سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

همه ما قبل از اینکه نوشتن کلمات و عبارات را در دوران ابتدایی تحصیلمان بیاموزیم، اول با حروف الفبا آشنا شده‌ایم. دقیقا در دنیای بازاریابی محتوا هم این حقیقت صدق می‌کند و بدون ایجاد یک هویت برند برای کمپانی خود، بی‌شک نمی‌توانیم روی مواردی چون تولید محتوا و بازاریابی تمرکز کنیم. در ادامه به بررسی یک نمونه ناموفق از تولید محتوا می‌پردازیم که دقیقا به دلیل ضعف در برند سازی و هویت برند، چنین محتوایی تولید و منتشر شده است.

فرض کنید که شما مشتری یک کمپانی هستید و برای کسب اطلاعات مفید در مورد محصولاتشان، عضو کانال تلگرام آنها شده‌اید؛ اما پس از مدتی، ناگهان با پیام زیر برخورد می‌کنید:

IMG_5147

شاید در دید اول این محتوا سرگرم‌کننده باشد؛ ولی اگر با دید منتقدانه به آن نگاه کنید، حتما متوجه می‌شوید که مشکل بزرگ‌تری پشت این پیام نه چندان محترمانه وجود دارد. بگذارید همین جا، دو جمله از این پیام را تجزیه و تحلیل کنیم:

 

– چه کار کنیم که مثل سگ از خواب بیدار نشویم؟: این سوال رساننده پیامی توهین آمیز است و مطمئنا حس توهین را به خواننده القا می‌کند.

– زود خوابیدن برای پیر و پاتال‌هاست.: عبارت “پیر و پاتال” جدا از توهین آمیز بودنش برای قشر سالمند، به کل با نگارش نسبتا رسمی سازگاری ندارد.

 

چنین محتوایی توهین آمیز به حساب آمده و به هیچ وجه با هویت یک برند مطرح سازگاری ندارد. شاید چنین محتواهایی در بازه‌های زمانی کوتاه، کمی نام شما را سر زبان‌ها بیاندازد و برای شما سوددهی محدودی هم داشته‌باشد؛ ولی در بلند مدت به برند شما آسیب جبران ناپذیری وارد می‌کند و هیچ چیز برای شما باقی نمی‌ماند، جز یک برند منفور و ناموفق.

 

برای اینکه به هویت برند شما لطمه وارد نشود، لازم است که قبل از تولید محتوا به موارد زیر توجه خاصی داشته‌باشید:

 

تن و لحن: اکثر افراد به راحتی می‌توانند محتوای تولید شده توسط شما را، از روی تن و لحن‌‌تان تشخیص دهند. کمپانی شما بر اساس برندینگش، می‌‌تواند تن و لحن متفاوتی داشته باشد. (برای مثال رسمی و مودبانه)

 

شیوه ارائه محتوای تصویری: هویت برند همیشه به محتوای تصویری وابستگی چشمگیری دارد. تنها خلق زیبایی بصری نیست که برند شما را ماندگار می‌کند. بلکه لازم است با توجه به ارزش‌های اصلی کمپانی خود، محتواهای تصویری‌تان را به گونه‌ای تولید کنید که پیام مورد نظر شما به مخاطب مورد نظرتان منتقل گردد.

 

تشخیص مخاطبان: برای داشتن یک هویت برند موثر، لازم است که مخاطب خود را شناسایی کرده و متوجه شوید که مخاطبان هدف شما در کدام دسته از افراد جامعه قرار می‌گیرند. در این صورت می‌توانید محتوایی خلق کنید که مخاطب هدف شما را جذب کند.

 

همیشه در نظر داشته باشید که مخاطبان شما منتظر محتوایی هستند که با هویت برندتان همخوانی داشته‌باشد و با محتوای کلیشه‌ای نمی‌توانید در بلند مدت روی مخاطب خود حساب باز کنید.


