قسمت در این مجموعه، کارت های تجاری به شکل Polaroid می باشند و وقتی که شما ، این کارت ها را در دست خود می گیرید، احساس برق گرفتگی و یا یک جرقه کوچک، به شما دست می دهد. شما می توانید برای جذب مشتریان آینده نگر خود، این کارت ها را به آنها داده تا احساسات مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید.

این ایده خلاقانه، که بسیار ساده خلق شده است، هم جنبه سرگرمی و هم هوشمندانه و خلاقانه دارد. بیشتر کارت های تجاری، بعد از یک هفته و یا شاید زودتر، دور انداخته می شوند. این نوع کارت های منحصر به فرد، به زودی در بین مردم و تجارت ها جا افتاده و ما امیدواریم که با استفاده از این کارت های خلاقانه، بتوانیم تجارت خود را توسعه دهیم.


تگ ها : تصاویر برای طراحی خلاقانه ی یک لوازم التحریر منحصر به فرد که به شدت به گرما حساس می باشد مقاله طراحی خلاقانه ی یک لوازم التحریر منحصر به فرد که به مقالات لوازم التحریر را به شکلی جدید تجربه کنید خزان لوازم التحریر ایرانی در بهار خارجی‌ها/ چین در مدارس می تازد طراحی لوگو از دیدگاه برندینگ چه اهمیتی دارد؟ هفت ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، مناسب برای دوره ها عکاسی در غار، تغذیه در غار، غواصی در غار،اصول راهپیمایی در نورپردازی در دکوراسیون داخلی مقدمه ای بسته بندی تاثیر نورپردازی بر دکوراسیون داخلی تجاوز 40 مرد به دختر 15 ساله در مالزی! دکوراسیون حمام نورپردازی حرفه ای منزل! / مجله / gshdd جوشکاری لیزری اصول دکوراسیون داخلی بایگانی دکوراسیون بایگانی دیدگاه‌ها برای ۴۰ نمای ساختمان مسی و ویلایی – کلاسیک، رومی، گوناگون –انزل وب ایده های پولساز من دانشنامه فرش – دایره المعارف فرش دستباف و فرش ماشینی بیشتر بدانیم وبلاگ هدایای تبلیغاتی جدید و خدمات مربوطه [DOC]نقاشی کمیاب آنلاین دریافت کد آمارگیر سایت [PDF]Untitled دیجیتال بایگانی تکنیک های عکاسی پرتره مقدماتی بخش 4 روش های انتخاب شیرآلات و نحوه ی نگهداری از آنها نقاشی برای کودکان طراحي وب سايت سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان پایان نامه همه چیز درباره بسته بندی آنچه در دفاع مقدس به دست آوردیم هویت شهری نامه سی و پنجم محمد نوری زاد به رهبر + سخـن روز iran nini langdata/fas.wordlist at master · tesseract خواندنی هایی در مورد خوانندگان ايران [آرشيو] پورتال "ازدواج سفید"، پیوندی به سیاهی یک عمر بانك اقتصاد نوين BACKUP لغتنامه تخصصی موسیقی ما [PDF]جلد اول:مطالعه مبانی نظری در زمینه طراحی شهری با حضور [PDF]روﯾﮑﺮد ﻓﻠﺴﻔﯽ ﺑﻪ زﺑﺎن چاپ و نشر 27 شاهین نجفی لوازم آشپزخانه خرید مبل [PDF]ﻋﻨﻮان آﮔﺎﻫﯽ زﻧﺎن ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺣﻘﻮق ﺧﻮد در ﺧﺎﻧﻮاده و ﺗﺎﺛﯿﺮ آ خبرنامه ها معنی فرهنگ واژه های پهلوی از آ تا ی به صفحه ایران نبرد خوش آمدید سايت اصلي [PPT]نظریه پردازان و مشاهیر مدیریت Iranalarm به گالری چیدمان من خوش آمدید (@taj پنج درس مدیریتی و تجاری از تیم ملی فوتبال آلمان ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی [PDF]پنجمين جشنواره فردوسي تلگرام باز وب سایت پیام آنلاین وسایل photos on Flickr پایگاه اطلاع رسانی بازتاب بروجرد مطالب منتشر شده در کانال Mehromah انسان سرزمین ناشناخته مقاله چه چیزی باید به دختر تازه متولد شده و والدین خوش چه چیزی مشتریان ما در زمینه تبلیغات محیطی توري مجيك مش وضعیت کالا: موجود 29000 تومان نصب آسان پرسش پاسخ کاربران قانون جذب تجسم خلاق ریکی reiki [PDF]ﮐﺎرآ ﻨﺎن زن و د ا ا ﯽ ﺮ ﺬ ﺖ ا ﺨﺎر ﯽ از مسابقات شطرنج ریتد قهرمانی استان لرستان به میزبانی وب سایت رسمی –شرکت عمران آذرستان [PDF]اﻋﺘﺮاﻓﺎت ﯾﮏ ﺟﻨﺎﯾﺘﮑﺎر اﻗﺘﺼﺎدي اطلاعات کاربردی در خصوص ابزار الات Blog IRAN PAYA بهترین کاغذ دیواری برای سالن پذیرایی

نظرات




نماد