سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

هر سیستم ارتباط با مشتری (CRM)، راهکارهایی به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد که بواسطه آنها می‌توانند وضعیت بهتری برای مشتری‌های خود ایجاد کرده و همه چیز را سازمان‌دهی کنند. با توجه به اینکه سیستم‌های ارتباط با مشتری بسیاری در حال حاضر قابل دسترس هستند، لازم است که یک سری فاکتور را درنظر بگیرید که برای هر کسب‌وکاری ضروری هستند و سیستمی که این موارد در آن صدق نکند، چندان کاربردی نخواهد بود. پس در حین انتخاب یک سیستم ارتباط با مشتری، لازم است که به شدت روی امکانات آن تمرکز کرده و سیستمی را انتخاب کنید که موراد ضروری را پشتیبانی کند. در اینجا لازم است با این دیدی جلو بروید که شما سیستمی می‌خواهید که با چند ویژگی ساده و مختصر، کلی کارایی برایتان داشته‌باشد.

۱. سادگی و آسانی در ادغام‌سازی داده‌ها: اگر کارمندان شما نتوانند از یک سیستم ارتباط با مشتری بهره ببرند، به کل لازم نیست که زیر بار هزینه خرید این سیستم بروید. هر مدیرعاملی دنبال سیتسم مدیریت مشتری‌ای هست که کارکنان او بتوانند، به صورت روزانه با آن کار کرده و مشکلات احتمالی مربوط به ارتباط با مشتری، برای آنها رخ ندهند.

 

۲. دسترسی از راه دور: راهکار قدیمی ACRM به دلیل اینکه فقط از داخل کمپانی‌ها قابل دسترس بود، به یک سیستم بی‌مصرف تبدیل شده‌است. در هر سیستم ارتباط با مشتری، باید این امکان به کاربر داده شود که بتواند به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را از هر جایی وارد سیستم کند.

از سوی دیگر این ویژگی به کسب‌وکارها کمک می‌کند که بتوانند به کارمندان دورکار خود دسترسی اطلاعاتی داده و مواردی را در اختیار آنها قرار دهند که به شدت در کار آنها تاثیر می‌گذارد.

 

۳. سازگاری با موبایل: تنها دسترسی از راه دور نیست که یک سیستم ارتباط با مشتری را منحصر به فرد می‌‌کند؛ بلکه برای استفاده مفید از ویژگی یاد شده، لازم است که این سیستم از سازگاری با موبایل هم بهره ببرد. این ویژگی بیشتر برای مدیر فروش‌هایی مفید است که لازم است همه اطلاعات مربوط به یک مشتری را در هر لحظه، در اختیار خود داشته باشند.اگر یک دید استراتژیک به این موضوع داشته باشید، مشخصا متوجه می‌شوید که این ویژگی سیستم ارتباط با مشتری، می‌تواند فرآیندهای افراد خارج از کمپانی شما را سرعت ببخشد.

 

۴. پشتیبانی قوی از کانال‌های مختلف ارتباطی: سیستم ارتباط با مشتری شما باید آنقدر قوی باشد که به شما چندین کانال برای ارتباط با مشتری ارائه دهد. یکی از کانال‌هایی که مدتی است در ایران مورد توجه گرفته، ارتباط با مشتری به وسیله چت آنلاین است که می‌تواند به واسطه یک سیستم ارتباط با مشتری مناسب، ارائه شود.

 

۵. ارائه تجزیه و تحلیل کلی و جزیی: وقتی یک سیستم ارتباط با مشتری، ایده‌آل به حساب می‌آید که در کنار ذخیره سازی اطلاعات، آنها را تجزیه و تحلیل کند و ترکیبی از دو دید کلی و جزئی به بخش فروش یک کمپانی ارائه دهد. از دید خیلی از کسانی که در زمینه فروش فعالیت می‌کنند، تحلیل داده‌ها باید آنقدر دقیق باشد که به راحتی بتوانید مشتری‌های خود را دسته‌بندی کرده و برنامه‌ریزی صحیحی برای فروش آماده کنید.

 

۶. مدیریت اطلاعات لیست‌ها: یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، باید آنقدر قدرتمند باشد که به شما قدرت مدیریت لیست‌های ایجاد شده را بدهد تا دسترسی همزمان اطلاعات را در لیست‌های خود داشته‌باشید.

 

۷. انعطاف‌پذیری و امکان تنظیمات دلخواه: همه کسب‌وکارها شبیه به هم نیستند و به همین دلیل، شیوه ارتباط با مشتری هر کسب‌وکاری نمی‌تواند به دیگری شبیه باشد. از این رو لازم است که سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری، آنقدر منعطف باشند که کسب‌وکارها بتوانند بر اساس سیستم خود، مشتریانشان را مدیریت کنند.