تگ ها : محتوایی که هویت برند شما را زیر سوال می‌برد محتوایی که هویت برند شما را زیر سوال می‌برد اشتباهاتی که مانع موفقیت برندسازی در شبکه‌های اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکه‌های اجتماعی می‌شوند ارتباطات یکپارچه‌ای که ضامن هویت برند شما هستند هویت برند در سازمان های رسانه ای آگاهی از وضعیت برند: آیا برندتان به خودش دروغ میگوید؟ فرصتی بکر برای برندسازی دیجیتال – مشاوره بازاریابی و فروش افزایش درصد مشارکت اینستگرام شایان عرفانیان ( Shayan Erfanian ) پنج برند معروف جهان چطور در بازاریابی از هم سبقت می‌گیرند؟ ایجاد برند های تجاری آنلاین چگونه برند خود را به یادماندنی کنیم؟ ابراهیم وارسته گام های اساسی مدیریت هویت برند هفت تکنیک برای بازاریابی محتوای اپلیکیشن <strong>سوالات متداول</strong> | بانیک تعاریف و اجزای ساخت برند برند 4 راه دستیابی به برندهای پایدار و رقابت پذیر [PDF]کتاب انقلاب ساتوشی دوره جامع برندسازی شخصی ۱۲ مرحله برای ساختن سایت تجارت الکترونیک موفق کارآفرینی اگر شما برند سازی در ایران +برسی مشکلات و راه حل سم شپرد؛ ویرانی 'رویای آمریکایی' آلمان از موبایل پناهجویان برای تثبیت هویت آن‌ها استفاده می‌کند شرکت بین المللی مهربد تجارت » مناسبت ها مشاوربازاریابی مبانی برندسازی شخصی : مهمترین سوالات درباره برندسازی شخصی بازآفرینی برند ، جسارتی به رنگ پیروزی کارآفرینی برندشخصی: چگونه در دنیای شلوغ حرفه ای امروز تخصص مان دیده شود چگونه برند عاطفی ایجاد کنید؟ زنگوله روباه و لوح کورش کبیر 7 طراحی لوگو عده ای برای دفاع از همراهانشان، نظام را زیر سوال می‌برند// می گویند به زندان دیجی سئو راهنمای فعالیت در شبکه های اجتماعی طراحی و توسعه استراتژی های برند چگونه یک برند تجاری منحصر بفرد داشته باشیم؟ برندی به نام رهبری سازمان، نگاهی دیگر به مقوله برند برند شما، مونور شرکت شما هفت ایده برند سازی برای شرکت های مشاوره برند (Brand) یا نام تجاری چیست؟ [PDF]اینستاگرام در کسب و کار مدیران ایران بازاریابی موبایل یک اسطوره است ۱۰ عادت مهم یک بازاریاب حرفه‌ای در عصر بازاریابی دیجیتال جلب اعتماد به برند با ۱۶ توصیه‌ای که وفاداری مشتریان شما را افزایش می‌دهد بالاخره چه کسی «رومئو و ژولیت» را نوشت؟ چگونه یک برند شویم؟ – Edit computer ادیت رایانه www.sinatadbir.comخبر7 گروه مشاوره سینا تدبیر [PDF]چگونه برای نوشتن بیانیه پناهندگی شما برای خلاقیت در تبلیغات بیشتر تبهکارانه فکر کنید نه هنرمندانه ۱ ۵ میلیون سیم کارت بدون هویت یک طرفه شد ۱۲ چیزی که رقبای شما برای افزایش فالوور اینستاگرام انجام می دهند از انواع روشها و تکنیکها برای بازاریابی محصولات و خدمات خود استفاده امیر اخلاصی در گفت و گو با شفقنا رسانه: برندینگ همان خوشنامی سنتی [DOC]بهره وری نیروی انسانی نوشته‌ها ده نکته پس از ده سال وبلاگ نویسی (۳): استفاده منصفانه موفقیت و کارآفرینی » 2017 » جولای بازاریابی شبکه های اجتماعی برای برندها تهدیدی به اسم الگوی اقتصاد قطری برای کشور بازاریابان از یک استراتژیست محتوا چه می خواهند؟ (۱) وعده های دروغ رجوی که باعث گرفتاری اعضای ناراضی شد (+ رسیدن به نقطه (دیدگاه خوانندگان اضافه شد) جامع ترین ارزشگذاری و تحلیل شعارهای بانک 12 روش موثر برای افزایش فروش بایگانی‌ها فروش بازی تاج و تخت ؛ اپیزود دوم

نظرات




نماد