سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

موفقیت استراتژی شما در بازاریابی محتوا تابع عوامل مختلفی است که برای رسیدن به آن باید تمام اجزا به درستی حرکت نمایند. ملاحظات نشان می دهد که تنها ۳۰ درصد از بازاریابان محتوا در مدل (B2B) اعلام نموده اند که این روش از بازاریابی برای آن ها موثر واقع شده است؛ بنابراین زمان بازتعریف و ارزیابی تمام اجزای حرکت این استراتژی است که مهم ترین آن بخش خروجی قیف تولید محتواست.

در ابتدا به پیش زمینه ای اشاره خواهیم نمود، قیف بازاریابی محتوا دارای سه بخش اساسی است. بخش اول که در بالاترین نقطه واقع شده است مقالاتی است که برای انتشارات خارجی ارسال می کنید، بخش میانی قیف دقیقا جایی است که شرکت شما در آن حضور دارد و اینکه شرکت شما دقیقا چیست و چه چیزی کاربران را مجذوب کسب و کار شما می کند.

بخش سوم قیف محتوا نیز محتوایی است که سبب موفقیت در فروش محصولات یا خدمات شما می شود. این دست از محتوا معمولا باعث محدود کردن مخاطبین در بدست آوردن اطلاعات بیشتر و مناسب تر می شود. محتوا غیر قابل دسترس یا محتوای درب دار (Gated content) به محتوایی گفته می شود که معمولا در طیف وسیعی از  گزارشات سازمانی، کتاب های الکترونیکی، قالب ها و چک لیست ها قرار دارند. که ارزش دانلود کردن را برای مخاطبین خواهد داشت ولی به راحتی در اختیار کاربران قرار ندارد. حال سوال اساسی اینجاست چگونه به آن ارزش دست یابیم؟

سه کیفیت برای Gated Content وجود دارد

در نظر بگیرید که قبل از اینکه کاربران شما به Gated Content دسترسی داشته باشند، بیایند و سوالات خود را بپرسند و اطلاعات شخصی خود را نیز ثبت نمایند. از جزییات صنعت و جایگاه شان تا ایمیل، آدرس و نام شرکت هایشان را وارد کنند و در اینجاست که شما باید محتوای با ارزشی را که درخواست نموده اند را در اختیارشان قرار دهید.

محتوایی که شما قصد ارایه آن در پشت درب کسب اطلاعات از مخاطبین تان را داشتید نباید شامل یک مقاله قدیمی طول و دراز باشد، محتوای ارزشمند دارای سه فاکتوری است که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود:

content-featured

۱- اطلاعات منحصر به فرد

نکته کلیدی دقیقا همین جاست که اطلاعات یا منابعی را فراهم کنید که فقط شرکت شما به آن دسترسی دارد. اطلاعاتی که کاربران بتوانند آن را در جای دیگری پیدا کنند فاقد ارزش است. بنابراین اگر شما یک تحقیق منحصر فرد و یا یک فرمول خاص را توسعه داده اید که به اندازه گیری یک مورد خاص می پردازد در واقع این اطلاعات یک بخش از Gated Content است.

۲- عمیق تر بنویسید!

استاندارد نوشتن مقالات در وبلاگ های مختلف و تخصصی حدود ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه است که این میزان فرصت کافی را به شما برای انتقال مفاهیم مدنظرتان نمی دهد. بنابراین به جای کپی کردن این موارد در یک کتاب الکترونیکی و یا گزارشات وقت بیشتری بگذارید و با استفاده از کلمات کلیدی مقاله به عمق مطلب بروید، به نقل قول از رهبران تیم هایتان بپردازید و با متخصصان بیشتری صحبت کرده و نظرات آنان را در محتوایتان منعکس کنید. این نوع از محتواست که مخاطبانتان را سیرآب می کند و باعث روشن شدن نقاط تاریک ذهنشان می گردد.

۳- به راحتی قابل استفاده باشد

قبل از اینکه محتوا و داده های خود را در اختیار کاربران تان قرار دهید ابتدا مطمئن شوید که فهم آن راحت است؟ به جای در اختیار قرار دادن داده های خام به کاربران، از نمودار ها و چارت های مختلف استفاده کنید این مساله باعث افزایش سرعت درک مخاطبین خواهد شد. تحقیقات نشان می دهد که استفاده از تصویر، شکل و نمودارها سرعت انتقال اطلاعات را تا چندین برابر افزایش می دهد. فراوانی و رفتار کاربران ترافیک اینترنتی موبایل در ایران نمونه ای از در اختیار قرار دادن داده ها در قالب نمودار و چارت است.


