سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

جمعه سیاه، روز بعد از شکرگزاری است که در آمریکای شمالی آغاز سنت خرید کریسمس به حساب می‌آید. اگر بخواهم نام دیگری برای این روز انتخاب کنم، آن : شلوغ‌ترین روز برای فروشندگان خواهد بود. با وجود اینکه این سنت در آمریکای شمالی رایج است، اما مانند دیگر سنت‌های این منطقه به سایر دنیا منتقل شده، از این رو یکی از روزهای مهم در زمینه خرید است و  برای بازاریابان تمام دنیا اهمیت بالایی دارد.

برای Black Fridayباید دست کم یک ماه پیش برنامه ریزی می‌کردید. اما نا امید نشوید، ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است.

 

اگر فعالیت آنلاین خود را از همین الان شروع کنید و این چند روز تمرکزتان را بر بازاریابی در Blackfriday بگذارید، هنوز هم می‌توانید امید داشته باشید.

 

۱. بدون واهمه ایمیل بفرستید:

اصلا نگران نباشید!  از محصولاتی که می‌خواهید برای پیشنهاد ویژه ارائه دهید یک لیست آماده کنید. با دقت برنامه‌ریزی کنید و پیام هدفمند داشته باشید. حتی در آمریکا هم خیلی از مردم با ایمیل از حراجهای Black Friday مطلع می‌شوند. نکات مربوط به این حراج‌ها را می‌توانید در نکته بعدی، با دقت بخوانید و از آن‌ها استفاده کنید.

 

۲۷٪ از فروش حراجی‌ها در سال ۲۰۱۴، از طریق بازاریابی ایمیلی انجام شده است.

 

دیگر وقتی باقی نیست، بهتر است برنامه ایمیلی را همین الان بچینیم.

 

– یا ۲ روز قبل از روز شکرگذاری: یک ایمیل برای اطلاع رسانی ارسال کنید،‌ به مردم بگویید که   Black Friday نزدیک است و شما حراجی پیش رو دارید. اگر زمان دارید یک landing page ساده هم برای آن درست کنید.

– روز شکرگذاری: لیست محصولات حراجی خود را برای مردم ارسال کنید و به آن‌ها یادآوری کنید که حرجتان نزدیک است.

– روز Black Fridayاز فراخوان‌های قوی استفاده کنید. داشتن فراخوان (Call to action) همیشه کاربران را ترغیب می‌کند.

– روز بعد از Black Fridayیک ایمیل بفرستید که پیشنهاد ویژه خود را تمدید کردید و چند ساعتی تا پایان حراج فرصت باقی است.

 

۲. تخفیف‌های هوشمند پیشنهاد دهید:

بهترین پیشنهادهای Black Friday حساب شده هستند، پیشنهادهای دیوانه‌وار ندهید. محصولاتی را پیدا کنید که مدت‌هاست در انبار باقی مانده‌اند یا آن‌ها که ممکن است برای مدت کوتاهی مد باشند و با پایین‌ترین قیمتی که می‌توانید آن‌ها را پیشنهاد دهید.

یا یک جور پیشنهاد کلی مثل ۱۰٪ تخفیف به ازای هر ۵۰ هزار تومان خرید.  البته نگران نباشید که خرید ۸۰ هزار تومانی تخفیف کمی می‌گیرد.

اگر کارت هدیه می‌فروشید، انتخاب دیگر این است که با هر خرید، یک کارت هدیه رایگان پیشنهاد دهید. مثلا یک کارت هدیه ۲۵ هزار تومانی به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان خرید.

و ارسال رایگان خیلی مهم است.

 

۳. در رسانه‌های اجتماعی فعال باشید:

استفاده از رسانه‌های اجتماعی یک امر واضح است. درست مانند ایمیل می‌توانید محصولاتی که پیشنهاد ویژه دارند را در فیسبوک، توییتر، اینستاگرام یا حتی پینترست به طور مرتب پست کنید و فعال باشید. فراموش نکنید که از هشتگ‌های مرتبط مانند #تخفیف #حراج #پیشنهادویژه و #blackfriday استفاده کنید.