 

۸. مدیریت وضعیت لیدها (موقعیت فروش) و دنبال کردن پیگیری‌ها: مهمترین ویژگی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری این است که بتواند بخش مهمی از اطلاعات شما که مربوط به لیدها هست را مدیریت کند. از سوی دیگر فهمیدن وضعیت موقعیت فروش شما و دنبال کردن پیگیری‌ها (Follow-up) بسیار مهم است و فقط یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری قوی، چنین امکانی را به شما ارائه می‌دهد.

 

به عنوان یک پیشنهاد در نظر داشته باشید که باید قبل از تهیه یک سیستم ارتباط با مشتری، حسابی با ویژگی‌های منحصر به فردش آشنا شده و سپس تصمیم خود را بگیرید؛ زیرا ممکن است که سیستم مورد نظر شما برای کسب‌وکارتان چندان مفید نباشد.

 

“یک سیستم ارتباط با مشتری باید فرآیندهای شما را بهبود بخشد”


تگ ها : ۸ ویژگی سیستم‌ مدیریت ارتباط با مشتری که هر شرکتی به آنها نیاز دارد مقایسه سیستم‌های مشهور مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ارتباط با مشتری [DOC]مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ویژگی های CRM مطالعه‌ رابطه‌ بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM‌) کارآمد با میزان همه‌چیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) انواع مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار CRM چند ويژگي نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک مدیریت ارتباط با مشتریان بیمه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خوب چیست و چه ویژگی هایی باید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری [PDF]اصل مقاله (8038 K) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ ۳ دیدگاه در حوزه ارتباط با مشتریلرن [PDF]رو در ﺻﻨﻌﺖ ﺑﯿﻤﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ: آﯾﻨﺪه [DOC]پارادایم مدیریت الكترونيكي ارتباط با مشتري در كلاس جهاني مقالات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) [PDF]مديريت ارتباط با مشتري (CRM) [PPT]مديريت ارتباط با مشتري» (CRM) مدیریت ارتباط با مشتری – برگه 3 – نرم‌افزار CRM [PPT]فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری دکیدئو راهبرد پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری – گستره نگار نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری – نرم افزار سی آر ام مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) » شرکت کارنیک سیستم شرق CRM، حافظه سازمانی و نقش آن بر سود آوری [DOC]بهره وری نیروی انسانی ۹ ویژگی که هر وب‌سایتی برای جلب رضایت مشتری باید داشته باشد [PDF]نشریه پویان سيستمهاي مديريت يکپارچه ویکی‌جزوه/ویکی‌پژوهش/‌پژوهشهای مدیریت و بازرگانی/سال اول/شماره یک بازاریابی ناب و رابطه آن با مدیریت ارتباط با مشتری معرفی رایانش ابری بعد از این، مشتریان شما روی ابر راه می‌روند! [PPT]رضایت کارکنان رابطه ای مستقیم با رضایت مشتریان دارد ۸ ویژگی کلیدی نرم‌افزار مدیریت اطلاعات سهام‌داران [PDF]اصل مقاله (4148 K) روش‌های جدید مدیریت: چگونه کل سازمان را چابک کنیم؟ پارک بازاریابی ایران [PDF]مدیریت ارتباط با مشتری مفاهیم و کاربردهای CRM مقالات علمی – مجله الکترونیکی علمی تخصصی ایکد 8 ویژگی که راهكار ارتباطات شما باید داشته باشد 20+2 نکته برای انتخاب نرم افزار CRM 40 آمار دیوانه کنند که باعث خواهد شد شما هوشمندانه بفروشید! مديريت مشتري مداري (CRM) ۷ دلیلی که نشان می‌دهد کسب‌وکار شما به CRM نیاز دارد چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم؟ [PDF]ﺑﻨﺪي ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﺮاﺳﺎس ﺑﺮاي ﺑﺨﺶ اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﺪل LRFM ارزش ﭼﺮﺧ [PDF]ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺳﺎزﻣﺎن در ﺑﻬﺒﻮد و ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻋﻠّﯽ ﻣﺪل برگه 8 – گروه بازاریابی چارسو ایزو رضایت مندی مشتری [DOC]بين اعضاي يك سازمان وقتي با مفروضات مشتركي نسبت به اهداف مشترك [PDF]95 - پایگاه تخصصی اتاق مدیریت ارتباط با مشتری سیستم تولید نرم افزار CRM چیست؟ ۱۰ مورد از بهترین نرم افزار های CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری رایگان به کارگیری روش های هوشمند دربهبود مدیریت ارتباط با مشتری با رويكرد [PDF]بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی سی آر ام ، همه فلسفه تجارت تکنیک های برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی سیستم مدیریت محتوا چیست [DOC]سيستم اثربخش ارزشيابي عملكرد؛ مباني، رويكردها و روشها مديريت ارتباط با مشتري در محيط الكترونيكي (e [PDF]روابط عمومی و مشتری مداری Searches related to ۸ ویژگی سیستم‌ مدیریت ارتباط با مشتری که هر شرکتی به آنها نیاز دارد

نظرات




نماد