تگ ها : آیا محتوای شما ارزش دانلود کردن را دارد؟ آیا محتوای شما ارزش دانلود کردن دارد؟ آیا محتوای شما ارزش دانلود کردن را دارد؟ محتوا چگونه تبدیل به پول می‌شود؟ محتوا تصمیم گیری مخاطب برای دانلود محتوا شما آیا صرف زمان و هزینه برای بازاریابی محتوا ارزش دارد؟ چگونه یک استراتژی منسجم برای بازاریابی محتوای ویدئویی تنظیم آیا تبلیغات اسپانسر در اینستاگرام ارزش امتحان کردن را دارد راهنمای جامع بازاریابی محتوا(Content Marketing)( بخش4) آیا بازاریابی محتوایی شما سودآور است؟ این ۲۰ معیار به شما بازاریابی محتوا چیست؟ و آیا برای کسب و کار من مناسب است؟ چرا باید 200 هزار تومان برای بازی پیاده شویم؟ فیلم 12 صندلی (آیا ارزش دیدن دارد؟) مدیر تلگرام: در ایران سرور نداریم اما شبکه توزیع محتوا داریم خرید فالوور اینستاگرام متوسط ​​ارزش خرد کردن دانه ها آیا ایده شما ارزش سرمایه گذاری دارد؟ پونیلا محتوا در کسب و کار اینترنتی چه نقشی دارد و چقدر باید روی تولید محتوا اعتماد و رابطه تاثیر محتوا بر سئو هشت سوال که به شما کمک میکند تا استراتژی محتوای خود را مشخص کنید مدیر تلگرامی که ماهی ۳۰ میلیون درآمد دارد 37 تجربه با ارزش زندگی که باید قبل از 37 سالگی بدست آورده باشید پنهان سازی محتوا یا سهولت دسترسی توافقنامه سرویس های Microsoft پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان درباره مسائل تحصیلی نقد و بررسی دوربین گوپرو هیرو 5 تولید محتوا برای سئو [PDF]داده برای داده نگاری : آنچه که باید بدانــیم! [PDF]پول یا زندگی؟ ۱۵ راز افرادی که متقاعد کردن دیگران را خوب بلدند چگونه رتبه سایت را با تولید محتوا افزایش دهیم ؟ خدمات مبتنی بر محتوا چیست و آموزش حذف خدمات مبتنی بر محتوا از قبض پرسش و پاسخ Player FM آندروید هر مشتری چقدر برایمان هزینه در بر دارد؟ ارزش ها در بوم ارزش پیشنهادی آبگینه ساری به روز رسانی محتواها، راهی برای تقویت تعامل با کاربران آیا محتوا مهمترین بخش سئو است اگر می‌خواهید سایت شما در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالایی داشته باشد ده راهنمایی قبل از راه اندازی وب سایت پرورش lead+یادگیری رایگان در کالج تپسل+شنبه هر هفته یک مقاله [PDF]و اهمیت آن برای وبالگ نویسان بهینه سازی سایت چیست؟ 5 چیزی که ارزش پول دادن دارد من، باران نیستم. محتوای تکراری پاورپوینت روش مبتنی بر تعیین ارزش: کاربردها ۶ امکان ویژه و کاربردی گوگل آنالیز که به آن توجه نمی شود عشق معرفی 13 مورد از بهترین ویژگی های جدید iOS 11 هر آنچه که باید در مورد پلی استیشن VR بدانید راهنمای انواع و قالب های محتوا ایرانسل متی ۶ هک کردن یک موبایل اصلا سخت نیست پاسخ به سوالات حقوقی شما در کمتر از 24 ساعت قوانین و مقررات [PDF]آیا وب سایت شما نیز قابل هک است؟ ۱۰ سریال جدیدی که ارزش وقت شما را دارد – قسمت اول سوالات متداول بزرگترین (ترند) روند بازاریابی محتوا در سال 2017 [PDF]جديد در هالند هدف سئو باید چگونه تعیین شود معجزه‌ی سود مرکب، چگونه پول‌هایمان چندین برابر می‌شوند. چه صفحاتی را در اینستاگرام فالو نکنیم؟ 10 چیزی که زندگی شما را برای همیشه عوض می‌کنند

نظرات




نماد