سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

همان طور که همه شما می‌دانید، طراحی یکی از مکانیزم‌هایی است که صدای شما را از طریق دیدن به مخاطب می‌رساند. به همین دلیل است که با گذر زمان، این علم پیشرفت کرده و تغییرات بسیاری در آن صورت گرفته است. اگر به سال ۲۰۰۷ برگردید و به آیکون‌های به یادماندنی آیفون نسل اول نگاه کنید و سپس آنها را کنار آیکون‌های سیستم عامل iOS 9 قرار دهید، مشخصا متوجه می‌شوید که طراحی در تجربه کاربری تاثیر چشمگیری می‌گذارد. در زمینه طراحی مربوط به تبلیغات بنری هم چنین انقلابی رخ داده‌است. البته اول لازم است که چند نکته کلی را در مورد طراحی وب بدانید:

– بگذارید محتوای شما پیشرو باشد: فقط برای خلق یک طرح متفاوت دست به کار نشوید؛ در کنار خلق یک طرح باید در نظر داشته باشید که رفتار مخاطب در دنیای وب از همه چیز با اهمیت‌تر است و اگر محتوای شما او را به سمت خودش نکشاند، مشخصا طراحی شما ارزشی نخواهد داشت.

 

– برقراری ارتباط: با مخاطب خود صحبت کنید و او را با خطاب قرار دادن، مستقیما جذب کنید. همان طور که یک مدیر نیز با کارمندان خود صحبت می‌کند و آنها را مدیریت می‎‌کند، شما هم لازم است که در طراحی‌های خود نیز مخاطبان هدفتان را مدیریت کرده و به سوی هدف مورد نظرتان برسانید.

 

– در طراحی وب، برنامه‌ریزی خیلی جواب نمی‌دهد:  طراحی، اصولی دارد که باید همه آنها را در نظر گرفته و رعایتشان کنند. ولی در کنار رعایت این اصول، باید در نظر گرفت که برنامه‌ریزی بیش از حد در طراحی، فقط جلوی موقعیت‌های خلق یک طرح بی‌نظیر را می‌گیرد. پس همواره سعی کنید در ذهن خود همه چیز را تجزیه تحلیل کنید و در زمان ارائه طرح نهایی وسواس به خرج دهید.

 

– ارزیابی کرده و سپس طرح خود را بهتر کنید: طراحی برای دنیای وب همیشه جای بهبود دارد؛ ولی اکثر افرادی که در این زمینه حرفه‌ای هستند نیز می‌دانند که چگونه در حین طراحی، طرح خود را بهتر کنند.

 

با رعایت موارد بالا نیز مشخصا می‌توانید وضعیت بهتری برای طرح نهایی خود ایجاد کنید؛ ولی باید در نظر داشته باشید که طراحی در زمینه‌های مختلف، متخصص‌های خود را می‌خواهد. برای مثال، آژانس‌های تبلیغاتی نیز همواره طراحانی دارند که متخصص این زمینه هستند و بهترین طرح مربوط به کانال تبلیغاتی شما را ارائه می‌دهند. پس هیچ وقت نمی‌توان گفت که یک طرح واقعا بی‌نظیر است.


تگ ها : چرا طراحی بیش از پیش با اهمیت شده؟ چگونه فناوری، بازاریابی را تغییر می دهد و چرا باید هماهنگ با آن حرکت کنیم سئو و طراحی سایت چرا برای کسب و کارها بسیار بسیار پر اهمیت شده است؟ Millenial برندینگ چیست و چرا باید به آن اهمیت داد چرا طراحی سایت خوب نتایج بازاریابی بهتری در پیش دارد؟ چرا طراحی سیستم باشگاه مشتریان برای فروشندگان ضروری است؟ چرا سایت شما به طراحی مجدد نیاز دارد؟ چرا باید درباره ی طراحی zero UI هیجان زده باشیم؟ [PDF]كنترل داخلي اهميت با عوامل تاثيرگذار بر نقاط ضعف طراحی سایت توماس ادیسون تاریخ جهان هواپیما Helen Fisher: هلن فیشر به ما می گوید چرا عاشق می شویم، خیانت می کنیم دومین کنفرانس ملی حفاظت خاک و آبخیزداری با محوریت خشکسالی و طراحی سایت حرفه ای چرا بسیار مهم است؟ شهود آموختنی نیست « TodayPosters پونیلا چرا مایکروسافت به نسخه اندرویدی کورتانا بیش از نسخه ویندوزی آن اهمیت [PDF]ﺟﺰوه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ [DOC]اصول طراحی یک کارگاه آموزشی پرسشهای رایج [DOC]بين اعضاي يك سازمان وقتي با مفروضات مشتركي نسبت به اهداف مشترك نسخه قابل چاپ ۱۵ شگفتی جالب در تخت جمشید! طراحی سایت شرکتی اختصاصی و بهینه سازی شده با قیمت استثنایی تماس از لندن: فیشینگ رمز عبور دو مرحله‌ای از ایران چرا بازی‌های رایانه‌ای ایرانی مقابل مدل‌های غربی شکست خورده‌اند؟ [DOC]بهره وری نیروی انسانی ″پلاسکو″ و درس‌هایی که گرفته نشد هفت دلیل اهمیت بیش از پیش روابط عمومی چرا طراحی ریسپانسیو به ناخدای سئو تبدیل شده است سوالات متداول سئو چیست و چرا باید به آن اهمیت داد؟ طراحی مجدد وب سایت ارائه یک الگوریتم حل فراابتکاری برای مساله طراحی شبکه زنجیره تامین قبادی: طراحی‌های با معیار کاربرد داوری می‌شود مدیر تلگرامی که ماهی ۳۰ میلیون درآمد دارد چرا اصفهان را نصف جهان می‌گويند؟ ترجمان [PDF]قصه مرد بتن [PDF]دریافت فایل طراحی سایت حرفه ای همه چیز درباره برج میلاد چرا انیمیشن‌های ویدئویی بهترین انتخاب برای استفاده در شبکه‌های [PDF]ب ایجاد انگیزه در نیروی انسانی و تاثیر آن بر سازمان اهمیت وب سایت درآمدزا [DOC]در جهان امروز پيشرفت و توسعه كشورها بر مبناي آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن؛ چالش¬ها و راهبردهای مواجهه با آن رازهای سربه مهر اهرام مصر؛ چرا هنوز از اسرار فراعنه خبر نداریم؟ ماهیت نوآوری چیست و چرا اهمیت دارد روزنامه ایران آثار و برکات بیداری بین الطلوعین طراحی سایت حرفه ای طراحی سایت ارزان قیمت روزنامه های تهران، ایران در سوریه چه می شود؟ 4 صورت مالی بسیار مهم و کاربرد آنها در تحلیل بنیادی اهمیت طراحی سایت حرفه‌ای و سئو در موفقیت کسب‌وکارهای آنلاین [PDF]روش های ایجاد انگیزه در کارکنان سایت سازان: طراحی سایت [PDF]داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان ﭘﺮدﯾﺲ ﻋﻠﻮم ﺑﻬﺒﻮد روش ﻫﺎی ﭘﯿﺶ ﮔﻮﯾﯽ ﻣﮑﺎن ﻫﺎی ﭘﯿﺮاﯾﺶ بررسی نقش و اهمیت فضای سبز در زندگی شهری مرکز طراحی اسپیرال: طراحی وب با گرافیک اختصاصی ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي "بابک زنجاني" چقدر فهرست کتابهای معرفی شده در تایم چرا بازاریابی محتوا مهم است؟ سیستم RTB چیست و چرا اهمیت دارد؟

نظرات




نماد