برای بازاریابی دقیقه نودی در رسانه‌های اجتماعی ۲ هدف دارید.

اول: بدون آزار دادن فالورها و دوستانتان، پیشنهادها را پست کنید(می‌توانید از همان برنامه ایمیلی استفاده کنید).

دوم: به کاربران پاسخ دهید. خیلی ساده است.

تمرکز خود را برای چند روز بر روی این پیشنهادهای ویژه بگذارید. فراموش نکنید که برای محتوای مربوط به این روزها، از یک طرح یکسان استفاده کنید و محتوای خود را جوری بسازید که مخاطب با آن ارتباط برقرار کند.

 

۴. به مشتری‌های مهم خود پیام اختصاصی دهید:

همانطوری که مناسبات را به دوستان و آشنایان تبریک می‌گویید، برای مشتریان هم پیام تبریکی ارسال کنید.

می‌توانید از سابقه خرید، مشتریان مهم را انتخاب کنید. این ممکن است برای یک کسب‌وکار کوچک ۱۰ یا ۲۰ نفر باشد و برای یک شرکت سایز متوسط ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ مشتری باشد.

برای هر کدام از این مشتریان، یک دعوتنامه خاص بفرستید و دو چیز را به خاطر داشته باشید:

اول اینکه این پیشنهاد خاص واقعا باید خاص باشد. باید بهتر از پیشنهادی باشد که شما با ایمیل برای هم می‌فرستید یا در اکانت‌های رسانه‌های اجتماعیتان اعلام می‌کنید.

دوم، پیام را برای آن‌ها شخصی سازی کنید. برای مثال، به جای اینکه فقط یک ایمیل بفرستید، یک کارت تبریک بفرستید. اگر همین حالا شروع کنید، زمان خواهید داشت.

 

۵. تبلیغ کنید:

به عنوان صاحب کسب‌وکار، احتمالا شما با تبلیغات کلیکی آشنا هستید. تبلیغات کلیکی راه مناسبی برای ترویج پیشنهادتان برای مخاطبان بالقوه است. از این راه ترافیک بالایی به سمت شما می‌آید و کافی است شما آن چه را که آن‌ها به سراغش آمده‌اند در اختیارشان بگذارید.

توصیه من به شما این است: زمانی که به سراغ تبلیغات کلیکی می‌روید چند چیز را فراموش نکنید:

– هدفمند باشید.

– مشتریان خود را بخش‌بندی کنید.

– آگهی‌های خاص برای محصولاتتان بسازید.

– در بنرها از نوشته‌های جالب و جذاب استفاده کنید.

– از فراخوان استفاده کنید (call to action).

– موبایل را فراموش نکنید.

 

۶. مردم پول‌هایشان را زیر فرش می‌گذارند، آن‌ها را به دست بیاورید:

آیا می‌دانید تنها ۵٪ تا ۸٪ از کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند از شما خرید می‌کنند؟ یعنی ۹۵٪ از کسانی که وارد صفحه می‌شوند برای شما مشتریان بالقوه (لید) هستند. آن‌ها را دنبال و تشویق کنید پول‌های زیر فرش را خرج کنند. هدف‌گذاری مجدد در تبلیغات کلیکی از بهترین نوع هدف‌گذاری مجدد است و بسیار ساده انجام می‌شود.

