سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

در این مطلب بیشتر وارد جزییات طراحی یک دکمه فراخوان می‌شویم و برای شما مواردی را عنوان می‌کنیم که به کمک آنها می‌توانید محل مناسبی برای دکمه فراخوان بنر یا یک صفحه وب انتخاب کنید. بهتر است هر مورد را به دقت در کمپین‌های تبلیغات اینترنتی خود بررسی کنید و در بنر و طراحی صفحه فرود خود بکار بگیرید.

چگونه محل دکمه فراخوان را انتخاب کنم؟

– محلی برجسته برای دکمه فراخوان انتخاب کنید: با توجه به طرحی که فراهم آورده‌اید، باید برجسته‌ترین قسمت را برای Call-to-Action انتخاب کنید. منظور از محل برجسته، جایی است که بهترین دید را به مخاطب بدهد و لازم نباشد که فرد برای پیدا کردن دکمه فراخوان به دنبال آن بگردد.

 

-به فضای اطراف دکمه فراخوان خود توجه ویژه‌ای داشته باشید: اگر بتوانید به درستی از فضای خالی طرح خود بهره ببرید، بی‌شک به مشکلی برخورد نخواهید کرد. سعی کنید Call-to-Action را در جایی از طرح خود قرار دهید که المان‌های کمتری در آنجا قرار داشته باشد. فضا دادن به چهار وجه کال تو اکشن باعث می‌شود که توجه مخاطب سریع‌تر به آن جلب شود.

 

-بین پیام تبلیغ و دکمه فراخون یک فضای معقول تعیین کنید: اکثر بنرهای تبلیغاتی دارای پیامی هستند که در خود بنر هم آورده می‌شوند. همیشه لازم است میان پیام و دکمه فراخوان فضای معقولی تعیین کنید تا مخاطب به راحتی بتواند محتوای روی بنر را تشخیص دهد.

 

-در طراحی دکمه‌های فراخوان مربوط به صفحات وب، به بالای صفحه توجه ویژه داشته باشید: از آنجایی که حدود ۸۰% انسان‌ها فقط به بالای صفحات وب توجه می‌کنند، لازم است که در طراحی صفحات وب‌سایت خود و صفحات فرود، کال تو اکشن را در بالای طرح قرار دهیم تا درصد بیشتری از مخاطبان روی دکمه فراخوان CTA شما کلیک کنند.

 

چند نمونه خوب برای تعیین جای دکمه :

دکمه فراخوان میل چیمپ

ee386f0a6240e00fe15f2fa9f7176f04


تگ ها : چگونه محل دکمه فراخوان را انتخاب کنم؟ چگونه محل دکمه فراخوان را انتخاب کنم؟: http://goo.gl/gNRaXH ##طراحی دکمه فراخوان یا Call To Action چیست و چگونه باید از آن نهایت استفاده را اهمیت دکمه های فراخوان (call 10 تکنیک برای فراخوان (Call Call to Action یا فراخوان عمل چیست؟ Call to action چیست و چگونه یک CTA تاثیر گذار طراحی کنیم؟ ۵ بنر مرداد ۹۶ که دکمه فراخوان مناسبتی داشته‌اند چگونه دو لپ تاپ را با استفاده از LAN به یکدیگر متصل کنیم [PDF]ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮن ﺍل ﺳﯽ دی بازاریابی عملکردی (Performance Marketing) در دنیای امروز — آکادمی 10 مورد از رازهای Microsoft Office Word چگونه موس و کی‌بورد مناسب انتخاب کنیم؟ اسکن کردن و ذخیره در رایانه چطور اولین محصول با حداقل‌ ویژگی‌های قابل‌قبول (MVP) را انتخاب کنیم [PPT]نرم افزار EndNote چگونه از رنگ‌ها در طراحی وب استفاده کنیم؟ – مرکز سئو و بهینه سازی سایت چگونه صفحه های وب را روی آی‌فون و اندروید ذخیره کنیم؟ راهنمای پرداخت الکترونیکی قبوض بگو چطور کامپیوتر را با سی دی یا فلش بوت کنم؟ روش تغییر اولویت Hyperlink در اکسل چیست و چطور از آن حرفه ای استفاده کنیم؟ هیو هر : اندام مصنوعی که به ما اجازه می دهد بدویم، صعود کنیم و برقصیم بازیابی بوک‌مارک‌ها از پشتیبان یا انتقال آن‌ها به کامپیوتر دیگر پرسش های متداول استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان 96 (شروع ثبت نام) تغییر کلیدهای میانبر در اتوکد توسط PGP: بيش از 200 نوع از كليد هاي ميانبر چگونه دعوت به اقدام بهتری طراحی کنیم ٢۵ ترفند CSS بسیار مفید که باید بدانید مسیرها (paths)، در متلب (MATLAB) چطور عکس‌ها را از فایل Word جدا کنیم؟ انتخاب کلاس و دادن ویژگی به آن در CSS آموزش ایمیل مارکتینگ: تاثیر تست های چندمتغیره بر هدفگیری و mobilearn فراخوان مدلینگ (پاییز ۹۶) معرفی 40 میانبر مفید فتوشاپ جامع ترین دستورات کلید میانبر ویندوز 10 [PDF]فصل هفتم قالب بندی متن و تنظیمات صفحه در Word بزرگنمایی تصویر در فتوشاپ [PDF]Word 2013 کار با لایه های موجود در Arc Map (بخش 2) [PPT]دریافت فایل ۴آموزشی صادق زیباکلام: به نظر شما چطور پولها را برای زلزله‌زدگان خرج کنم [PDF]ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ۶ تنش اساسی میان طراحان و برنامه‌نویسان Call to Action یا فراخوان عمل چیست؟ – تبریز سئو چگونه یک سلول اکسل را به سلولی در فایل دیگر لینک کنیم؟ آموزش دستورات و فرمان های پرکاربرد در اتوکد [PDF]دفتـــرچه راهنماي سیستم صوتی رنو کَپــچِر دومین دوره چالش نوآوری توسن با این دو اپلیکیشن کاربرد دکمه بیکسبی را در گلکسی S8 تغییر دهید! استفاده از رفرنس نویسی در ورد 2007 ( word 2007) [DOC]مستند آموزشي سيستم اتوماسيون اداري تحت وب (همکاران سيستم) کلید های میانبر در تایپ Object Snap چگونه مشکل همگام‌سازی مخاطبین در تلگرام اندروید را حل کنیم؟ فراخوان برای عمل یا CTA چیست و چه کاربردی دارد؟ [PDF]دفترچه راهنمای سیستم مالتی مدیا و رهیاب خودرو پژو 207 موقعیت یابی در اندروید کنترل ها در سی شارپ آموزش درج تصویر در بلاگفا از ENVI چطور استفاده کنم؟ کار با دکمه ها در اندروید پاسخ به سوالات آموزش ویژه فتوشاپ » جلسه (4) : فراخوانی،نحوه نمایش و ذخیره سازی فایل ها اداره کل سازمان ثبت اسناد و املاک استان کرمانشاه تغییر مقیاس در اتوکد و نقشه کشی

نظرات




نماد