شما هم نکته دقیقه نودی دارید که در Black Fridayکاربرد دارد؟ دانش خود را با دیگر دوستان تقسیم کنید =)


تگ ها : ۶ نکته برای بازاریابی دقیقه نودی در Black Friday پونیلا محبوب ترین کالا ها در جمعه سیاه (Black Friday) سرمایه‌گذاری و فروش تضمینی محصولات برای برنده جایزه اسنوا چگونه باید در گوگل تبلیغ کرد؟ ایجاد بازارهای تخصصی نفت و گاز راهکار تجاری‌سازی محصولات بازاریابی قرارداد عجیب تامین لباس تیم ملی در جام جهانی +عکس و فیلم مرور برنامه نود پیش از دربی امیرشهاب رضویان بخوانید خراسان جنوبی در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ Black Friday یا جمعه سیاه چیست؟ Images about #داور tag on instagram تأیید بی‌سند بودن اتهام غیراخلاقی به مانی حقیقی، اصغر فرهادی و ترانه بازیکن تراکتورسازی به پارس جنوبی پیوست [PDF]مدیران موفق و شکایات مشتریان شکافت هسته ای و الکتریسیته یک دقیقه سکوت در برنامه امشب دی روز آنچه درنامه نود گذشت! / مصاحبه با پدر بیرانوند درباره شناسنامه و سال تولد مهاجری تا ما و سیاه جامگان نباشیم پرسپولیس و استقلال اینجا نمی آیند ۱۰ فیلم کوتاه منتخب اسکار ۲۰۱۸ باسکویت: هنرمند تندروی گرافیتی که به افسانه ی دنیای هنر مبدل شد 1 چای های گیاهی برای درمان گلو درد دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني قم چگونه در 6 قدم، محتوایی بنویسیم که خوانده شود؟ ارزشمندترین بازیکنان دنیا مشخص شدند؛ نیمار بالاتر از مسی در صدر همه چیز در مورد آدامس دیجیتال مارکتینگ موفق، در کمتر از یک سال مدیر اجرایی جدید میلان؛ با مارکو فاسونه بیشتر آشنا شوید جام‌جهانی روسیه چه فرصت‌هایی در اختیار ایران قرار می‌دهد؟ ناراحتی مدیرعامل زیرساخت از ارزان بودن بسته اینترنت ایرانسل افتتاح دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در سراوان خلاصه ای از آنچه در برنامه نود دیشب 11 دی 96 پخش شد+عکس رنو مگان مشخصات فنی، قیمت و هر آنچه درباره آن باید بدانید از مسافرکشی چند بازیکن لیگ برتری تا ماجرای بازیکن سفارشی در لیگ! قیمت نفت رکورد زد بانک‌های لرستان مقالات طراحی وب سایت و طراحی پرتال ویژه نامه خراسان اخبار صنعت خودرو تورنتو چه خبر؟ کجا؟ کی؟ پیش بازی پیکان کشتی ها و هواپیماهای گم شده در مثلث برمودا مشاهده شیئ نورانی مرموز در آسمان 6 شهر ایران / ناسا: ما نیستیم !+ فیلم و بلک فرایدی و سایبر ماندی Black Friday By Cyber Monday ضعیف شدن باتری، باتری مناسب قرارداد عجیب تامین لباس تیم ملی در جام جهانی عکس و فیلم langdata/fas.wordlist at master · tesseract بایگانی‌ها اخبار و تازه هاي دنياي كامپيوتر خبری – برگه 6 – اخبار روز سوالات مصاحبه استخدامی پست بانک TP [PDF]ﮔﻤﺮﻙ ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪ ﻣﺎﻳﻪ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻣﻠﻲ ﻭ ﻣﻨﻔﻌﺖ ﻛﺸﻮﺭ ﺍﺳﺖ وقتی بازیکن پرسپولیس از عملکرد خودش دفاع می‌کند رابطه عاشقانه موفق با رعایت ادبِ عاشقی خبرهای ورزشی مقاله روزنامه اقتصادی آسیا sahand1982: دلم تنگ شده امین رجا تابلو رستوران چگونه می تواند مشتریان بیشتری جذب کند؟ روزنامه حمایت اتهام به کفاشیان و البته راز جدایی کی روش/ گزارش کامل برنامه نود [PDF]راي جنوب تهران براي كيست؟ معركه‌گيری با ژست "خود مردم انگاری" برای فرار از محكمه حرکات سه گسل پرخطر/ زلزله 7.3 ریشتری با تهران چه می کند؟

نظرات




نماد